گزارشات تایید کردند؛ تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge با لبه های خمیده در دو طرف

گزارشات تایید کردند؛ تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge با لبه های خمیده در دو طرف
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

بنظر میرسد Galaxy S6 Edge که شایعه شده همزمان با گلکسی اس ۶ رونمایی خواهد شد، توجهات بیشتری را به سوی خود جلب نماید. بنابه شنیده ها، این دستگاه همانند گلکسی نوت اج در لبه نمایشگر خود خمیدگی دارد. امروز منبع معتبر SamMobile گزارشی را تایید کرده که اعلام نموده سامسونگ در حال کار بر روی صفحه نمایش هایی است که از دو طرف خمیده هستند و برای گلکسی اس ۶ اج مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

نام مدل تلفن هوشمند یاد شده SM-G925 است اما هنوز مشخص نیست که نام اصلی آن Galaxy S6 Edge باشد. در هر صورت ما اکنون کاری به نام این محصول نداریم.

بنا به گفته SamMobile و منابع آن، دستگاه مورد بحث به کاربران اجازه می دهد در هر دو طرف صفحه نمایش آن از لبه های خمیده بهرمند گردند که این صفحه نمایش برای افراد راست دست و چپ دست به خوبی هماهنگ است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

ویژگی جدید دیگر این است که می توان هر طرف خمیده را به صورت جداگانه روشن نمود. (شاهد هم امکان روشن کردن همزمان دو طرف وجود داشته باشد!) همچنین با استفاده از ویزگی های اضافه شده می توان تعیین نمود که مثلا هنگام دریافت تماس هر کدام از لبه های خمیده به رنگ دلخواه در بیایند.

گفته شده در تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge از همان پنلی استفاده می شود که در Galaxy Note Edge وجود دارد، بنابر این می توان با استفاده از پنل ها برای مثال آخرین خبرهای ورزشی را مشاهده نمود، اخبار بورس ياهو را مرور کرد و قابلیت های دیگر. البته می توان با مراجعه به فروشگاه اپلیکیشن های سامسونگ امکانات بیشتری هم به این بخش اضافه کرد.

ما هنوز دقیقا نمیدانیم که آیا سامسونگ از Galaxy S6 Edge همزمان با Galaxy S6 مغرفی خواهد شد یا خیر، اما این به احتمال زیاد اینگونه خواهد بود. در هر حال مطمئن هستیم که گلکسی اس ۶ در طی ماه های آینده رونمایی خواهد شد.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *