گوشی هوشمند جدید نکسوس با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی در حال ساخت است

گوشی هوشمند جدید نکسوس با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی در حال ساخت است
  • 1394/2/23
  • مبين
  • 0

قبلا در گویا آی تی اعلام کردیم که شرکت هواوی ساخت گوشی هوشمند بعدی نکسوس را بر عهده گرفته است. اما پیش از این هم چیزهایی درباره ساخت نکسوس جدید توسط ال جی منتشر شده بود. اکنون به نظر می رسد که امسال دو مدل از نکسوس وجود خواهد داشت و با توجه به گزارشات یکی از آن ها را هواوی و دیگری را ال جی می سازد.

با توجه به گزارشات منتشر شده در  Android Police این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و به نظر می رسد که این گوشی هوشمند به طور مستقیم می تواند جایگزین نکسوس ۵ باشد. همچنین اعلام شده است که نسخه ال جی دارای صفحه نمایش ۴٫۹۵ اینچی است و متاسفانه این تنها اخباری است که درباره نسخه های جدید نکسوس منتشر شده است.

Google-Nexus-6-vs-Nexus-5-4-1280x853

با این حال مشخص است که مدل بزرگتر نکسوس که دارای اندازه صفحه نمیاش ۵٫۲ اینچی ۲K است توسط هواوی تولید می شود و این خبر از سوی Russakovskii  توسط یک منبع معتبر تایید شده است. این بدان معناست که در سال آینده ما شاهده عرضه دو گوشی هوشمند نکسوس هستیم. این اقدام از سوی گوگل بی سابقه است. هرچند که می تواند یک ایده خوب برای گزینه های بعدی باشد. حال باید منتظر عملکرد سال آینده نکسوس در بازرا جهانی گوشی های هوشمند باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *