آیفون ۸ شرکت اپل در یک مدل با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی عرضه خواهد شد

آیفون ۸ شرکت اپل در یک مدل با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی عرضه خواهد شد
  • 1395/9/24
  • مقدم
  • 0

شایعات زیادی در رابطه با پرچم‌دار سال آینده شرکت اپل یعنی آیفون ۸، منتشر شده است و در بسیاری از شایعات، آمده که شرکت اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون‌های جدید، گوشی‌ پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود را به پنل اولد مجهز خواهد کرد. به‌تازگی، اطلاعاتی از اندازه صفحه‌نمایش آیفون اولد شرکت اپل یعنی آیفون ۸، به‌‌دست آمده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

پیش از پرداختن به اطلاعات فاش‌شده از شایعه جدید، بد نیست یادآوری کنیم که در گزارش‌های منتشرشده پیشین، آمده بود که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ از چهار مدل آیفون یعنی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس رونمایی خواهد کرد. با این‌حال، شایعات تازه منتشرشده، مدعی شده‌اند که شرکت اپل، آیفون اولد خود را تنها با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی عرضه می‌کند.

برای اطلاع، گفته می‌شود که پنل اولد آیفون ۸ شرکت اپل توسط سامسونگ تامین خواهد شد و اگرچه اندازه پنل، نزدیک به ۵٫۷ تا ۵٫۸ اینچی است؛ اما فرآیند آماده‌کردن صفحه‌نمایش آیفون آینده اپل، به گونه‌ای است که بخش‌هایی جدا می‌شود و بخشی از صفحه‌نمایش نیز، پوشیده خواهد شد.

به همین جهت، اکنون باید گفت که شرکت اپل، تنها سه مدل آیفون در سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد و آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس که براساس شایعات گذشته به ترتیب، به صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی مجهز خواهند بود؛ مشابه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، با پنل ال‌سی‌دی همراهی می‌‍شود.

البته شرکت اپل برای آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، تغییراتی را در نظر گرفته است و از جمله آن‌ها می‌توان به یک پردازنده جدید، بهبود در بخش عکاسی و عرضه در یک رنگ جدید یعنی قرمز، اشاره کرد. انتظار داریم که در سایر مشخصات‌فنی، آیفون‌های جدید شرکت اپل همانند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باشد.

آیفون 8

پیش‌تر در وب‌سایت گویا آی‌تی خواندید که قیمت آیفون ۸ شرکت اپل، نزدیک به ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. به همین جهت، شرکت اپل، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را نیز به بازار عرضه می‌کند که در قیمت‌گذاری آن‌ها، اپل از قیمت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ایده گرفته است. به همین جهت، مدل پایه آیفون ۷ اس با قیمت ۶۴۹ دلار ارائه می‌شود و مدل رده‌بالای آن نیز، نزدیک به ۸۴۹ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. در رابطه با قیمت آیفون ۷ اس پلاس نیز، باید گفت که قیمت این محصول بسته به مقدار حافظه داخلی آن، از ۷۶۹ تا ۹۶۹ دلار متغیر خواهد بود.

البته، بسیار بعید است که شرکت اپل، مقدار حافظه‌داخلی مدل‌های مختلف آیفون‌های ۷ اس و ۷ اس پلاس را در مقایسه با نسخه‌های گذشته تغییر دهد و به همین جهت، انتظار داریم که آیفون‌های خوش‌قیمت آینده اپل، در سه مدل با ۳۲ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود.

در رابطه با آیفون ۸ نیز، باید گفت که شرکت اپل، از یک بدنه شیشه‌ای در این محصول استفاده کرده است که طراحی آن، طراحی آیفون ۴ اس این سازنده را برای کاربران تداعی خواهد کرد. علاوه‌براین، انتظار داریم که شرکت سازنده، آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود را با یک صفحه‌نمایش با رزولوشن QHD عرضه نماید و هم‌چنین، مقدار حافظه رم در این مدل در مقایسه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، افزایش داشته باشد.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *