پرندگان خشمگین و نینجاهای میوه را در وب‌سايت خود بازي كنيد!

پرندگان خشمگین و نینجاهای میوه را در وب‌سايت خود بازي كنيد!
  • 1390/8/20
  • ITTeach
  • 0

اگر شما یکی از طرفداران بازی های معروف پرندگان خشمگین و نینجاهای میوه هستید، قطعا باید این bookmarklets را بررسی کنید تا بازی ها بر روی وب سایتی که در حال بازدید از آن هستید اجرا شوند. Bookmarklets رابط کاربری پرندگان خشمگین و نینجاهای میوه را در وب سایتی که از آن بازدید می کنید اجرا می کند. مثلا در نسخه پرندگان خشمگین خوک ها طوری به نظر می رسند انگام بر روی عناصر وب جای گرفته اند. خیلی خوب و واضح نیست. بدیهی است که نسخه اورجینال پرندگان خمشگین خیلی خیلی بهتر است. ما بخش های لذت بخش این دو بازی را یافتیم بطوریکه بتوانید آنها را بر روی وب سایت های مختلف اجرا کنید.

لینک زیر را دنبال کرده تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. (یا اینکه لینک های بازی Angry Birds“>پرندگان خشمگین  و Fruit Ninja“>نینجاهای میوه  را به نوار ابزار و بوک مارک های خود بکشید)

توجه داشته باشید این لینک ها کدهای جاوا اسکریپت هستند و تنها با کشیدن به بوک مارک ها و کلیک کار می کنند. همین حالا این لینک ها را بر روی وب سایت ما یا خودتان امتحان کنید.

حالا می توانید پرندگان خشمگین و نینجاهای میوه را در هر وب سایتی اجرا کنید. این بازی ها در تمام سیستم های عامل تلفن همراه محبوب هستند و من مطمئنم همه به آنها معتاد می شوند!

نمونه اين ابتكار را مي‌توانيد در سايت پي‌سي‌دانلود مشاهده نماييد.

منابع: Nokia Argentina Product Promotions ، Quick Online Tips ، howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *