بهترین، سبک ترین و عالی ترین لانچر های اندروید

بهترین، سبک ترین و عالی ترین لانچر های اندروید
  • 1393/12/3
  • مبين
  • 0

اندورید و زیبایی های آن کاربران را مجذوب خود کرده است و بدون شک در شخصی سازی انعطاف پذیری گسترده ای دارد و به معنای واقعی با بزرگترین رقبای خود یعنی iOS و ویندوز فون در مسیر یک مسابقه قرار گرفته است.

این روزها اکثر کاربران یه تنوع در ظاهر سیستم عامل اهمیت می دهند و ابزار های گوناگونی برای تغییر رابط کاربری اندروید نیز وجود دارد. Sense اچ تی سی و TouchWiz سامسونگ احتمالا محبوب ترین ابزارها برای سفارشی سازی رابط کاربری اندروید هستند.

خوشبختانه به راحتی می توان که رابط کاربری دستگاه اندرویدی را تغییر داد با توجه به این که راه های مختلفی وجود دارد احتمالا ساده ترین راه نصب یک لانچر است. با نصب یک لانچر ساده می توان تغییر گسترده ای را در رابط کاری اندروید داد. طیف گسترده ای از لانچر های مختلف وجود دارد که در ادامه بهترین ها آن ها را معرفی خواهیم کرد.

Nova Launcher / Nova Launcher Prime

لانچر Nova یکی از سبک ترین و با امکانات ترین AOSP است به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین لانچر های موجود دانست. این لانچر ویژگی های فراوانی را دارد که در حال حاضر می توان به پشتیبانی از جستجوی صوتی گوگل اشاره کرد، به کاربران اجازه می دهد که طرح های گوناگونی را در صفحه نمایش داشته باشند، کلیدهای میانبر،  آیکن های زیبا و… در آن وجود دارد. نسخه غیر رایگان از Nova ویژگی های سفارشی بیش تر را برای کاربر فراهم می کند.

۱۱۱Apex Launcher / Apex Launcher Pro

لانچر Apex یکی از لانچر های زیبای اندرویدی می باشد که تقریبا شبیه به  Nova است. این اجازه را به شما می دهد تا ۹ صفحه از هوم اسکرین داشته باشید. امکان سفارشی کردن آیکن ها و برچسب های آن ها را دارد و می توان برای ان حرکات صفحه اصلی را تعریف کرد البته اگر کارایی بیش تری را از این لانچر می خواهید باید برای آن مقداری هزینه کنید.

CaptureGoogle Now Launcher

این لانچر ذرق و برق زیادی را به دستگاه اندرویدی شما نمی دهد اما ویژگی های فراوانی را به ارمغان می آورد. در مقایسه با دیگر لانچرها دسترسی ساده ای را به Google Now  دارد و با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش می توان از حالت دستوری آن استفاده کرد و حالت جستجوی صوتی گوگل را در صفحه اصلی برای شما آماده می کند می توان گفت که بهترین تجربه اندرویدی را برای کاربر به همراه دارد.

Capture

GO Launcher EX / GO Launcher Prime

یکی از لانچر های محبوب GO launcher است که مقدار مناسبی از گزینه های سفارشی سازی را به کاربر می دهد و از بسته های سفارشی آیکن ها پشتیبانی می کند. طیف گسترده ای از تم ها، افکت گذاری زیبا و بیش تر را به دنبال دارد شما همچنین می توانید برنامه ها را با حرکت راه اندازی کنید. Go Launcher سبک ترین لانچر نیست و اما نسخه رایگان آن که دارای تبلیغات است می تواند مناسب باشد.

CaptureThemer

اگر شما قصد داشته باشید که وارد سفارشی سازی اندروید شوید حتما نام Themer را شنیده اید. لانچری که به شما اجازه می دهد که روی صفحه نمایش خود به طور کامل توانایی تغییر را داشته باشید. می توانید از طریق آن تم های جدید را دانلود کنید که هر یک دارای پک آیکن های مختلف هستند همچنین والپیپر ها و ویجت های متفاوتی در آن نیز یافت می شود.

CaptureZ Launcher Beta

لانچر Z Launcher Beta توسط کپانی نوکیا ساخته شده است و جایگزینی برای استفاده آسان از صفحه نمایش است. این لانچر ظاهری بسیاز زیبا را دارد و همچنین امکانات جالبی را به ارمغان آورده است. یکی از امکانات جالب آن جستجوی برنامه ها است که می توان با انگشت حرف اول برنامه مورد نظر را کشید و آن را پیدا کرد.

CaptureSmart Launcher 2 / Smart Launcher Pro 2

این یکی از لانچرهای منحصر به فرد اندروید است که دارای صفحه شماره گیری دایره ای می باشد و می توان در صفحه اصلی یک دایره از آیکن اپلیکیشن های مورد علاقه و کاربری خود بسازید. می توان با کشیدن صفحه نمایش به سمت راست به آیکن های کاربردی در اندروید دسترسی داشته باشید. از جنبه های منفی آن می توان به عدم پشتیبانی از ویجت نام برد. اما با خرید نسخه Smart Launcher Pro 2 این لانچر می توانید به طیف وسیعی از امکانات دسترسی دشاته باشید.

CaptureYahoo Aviate Launcher

پس از مدت طولانی از بتا بودن لانچر یاهو نسخه اصلی لانجر Aviate را طراحی کرد و در اواسط ماه ژوئن آن را برای همه کاربران اندرویدی در دسترس قرار داد. با این لانچر زمانی که از خواب بیدار می شوید برخی از اطلاعات از قبیل آب و هوا و اخبار جدید برای شما آماده است و هنگامی که در حال رانندگی هستید می تواند به صورت مستقیم در صفحه اصلی به موسیقی و برنامه های ناوبری درتسرس داشته باشید.

CaptureApus Launcher

از لانچر های موجود لانچر Apus محبوبیت زیادی را از لحاظ سرعت دارد. نام این لانچر در لغت به معنای مرغ بهشتی است و تقریبا می توان گفت که اسم مناسبی برای آن می باشد که دلیل قانع کننده برای آن این است که از سبک ترین لانچر های موجود است.

CaptureMIUI Mi Launcher

این لانچر از لحاظ ظاهری ترکیبی بین اندروید و iOS است. مقدار بسیار محدودی از ویژگی های سفارشی سازی را به همراه دارد اما ظاهر زیبایی را دارد و تا حدی سبک است. از ویژگی های آن می توان به اضافه کردن صفحه های جدید به هوم اسکرین و دسترسی به کلیه اپلیکیشن ها در هوم اسکرین اشاره کرد.

CaptureAction Launcher 3

لانچر Action Launcher 3 نسخه بهبود یافته Action Launcher 2 است. با کشیدن صفحه نمایش به سمت راست پنجره کشویی برای شما باز می شود و که به ترتیب حروف الفبا لیست اپلیکیشن های شما را نشان می دهد و می توانید آن ها را حروف مورد نظر مرتب سازی کنید. کاربران می توانند تعامل جدیدی را با یکن ها داشته باشند با کشیدن آن ها می توان پوشه ها را باز کرذ.

CaptureBuzz Launcher

برجسته ترین ویژگی لانچر Buzz این سات که به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات خاصی را روی صفحه نمایش انجام دهند. این لانچر دارای مجموعه ای از آیکن های و تصاویر زمینه است و می توان تعداد گتسرده ای از صفحه ها را به هوم اسکرین اضافه کرد همچنین کاربران می توانند تنظیمات انجام شده خود را به اشتراک بگذارند. این لانچر برای کسانی که دوست دارند ظاهر دستگاه اندرویدی خود را بدون هیچ دردسری تغییر دهند بسیار مناسب است.

Capture

EverythingMe Launcher

این لانچر سبک و زیبا هر روز اخبار اول صبح را برای شما ارائه می دهد حتی رویداد های رستوران های مجود را نیز به شما اطلاع می دهد. این لانچر گزینه های سفارشی سازی محدودی را دارد اما جایگزین بسیار خوبی برای ظاهر یکسان و کسل کننده خود اندروید است.

CaptureHola Launcher

این لانچر تنها ۱ مگابایت حجم دارد در حین کم حجم بودن و سبک بودن آن امکانات ویژه ای را به کاربران ارائه می دهد. ویژگی Hola Swipe به شما این اجازه را می دهد که به سادگی اپلیکیشن های باز شده اخیر را ببینید و همچنین Hola Box پنهان سازی اپلیکیشن ها را به طور ساده و بسیار راحت ارائه می دهد. علاوه بر این گزینه های سفارشی سازی آن بسیار گسترده است.

CaptureSF Launcher 2

لانچر SF Launcher 2 نسخه کامل شده و اصلی SF Launcher می باشد که با مواد قبلی طراحی شده است. این لانچر پانل هایی مانند کارت را دارد که می توان ویجت ها و برنامه های مورد نیاز را در آن گذاشت و به آن ها دسترسی داشته باشید.

CaptureT9 Launcher

زمانی که تمامی تلنف های همراه دارای صفحه کلید فیزیکی بودند ویژگی به نام T9 را داشتند که ورودی را پیش بینی می کرد. لانچر T9 این امکان را به شما باز می گردانند.

CaptureiLauncher

تا به حال به این فکر کرده اید که روی دستگاه اندرویدی خود ظاهر iOS را داشته باشید؟ iLauncher این امکان را برای شما فراهم می سازد و تقریبا ۷۵% از ظاهر گوشی هوشمند شما را به پلتفرم iOS تبدیل می کند.

CaptureCM Launcher

این لانچر هم یکی دیگر از لانچرهای کم حجم است و روی دستگاه شما کمتر از ۱ گیگابایت را اشغال می کند. این لانچر دارای ویژگی های ورزشی زیادی است و با حافظت ضد ویروس ساخته شده است.

CaptureTurbo Launcher Ex

همه چیز درباره این لانچر بسیار ساده بان شده است با کشیدن صفحه نمایش رو به بالا می توان اپلیکیشن های اخیر را نگاه کرد و با پایین کشیدن آن امکان جستجوی برنامه ها امکان پذیر می شود. ویجت های مختلفی درباره آب و هوا در آن وجود دارد اما متاسفانه گزینه های سفارشی سازی ان کاملا عمومی است.

CaptureLauncher Lab

لانچر Lab چیزی بین  لانچرهای  Buzz ,Nova و iLauncher است و همه ابزار های فوق را به عنوان یک لانچر ایده آل دارد و همچنین افکت های انیمیشنی را به ارمغان می آورد. علاوه بر این دارای تم های سفارشی است.

Captureمنبع : [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *