کانسپت iPod Cover، محافظی هوشمند برای آیفون 6

کانسپت iPod Cover، محافظی هوشمند برای آیفون 6
  • 1393/10/14
  • مهدي ده نبي
  • 2

اگر به یاد داشته باشید، اپل سال ها پیش آیپاد کلاسیک را معرفی کرد که در این دستگاه برای اولین بار در دنیا، Click Wheel یا چرخه قابل کلیک به دنیا معرفی شد. به وسیله این قابلیت، می توان بین منوها، اپلیکیشن ها، ترک های موزیک و … حرکت کرد و موارد لازم را با کلیک کردن به آسانی انتخاب کرد.

 

حال شخص خوش ذوقی به نام Claudio Gomboli دست به طراحی یک کانسپت فوق العاده زیبا زده است که با قرارگیری آن روی آیفون 6، این دستگاه را تبدیل به یک آیپاد کلاسیک خواهد کرد.

همزمان با بسته شدن قاب و قرار گرفتن صفحه آن روی نمایشگر آیفون 6 ( درست شبیه قرار گرفتن اسمارت کاور روی آیپد )، همانطور که در تصاویر زیر شاهد خواهید بود، رابط کاربری آیفون 6 به رابط کاربری آیپاد کلاسیک تغییر شکل خواهد داد. به وسیله چرخه قابل کلیک تعبیه شده روی بدنه این قاب، می توانید به راحتی در بین تنظیمات حرکت کنید و موارد لازم را با کلیک کردن انتخاب نمایید.

بدنه این قاب از چرم خالص دارای کیفیت بالا، با ضخامت 3 میلیمتر و در چندین رنگ مختلف، مناسب برای انواع سلیقه ها در نظر گرفته شده است. در ادامه با هم تصاویری از این قاب را خواهیم دید.

 

1 2 3 4 5

 

در انتها این مطلب را مجددا ذکر می کنم که در حال حاضر این قاب تنها در حد یک کانسپت ( طرح مفهومی ) هست. اما اگر روزی به واقعیت تبدیل شده و وارد خط تولید شود٬ آیا مورد استقبال شما قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را حتما با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *