احتمالا نسخه پیشنمایش ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند ماه فوریه از راه می رسد

احتمالا نسخه پیشنمایش ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند ماه فوریه از راه می رسد
  • 1393/11/1
  • مجتبی
  • 0

مایکروسافت در این هفته برگ جدیدی را برای ویندوز ۱۰ رقم خواهد زد. هنگامی که این شرکت اعلام نمود می خواهد به خواسته های مشتریان گوش داده و نیازهای مورد نظر آنان را در ویدوز ۱۰ اعمال نماید بسیاری از افراد خوشحجال شدند. همچنین ظاهرا قرار است اولین نسخه ویندوز ۱۰ بر روی تلفن های هوشمند رونمایی گردد.

همه می دانیم که مایکروسافت قصد دارید ویندوزفون و ویندوز RT را در غالب سیستم عاملی متحد به نام ویندوز ۱۰ درآورده تا این سیستم عامل بر روی تمامی دستگاه ها قابل اجرا باشد. اخیرا هم این شرکت دو اپلیکیشن به فروشگاه ویندوزفون اضافه کرده که احتمالا برای آمادگی رونمایی از نسخه پیشنمایش ویندوز ۱۰ بر روی موبایل ها خواهد بود.

ساخت های جدید ویندوز ۱۰ اخیرا به نسخه مخصوص موبایل آن اشاره داشته اند اما نام نهایی ممکن است متفاوت باشد. بعلاوه این امکان هم هست که رونمایی از این نسخه پیشنمایش به هفته های آینده موکول گردد.

بنابه گفته یکی از خبرنگاران آشنا به مایکروسافت به نام Mary Jo Foley امروز اعلام کرد که نباید در طول ماه فوریه منتظر نسخه پیشنمایش اولیه باشیم. وی گفته که بر اساس اطلاعاتی که دارد این حرف را زده و برای اطمینان می توان سابقه وی در چنین اخباری را مشاهده کرد!

این خبرنگار همچنین در ادامه اعلام داشته که از  رنامه مایکروسافت برای نسخه پیشنمایش بعدی ویندوز ۱۰ برای رایانه های رومیزی اطلاعی ندارد انا گفته که احتمالا در ماه فوریه یا حتی شاید زوتر این اتفاق روی دهد.

ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل یا هر چه که نام آن باشد قرار است با پردازنده های کم مصرف ARM اینتل بخوبی سازگار باشد تا نرم و روان در تلفن های هوشمند و تبلت های بتواند اجرا گردد. این شرکت قبلا اعلام کرده تمام تلفن های هوشمند سری لومیا که ویندوز فون ۸ یا بالاتر بر روی آنها نصب است به ویندوز ۱۰ بروزرسانی خواهند شد.

همچنین همانطور که دیروز در خبری اعلام کردیم احتمال دارد مایکروسافت از سخت افزار جدید خود نیز رونمایی کند. به هر حال هر اتفاقی که در رویداد مایکروسافت در این هفته بیفتد ما در گویا آی تی آن را برایتان منتشر خواهیم کرد.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *