سنجش سرعت را با Test Drive Unlimited 2 تجربه کنید!

سنجش سرعت را با Test Drive Unlimited 2 تجربه کنید!
  • 1389/5/16
  • ميثاق جراحي
  • 0

Test Drive Unlimited 2 First Look

حس رانندگی را لمس کن!

 

رقابت و چالش بین افراد حرفه ای در مسابقات رانندگی را تنها می توان در بازی تست رانندگی Test Drive  شاهد بود .این بازی را قظعا حرفه ای ها و ان هایی که به سبک بازی های راندگی علاقه دارند می شناسند .قدمت این بازی واقع بینانه ی رانندگی و مسابقه ای به کنسول پلی استیشن یک سونی می رسد.

در این شماره ی از بازی سنجش رانندگی شما با بهشتی رورو هستید که در ان پرواز می کنید و مسابقات را در جاده ها و مکان هایی پیش می برید که سازندگان لغب Paradise   را به این مسیر ها داده اند.

تنوع بیش از 50 عنوان ماشین جدید و کاملا به روز مسابقه ای بازیکنان را تحریک می کند که به دنبال بازی بروند و از ان لذت ببرند(گویا ای تی)

این شماره از بازی سنجش رانندگی یک بازی کاملا انلاین با حال و هوایی کاملا واقعی و Real  است که  رقابت و مسابقات ان در جاده های متفاوتی از جمله مکان های خاکی و Of Road   به قوع می پیوندد.

این بازی توسط شرکت اتاری در سپتامبر 2010 برای پلاتفرم های Xbox360 Ps3  و کامپیوتر های خانگی منتشر شد.

 

 

 

Test Drive Unlimited 2 First Look

رقابت و چالش بین افراد حرفه ای در مسابقات رانندگی را تنها می توان در بازی تست رانندگی Test Drive شاهد بود .این بازی را قظعا حرفه ای ها و ان هایی که به سبک بازی های راندگی علاقه دارند می شناسند .قدمت این بازی واقع بینانه ی رانندگی و مسابقه ای به کنسول پلی استیشن یک سونی می رسد.

در این شماره ی از بازی سنجش رانندگی شما با بهشتی رورو هستید که در ان پرواز می کنید و مسابقات را در جاده ها و مکان هایی پیش می برید که سازندگان لغب Paradise را به این مسیر ها داده اند.

تنوع بیش از 50 عنوان ماشین جدید و کاملا به روز مسابقه ای بازیکنان را تحریک می کند که به دنبال بازی بروند و از ان لذت ببرند.

این شماره از بازی سنجش رانندگی یک بازی کاملا انلاین با حال و هوایی کاملا واقعی و Real است که  رقابت و مسابقات ان در جاده های متفاوتی از جمله مکان های خاکی و Of Road به قوع می پیوندد.

این بازی توسط شرکت اتاری در سپتامبر 2010 برای پلاتفرم های Xbox360 Ps3 و کامپیوتر های خانگی منتشر شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *