به راحتی آب خوردن کلاس آنلاین خود را رایگان برگزار کن!

به راحتی آب خوردن کلاس آنلاین خود را رایگان برگزار کن!
  • 1400/1/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

طبق تحقیقات انجام شده و آمار به دست آمده سیستم تدریس اکثر موسسات و آموزشگاه ها از روش سنتی به شیوه مدرن برگزاری کلاس آنلاین تغییر یافته است. به همین منظور لازم است یک پلتفرم خوب و با کیفیت بالا برای برگزاری کلاس های آنلاین انتخاب کنیم. رومیت یک پلتفرم کلاس آنلاین است که مدت چندسالی است ارائه دهنده خدمات برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد. این نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین به موسسات آموزشی، دانشگاه ها و آموزشگاه ها این امکان را می دهد تا بتوانند کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.

چرا آموزش مجازی ضروری است؟

تکنولوژی داتما در حال پیشرفت است و شیوه آموزش هم اکنون از روش سنتی (حضوری) به روش های جدید آموزش آنلاین تغییر یافته است. دلایل متعددی وجود دارد که نشان می دهد آموزش مجازی از آموزش حضوری بهتر است. در گذشته تنها یک شیوه آموزش حضوری وجود داشت که در آن دانش آموزان و مدرسین مقید بودند در یک زمان خاص در یک مکان خاص حضور داشته باشند.  اگر دانش آموزی غیبت می کرد آموزش آن روز را به طور کامل از دست می داد. اکنون با قابلیت ضیط آموزش آنلاین شما این امکان را دارید تا در زمان مناسب ویدیو آموزشی کلاس خود را مشاهده نمایید. علاوه بر این در آموزش آنلاین می توانید از هر موقعیت جغرافیایی در کلاس آنلاین خود شرکت کنید. همچین در آموزش مجازی بدلیل عدم نیاز به حضور در کلاس هزینه ها کاهش می یاید و در وقت نیز صرفه جویی می شود.

پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین

نکات مهم برگزاری کلاس آنلاین

  1. زیرساخت قوی

    اولین گزینه در برگزاری کلاس آنلاین داشتن یک زیرساخت قوی برای برگزاری کلاس آنلاین است. خوشبختانه رومیت با بکار بردن سرورهای بسیار با کیفیت امکان برگزاری کلاس آنلاین با حداکثر میزان پایداری و کمترین میزان اختلال (قطعی) را برای کاربران خود فراهم می کند. کیفیت برگزاری کلاس آنلاین به گونه ای که کلاس با نهایت پایداری و بدون هیچ گونه اختلال و یا قطعی موقت برگزار شود مهم ترین گزینه برای انتخاب یک پلتفرم خوب محسوب می شود. رومیت مفتخر است به دلیل استفاده از سرورهای قدرتمند پایداری کلاس های آنلاین شما را حفظ می کند و از قطعی های مقطعی تا حد زیادی جلوگیری می کند.

  2. استفاده از نرم افزار مناسب

    رومیت از نرم افزار متن باز بیگ بلو باتن برای برگزاری کلاس های آنلاین استفاده می کند که امکان اشتراک گذاری صدا، تصویر، صفحه دسکتاپ، فایل، گفتگوی متنی پیشرفته، نظرسنجی و… را برای کاربران فراهم می کند.

  3. سیستم مدیریت آموزشی(LMS)

    یک پلتفرم آموزش آنلاین با دارا بودن سیستم مدیریت آموزشی می تواند سامانه فروش آنلاین، تبلیغات و مدیریت محتوای آموزشی را برای شما راه اندازی کند.
    برگزاری کلاس آنلاین

  4. رابط کاربری جذاب

    یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب یک سایت آموزش آنلاین، رابط کاربری جذاب آن است. یک پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین باید به گونه ای طراحی شده باشد که کاربران را تشویق و ترغیب به برگزاری و شرکت در کلاس آنلاین کند.

  5. دامنه و صفحه ورود اختصاصی

    در صورتی که پلتفرم انتخابی شما این امکان را دارا باشد شما می توانید با حفظ برندینگ شخصی تان لینک ورود اختصاصی با دامنه دلخواه خود را ایجاد کنید.

  6. پنل ساده

    طراحی پنل ساده پلتفرم های کلاس آنلاین کار با این پلتفرم را برای کاربران آسان می کند. بدین صورت که تمامی کاربران با هر سطح دانشی می توانند به راحتی کلاس خود را برگزار کرده و یا در کلاس های آنلاین این پلتفرم شرکت کنند.

  7. امکان سفارشی سازی

    به دلیل استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن امکان سفارشی سازی پنل خریداری شده وجود دارد. شما می توانید به منظور راحتی کار با پلتفرم محیط پنل کلاس انلاین خود را به صورت اختصاصی فارسی کنید.

  8. ارائه امکانات و خدمات جانبی

    رومیت یک سیستم جامع کلاس آنلاین محسوب می شود که به دلیل ارائه خدماتی نظیر دستیار رومیت، سیستم مدیریت آموزشی، سیستم اطلاع رسانی خودکار، دامنه و صفحه ورود اختصاصی ، ضبط کلاس به صورت آنلاین که از جمله مهم ترین خدمات مورد نیاز برای هر موسسه و یا آموزشگاهی است در میان پلتفرم های کلاس آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

  9. سازگاری

    قابلیت سازگاری با انواع دستگاه ها در پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت این امکان را برای مخاطبین خود فراهم می کند تا با هر دستگاهی نظیر رایانه، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، تبلت و… بدون هیچ مشکلی در کلاس آنلاین خود شرکت کنند.

  10. قابلیت تست رایگان

    رومیت به عنوان یک پلتفرم کلاس آنلاین رایگان این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا برای مدت زمان ۱۴ روز از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنند و در صورت رضایت از کیفیت سرویس می توانند با توجه به تعرفه های موجود اقدام به خرید وبینار و یا کلاس آنلاین از رومیت کنند.

  11. سیستم اطلاع رسانی خودکار

    سیستم اطلاع رسانی خودکار در پلتفرم آموزش آنلاین به کاربران تاریخ و زمان شروع کلاس و لینک کلاس را از طریق پیامک اطلاع رسانی می کند.

  12. دستیار رومیت

    در صورتی که زمان کافی برای ایجاد کلاس و معرفی کاربران را ندارید می توانید از این امکان رومیت استفاده کنید. کارشناسان پشتیبانی رومیت کار ساخت کلاس و ایجاد کاربران را برای شما انجام می دهند.

  13. تعرفه مناسب

    تعرفه های موجود در پلتفرم رومیت شامل پنل استاندارد، ویژه آموزش زبان، ویدیو کنفرانس و سرور اختصاصی است و تقرببا تمامی انواع کلاس ها و وبینارها با حداکثر تعداد ۵۰۰ کاربر را با تعرفه های بسیار مناسب پشتیبانی می کند.

سایت برگزاری وبینار این پلتفرم آموزش آنلاین نسبت به دیگر پلتفرم های کلاس آنلاین از مزایای منحصر به فردی برخوردار است. در ادامه مهم ترین دلایل انتخاب پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت را به اختصار شرح می دهیم.

مهم ترین دلایل انتخاب پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت

  • پایدارترین سرویس برگزاری کلاس انلاین در ایران
  • تست خودکار صدا و میکروفن هنگام ورود به کلاس
  • امکان گروه بندی در کلاس
  • محیط کلاس کاملا فارسی
  • ۱۴ روز مهلت تست رایگان
  • استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن
  • پشتیبانی تلفنی رایگان
  • قابلیت ضبط جلسات
  • پنل اختصاصی فارسی
  • پنل کاربری ساده
  • اطلاع رسانی شروع کلاس ها با پیامک
  • بدون نیاز به دانش تخصصی
  • سازگاری با انواع دستگاه ها
  • ترافیک داخلی نیم بها
  • تعرفه های مناسب
  • و…

چگونه پلتفرم کلاس آنلاین رومیت را خریداری کنیم؟

اگر به دنبال یک سایت برگزاری وبینار آنلاین با کیفیت و با حداکثر میزان پایداری می گردید که تمامی امکانات لازم را برای برگزاری کلاس انلاین در اختیار شما قرار دهد رومیت بهترین انتخاب خواهد بود. به منظور خرید کلاس آنلاین از سایت برگزاری کلاس آنلاین رومیت می توانید به یکی از سه روش زیر اقدام کنید:

  1. در گوگل کلمه رومیت را سرچ کنید و وارد سایت رومیت شده تعرفه دلخواه خود را از منوی تعرفه انتخاب نمایید.
  2. با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۰۴۱۴ تماس بگیرید و از کارشناسان رومیت درخواست مشاوره رایگان بدهید.
  3. فرم مشاوره در صفحه اصلی سایت رومیت را تکمیل کرده و ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *