مایکروسافت اسامی تمام نسخه های ویندوز ۱۰ را منتشر کرد

مایکروسافت اسامی تمام نسخه های ویندوز ۱۰ را منتشر کرد
  • 1394/2/24
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید مدتی پیش بود که مایکروسافت درباره انتشار ویندوز ۱۰ برای کامپیوتر های شخصی در تابستان سال جاری خبر داد. در حالیکه هنوز شرکت مایکروسافت تاریخ دقیق انتشار ویندوز ۱۰ را اعلام نکرده است امروز این غول نرم افزاری بزرگ لیست تمامی نسخه های این سیستم عامل بی نظیر را منتشر کرد.

یکی از نسخه های ویندوز ۱۰ Windows 10 Home بوده که برای کاربران دسکتاپ متمرکز شده است. این نسخه از ویندوز ۱۰ برای راینه های شخصی و لپ تاپ ها استفاده می شود که دارای تمامی ویژگی های ویندوز ۱۰ از قبیل مرورگر اج, سیستم تشخیص چهره و دیگر اپلیکیشن های جهانی است. برا تکمیل نسخه خانگی ویندوز مایمروسافت Windows 10 Pro را هم برای انتشار آماده کرده است که تقریبا Windows 8 Pro فعلی با قابلیت های تجارت و اتصال به دامنه است.

همچنین مایکروسافت نام ویندوز فون را به ویندو ز۱۰ در سراسر رایانه های شخصی، تلفن، تبلت ، لپ تاپ و ایکس باکس تغییر داده است و ویندوز ۱۰ نام رسمی جایگزینی آن ها است.

Windows-10-launch-summer-Lenovo-Xiaomi-01

رابط کاربری لمسی در این سیستم عامل برای آفیس بهبود یافته است و ویژگی Continuum را برای تلفن های همراه به ارمغان آورده است. این ویژگی توانایی پشتیبانی  از ویندوز را برای گوشی های هوشمند و تبلت های کم تر از ۸ اینچ را پشتیبانی می کند.

نسخه Windows 10 Mobile Enterprise برای شرکت هیا تجارتی بزرگ در حوزه موبایل و سیستم عامل های موبایل طراحی شده است. در کنار این نسخه های اصلی مایکروسافت نسخه های Windows 10 Enterprise, Windows 10 Education, و Windows 10 IoT Core را منتشر می کند که برای دستگاه های کوچکتر طراحی شده است. اکنون مشخص شده است که سیستم عامل جدید مایکروسافت دارای ۷ نسخه است و در طیف وسیعی از دستگاه های کوچک و بزرگ کاربرد دارند. حال باید تا تابستان سال جاری منتظر بمانیم و عملکرد این ویندوز را از نزدیک ببینیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [the verga]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *