سامسونگ به طور رسمی دو گوشی هوشمند گلکسی J7 و گلکسی J5 را معرفی کرد

سامسونگ به طور رسمی دو گوشی هوشمند گلکسی J7 و گلکسی J5 را معرفی کرد
  • 1394/3/29
  • مبين
  • 0

پس از به نمایش گذاشتن تصاویر فاش شده بلاخره دو گوشی هوشمند گلکسی J7 و گلکسی J5 به طور رسمی معرفی شدند و سامسونگ اعلام کرد که این دو دستگاه این هفته در چین عرضه خواهند شد.

گلکسی J7 و گلکسی J5 در واقع اولین گوشی های هوشمند سامسونگ با فلش LED جلویی هستند. لازم به ذکر است که هردوی آن ها دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز می باشند. علاوه بر این بسیاری از ویژگی های آن ها مشترک هستند که از جمله آن ها می توان به LTE، اسلات دو سیم کارته، رم ۱٫۵ گیگابتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی  f/1.9 اشاره کرد. گلکسی J7 بسیار قدرتمند تر از J5 است که دارای پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ نیز می باشد، همچنین این دستگاه مقداری بزرگتر است و اندازه صفحه نمایش آن ۵٫۵ اینچ با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است و باتری آن ۳۰۰۰ mAh نیز می باشد.

j7

گلکسی J5 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p و پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ GHz اسنپدراگون ۴۱۰ است. علاوه بر این مجهز به یک باتری ۲۶۰۰ mAh است که برای قدرت پردازشی آن بسیار مناسب است.

j5

هر دو گوشی هوشمند گلکسی J7 و گلکسی J5 دارای اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی هستند و در رنگ های مشکی، سفید و طلایی در دسترس خواهند بود. قیمت گلکسی J7 تقریبا ۱،۷۹۸ CNY بوده که برابر با ۲۸۹ دلار است و قیمت J5 نیز ۱۳۹۸ CNY بوده که برابر با ۲۲۵ دلار آمریکا می باشد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این دستگاه های به بازارهای دیگر نداریم اما آنگونه که پیدا است قطعا به طور اختصاصی برای چین ساخته نشده اند و به زودی در بازارهای جهانی دیده خواهند شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *