اپل در ماه مارس اولین نسخه عمومی آزمایشی iOS 8.3 را عرضه می کند

اپل در ماه مارس اولین نسخه عمومی آزمایشی iOS 8.3 را عرضه می کند
  • 1393/12/2
  • مجتبی
  • 1

بر اساس گفته تعدادی منبع اگاه، اپل در ماه مارس از اولین برنامه ارائه نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS رونمایی خواهد کرد. پس از نسخه آزمایشی موفق سیستم عامل OSX Yosemite در سال گذشته، حالا کوپرتینو این ابتکار را برای پلتفرم موبایلی خود یعنی iOS نیز ادامه خواهد داد. اولین نسخه آزمایشی iOS 8/3 در ماه مارس قرا است عرضه شود و در تابستان نیز طی مراسم WDC و در ماه ژوئن نسخه آزمایشی عمومی iOS 9 معرفی خواهد شد. انتظار می رود نسخه نهایی iOS 9 در ماه پاییز سال میلادی جاری عرضه گردد.

کسانی که مشتاق هستند قبل از ارائه نسخه نهایی، دستگاه های خود را برای کمک به فرآیند رفع باگ ها و مشکلات iOS 8/3 به این سیستم عامل بروزرسانی کنند، می توانند در برنامه AppleSeed شرکت کنند. اگر شما هم قصد دارید به جمع افراد آزمایش کننده این پلفترم بپیوندید عجله کنید زیرا نسخه آزمایشی سیستم عامل مورد بحث فقط قرار است برای ۱۰۰/۰۰۰۰ نفر در دسترس باشد. هر فرد که این بروزرسانی را نصب کند، یک اپلیکیشن اختصاصی برای ارسال گزارش ها خواهد داشت بنابر این برنامه یاد شده پس از اتما از یاد برده نخواهد شد و اپل هم قبول دارد که از بین بردن تمامی مشکلات امری است که انجام آن به صورت ۱۰۰ درصدی امکانپذیر نیست.

همانطور که قبلا هم اعلام شده بود ظاهرا در iOS 8/3 شاهد پشتیبانی فریم‌ور آن از CarPlay به صورت بیسیم خواهیم بود. شکلک های Emoji در صفحه کلید این پلتفرم هم مورد برزورسانی قرار گرفته اند و دستیار صوتی Siri هم بهبودهایی را شاهد خواهد بود. همچنین ترفندهای بیشتری در کدنویسی آن صورت می گیرد. iOS 8/3 احتمالا  به دلیل ارائه iOS 9 آخرین نسخه موجود و در دسترس نخواهد بود. بر اساس گزارشات ارسال شده، کوپرتینویی ها در حال ساخت iOS 8/4 با شناسه ساخت Copper هستند که در این نسخه سرویس جدید استریم موسیقی این شرکت معرفی خواهد شد.

آیا شما هم برای بررسی نسخه آزمایشی iOS 8/3 به اپل کمک می کنید و در برنامه این شرکت، حضور میابید؟ لطفا نظرات خود را از طریبق بخش دیدگاه ها با گویا آی تی و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام ممنونم ازاینکه بفکرکاربران هستیدوبروزرسانی رابموقع انجام میدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *