بررسی همه جانبه گلکسی s8 به همراه نمودار قیمت

بررسی همه جانبه گلکسی s8 به همراه نمودار قیمت
  • 1396/3/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در این مطلب قصد داریم، مشخصات و ویژگی های یکی از پرچم داران شرکت سامسونگ یعنی Samsung Galaxy S8 را زیر ذربین برده و نمودار قیمت سامسونگ گلکسی اس ۸ را نمایش دهیم. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

گویا آی تی – سامسونگ نام یکی از شرکت های مطرح و غول الکترونیکی در کشور کره جنوبی است اما اخیرا مشکلاتی را در پی آتش گرفتن گوشی گلکسی نوت ۷ در مارچ ۲۰۱۷ در پی داشته و حواشی زیادی را سپری کرده است. اما اکنون با پشت سر گذاشتن این حواشی از جدیدترین گوشی شرکت خود یعنی سامسونگ گلکسی S8رونمایی کرد و طی مراسمی آن را معرفی کرد.

این گوشی جدید از قابلیت های مهیج زیادی برخوردار است و این قابلیت ها باعث شده است تا رقیب جدی برای جدیدترین گوشی های شرکت اپل؛ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به شمار رود. در این مطلب قصد داریم این گوشی جدید سامسونگ را مورد آنالیز و بررسی قرار دهیم.

لیست قمیت و مشخصات فنی Samsung Galaxy S8 را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

طراحی :

جنس؛
جنس بدنه گوشی گلکسی S8 از فلز آلومینیوم و شیشه ساخته شده است.

ویژگی های ممتاز؛
گوشی گلکسی اس ۸ از ویژیگی های ممتاز زیادی برخوردار است از جمله؛ سنسور اثر انگشت، اسکنر عنبیه ، قابلیت ضد آب به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری، USB از نوع C و باتری با قابلیت شارژ سریع . شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی S8 از الگوی عنبیه،جهت ایجاد امنیت بالا برای استفاده کاربران خود استفاده کرده است . همچنین خاصیت ضد آب این گوشی یکی دیگر از این ویژگی های ممتاز است که با استفاده از استاندارد IP68، به کاربر امکان لذت بردن از گوشی در باران و گرد و غبار را فراهم می کند.

اینترنت؛
گوشی سامسونگ گلکسی S8 ، شبکه های ۲G، ۳G و ۴G اینترنت را پوشش می دهد.

وزن؛
وزن گوشی گلکسی S8 تقریبا ۱۵۵ گرم است.

صفحه نمایش؛
گوشی گلکسی S8 از صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ با فناوری محافظ Corning Gorilla Glass 5 و با قابلیت مولتی تاچ یا چند لمسه برخوردار است.

دوربین؛
گوشی گلکسی S8 دارای دوربین ۱۲مگاپیکسلی در پشت دستگاه با دیافراگم f/1.7 و دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگمf/1.7 در جلو می باشد. دوربین این گوشی نیز دارای قابلیت فوکوس با استفاده از لمس کردن صفحه نمایش، تشخیص لبخند و چهره ، فلش LED است و همچنین از قابلیت تصویربرداری با کیفیت HDR را برخوردار است. همچنین دوربین این گوشی می تواند ویدئوهایی با کیفیت ۴K را ضبط کند.

نرم افزار؛
گوشی گلکسی S8 جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید ۷٫۰ نوقا را پشتیبانی می کند و همراه این نسخه اندروید هم به بازار عرضه شده است که امکاناتی نظیر دستیار گوگل ( Google Assistant) و instant APPS را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

سخت افزار؛
گلسی اس ۸ با سه ورژن متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. ورژن آمریکایی و چینی سامسونگ گلکسی S8 مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ و ورژن اروپایی آن مجهز به پردازنده Exynos 8895 است. دارای باتری لیتیوم یونی ۳۰۰۰ میلی آمپری غیرقابل تعویض است . این گوشی فقط در یک مدل با حافظه داخلی ۶۴GB و با رم ۴ گیگ عرضه شده است و قابلیت افزایش حافظه با میکرو اس دی تا ۲۵۶GB را دارد.

قیمت و رنگ ؛
گوشی گلکسی S8 در رسه رنگ؛ خاکستری ارکیده، مشکی نیمه شب و نقره ای سرد با قیمت حدود ۷۰۰ یورو در بازار عرضه شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *