جزئیات بیش تر درباره به روزرسانی نسخه های سرقت شده به ویندوز ۱۰ منتشر شد

جزئیات بیش تر درباره به روزرسانی نسخه های سرقت شده به ویندوز ۱۰ منتشر شد
  • 1394/2/29
  • مبين
  • 0

قبلا شنیده بودیم که میاکرسوافت به کاربران نسخه های سرقت شده ویندوز اجازه می دهد تا به روزرسانی نرم افزاری به ویندوز ۱۰ را دریافت کنند. مایکروسافت توضیحاتی را در این باره داد و به گفته این شرکت به روزسانی ویندوز ۱۰ برای آن ها به عنوان یک سنخه سرقت شده شناخته می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به گفته های مایکروسافت در این باره مطلع شوید.

هنگامی که ویندوز نصب را به درستی تایید نمی کند licensed یا مجوز آن را دستگاری نمی کند و آن ها فقط یک اعلانیه در دسکتاپ برای اطلاع به کاربر ایجاد خواهند کرد. حال پیشنهاد مایکروسافت این سات که اگر این علامت بر روی رایانه شما ظاهر شده سات بهتر است که نسخه اصلی ویندوز را خریدرای نمایید. نسخه کپی ویندوز دارای یک خطر بالای مخرب نرم افزاری است و ممکن است که با نسخه تقلبی اطلاعات شخصی شما در معرض عموم قرار گیرند و همچنین خطر ابتلا به عملکرد ضعیف در آن وجود دارد.

نسخه کپی یا سرقت شده از سوی مایکروسافت پشتیبانی نمی شود اما مایکروسافت هیچ مانعی را بری نصب آن نخواهد گذاشت. قبلا تصویر شده بود که کاربر می تواند نسخه پی شده را به نسخه اصلی ویندوز ۱۰ ارتقاء دهد. اما در زمان ارتقائ می توان نسخه اصلی را خریداری کرد که هزینه مربوط به آن برای تغییر نسخه سیستم عامل دریافت خواهد شد.

منبع: [Microsft]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *