نکات مهمی که باید پیش از خرید شیبا بدانید

نکات مهمی که باید پیش از خرید شیبا بدانید
  • 1402/1/10
  • گویا آی تی
  • 1

بازار ارزهای دیجیتال به مثابه کارخانه‌ای بزرگ است که با استخراج و روی کارآمدن محصولات جدید، هیجان زیادی را به بازار وارد می‌کند. همانطور که پس از روی کارآمدن ارز شیبا، مردم به طور گسترده‌‌ای نسبت به خرید ارز شیبا استقبال کردند.

در حالی که زمان زیادی از عمر این رمز ارز نمی‌گذرد اما در ارز دیجیتال، میان تریدرها به خوبی معروف شده است. بیشتر این توجهات به این دلیل بوده که این ارز با الهام میم (جوک) معروف اینترنتی ساخته شده است. یکی دیگر از دلایل مهم، فرآیند توکن سوزی ویژه‌ای است که شرکت پشتیبان شیبا برای حفظ ارزش این رمز ارز طراحی کرده است. نام این ارز دیجیتال نیز با توجه به همان میم معروف اینترنتی از تصویر سگ شیبا اینو، یک نژاد ژاپنی سگ ساخته شده است. جالب است بدانید که اوایل ژوئن سال ۲۰۲۱ ارزش کل بازار ارز دیجیتال شیبا به بیش از ۳٫۸ میلیارد دلار رسید. در هر صورت توصیه ما به شما این است که قبل از خرید ارز شیبا تحقیقات کامل را انجام دهید.

همانطور که گفتیم شیبا یکی از رمز ارزهای بازار پر سود بازار کریپتو در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بوده است. سودهای کلان شیبا در دو سال گذشته محبوبیت زیادی را برای این توکن دیجیتالی به ارمغان آورد. همین میزان محبوبیت دلیل خوبی برای استقبال ازآن بود. حال می‌خواهیم ابعاد دیگر این قضیه را هم بررسی کنیم که دلایل محکم‌تری برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو داشته باشیم. یکی دیگر از عوامل رشد قیمت شیبا اینو راه‌اندازی موفیقت‌آمیز فاز دوم پروژه صرافی شیبا سوآپ است. همه این‌‌ها دلایلی هستند که می‌توانند شما را برای خرید شیبا shiba ترغیب کنند.

خرید ارز دیحیتال شیبا اینو

ارتباط میم‌کوین و ارز دیجیتال شیبا

هدف میم‌کوین بسیار ساده است. هدف آن سرگرمی و کسب پول است. در واقع میم‌کوین‌ها با کوین‌های کلاهبرداری متفاوت‌اند. میم‌کوین‌ها از این جهت قدرتمند هستند که می‌توانند در اینترنت به خوبی شناخته شوند. به طور کلی اکثر میم‌کوین‌ها با احساسات بازار، بالا و پایین می‌روند. یکی از عوامل محرک برای افزایش شدید قیمت که در توکن‌ شیبا مشاهده شد، ایجاد ترس از دست دادن در بازار است. درک این ترس دشوار نیست زیرا میلیون‌ها دلار در این کوین‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ضمن اینکه باید توجه کرد که میم‌کوین‌ها علی‌رغم رشد بالای خود، ریسک بالایی هم دارند.

از کجا خرید ارز دیجیتال شیبا اینو را انجام دهیم؟

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید شیبا اینو، بستر معامله است. خرید شیبا اینو، به صورت حضوری خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد و متخصصان هم این کار را توصیه نمی‌کنند. از این رو خرید شیبا shiba از صرافی‌های‌ ارز دیجیتال می‌توانند بهترین گزینه باشند؛ ضمن اینکه همه صرافی‌های ارز دیجیتال ویژگی‌ها و امکانات یکسانی ندارند و باید شرایط فعلی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. فهرست زیر، ملاک‌های خوبی را در تعریف یک صرافی مطلوب شرح داده است:

  • سرعت و امنیت صرافی‌ها را باید با یکدیگر مقایسه کرد.
  • میزان کارمزد خرید ارز دیجیتال شیبا اینو در صرافی‌ها در کیفیت معاملات شما تاثیر می‌گذارد.
  • خدمات‌دهی ۲۴ ساعته در یک صرافی ارز دیجیتال بسیار مهم است.
  • قیمت خرید و فروش و اختلاف آن‌ها عامل مهمی در خرید و فروش شیبا است.
  • بررسی عمق بازار صرافی‌ها و حجم صفوف معاملاتی بسیار مهم است.

با توجه به نکات مذکور می‌توانید بستر مناسب برای خرید شیبا اینو را پیدا کنید. پس از شناسایی صرافی ارز دیجیتال مدنظرتان می‌توانید به خرید شیبا shiba اقدام کنید.

خرید شیبا اینو

خرید ارز دیجیتال shiba به چه صورت است؟

اگر به توضیحات این بخش توجه کنید، خرید ارز دیجیتال شیبا اینو را در شرایطی امن و مطمئن آغاز می‌کنید. حال باید در صرافی ارز دیجیتال عضو شوید و پس از ارتقای موجودی حساب، خرید شیبا shiba را انجام دهید. تمامی فعالیت‌های مورد نیاز شما برای خرید شیبا در صرافی ارز دیجیتال را در فهرست زیر شرح داده‌ایم.

  1. با واردکردن اطلاعات شخصی خود، اعم از ایمیل، شماره تماس و رمز عبور، ثبت نام خود را تکمیل کنید.
  2. با ورود به حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت در صفحه اطلاعات کاربری این مرحله را به تمام کنید.
  3. وارد بخش کیف پول شوید و بر روی گزینه افزایش موجودی حساب و انتخاب گزینه واریز به تومان کلیک کنید.
  4. روی دکمه خرید و فروش شیبا کلیک کنید و وارد صفحه معاملات شوید.
  5. کادر خرید با مقادیر دلخواه را تکمیل کنید و ثبت سفارش با یکی از روش‌های موجود(عادی-فوری) را انجام دهید.

صرافی فروش شیبا اینو

همانطور که ملاحظه می‌کنید خرید شیبا اینو کار سخت و پیچیده‌ای نیست و با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است. ضمناً اگر بخواهید با خیال راحت‌تری توکن‌های شیبا را نگهداری کنید، می‌توانید آن‌ها را به یک کیف پول غیر امانی منتقل کنید. کیف پول‌هایی نظیر تراست‌ولت و متامسک کاملا رایگان هستند و شیبا را به راحتی می‌توانید در آن‌ها ذخیره کنید. شما برای انتقال ارز دیجیتال شیبا به کیف پول‌ها یا دیگر ولت‌های موجود، می‌توانید دوباره به صفحه کیف پول برگردید. در صفحه کیف پول روی گزینه برداشت شیبا بزنید و آدرس کیف پول مقصد را انتخاب کنید. حالا تمام مراحل خرید ارز دیجیتال شیبا اینو و ذخیره آن را انجام داده‌اید. اگر در حین انجام این مراحل با مشکلی مواجه شدید یا سوالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی صرافی فروش شیبا کمک بگیرید تا مشکل خود را حل کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *