برای جلوگیری از خم شدن نسل بعدی آیفون ، اپل ممکن است از یک آلیاژ آلومینیوم سخت تر استفاده کند

برای جلوگیری از خم شدن نسل بعدی آیفون ، اپل ممکن است از یک آلیاژ آلومینیوم سخت تر استفاده کند
  • 1394/1/28
  • مهرداد فراهانی
  • 0

بدیهی است که انتظار می رود نسل بعدی آیفون که امسال با نام آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس، معرفی می گردد، قدرت و توانایی بیش از آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس داشته باشند. در حال حاضر علاوه بر پیشرفت های عمده داخلی، اپل قصد دارد تا آنها را محکم تر بسازد و دلیل آن این است که نمی خواهد جنجال سال گذشته که مربوط به خم شدن آیفون ۶ پلاس تحت فشار نامعقول بود دوباره تکرار شود.

apple-iphone6-bendgate-22

با توجه به اخبار منتشر شده در یک نشریه تایوانی، اپل در نظر دارد برای تولید آیفون نسل بعدی خود از آلیاژ سری ۷۰۰۰ آلومینیوم، استفاده کند که در حال حاضر در اپل واچ مورد با استفاده قرار میگیرد. به گفته اپل، آلمینیوم سری ۷۰۰۰، ۶۰ درصد قوی تر از بسیاری از آلومینیوم های موجود است و تنها یک سوم چگالی فولاد ضد زنگ را دارد. این نوع از آلیاژ همچنین در ساخت دوچرخه های مسابقه ای استفاده می شود.

بنا به گزارش یکی دیگر از چیزهایی که آیفون بعدی قرار است همانند اپل واچ از آن بهره ببرد تکنولوژی نیروی لمس، است که صفحه نمایش را توانمند تر می کند و میتوان قابلیت های بیشتری از لمس صفحه نمایش دریافت کرد.

اپل تقریبا به طور قطع در ماه سپتامبر از آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود که در آن ها از تراشه های A9 جدید (که بیشتر آن ها توسط سامسونگ تولید خواهد شد)، استفاده گردد در حالی که صفحه نمایش همانند مدل های فعلی به ترتیب ۴٫۷ اینچ با رولیشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل و ۵٫۵ اینچ با رزولیشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، خواهد بود.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *