نسخه ۵ اینچی آیفون ۷ اس شرکت اپل با دوربین دوگانه عمودی عرضه خواهد شد

نسخه ۵ اینچی آیفون ۷ اس شرکت اپل با دوربین دوگانه عمودی عرضه خواهد شد
  • 1395/10/7
  • مقدم
  • 0

مدتی پیش اعلام شد که شرکت اپل برای رونمایی از آیفون پرچم‌دار خود به همراه دو آیفون دیگر با قیمت پایین‌تر، آماده می‌شود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده در حال توسعه یک آیفون ۷ اس با نمایشگر ۵ اینچی است که نحوه قرارگیری دو شاتر اصلی، به صورت عمودی خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در شایعات مختلف به توسعه سه گوشی هوشمند آیفون با شماره مدل D20، D21 و D22 اشاره شده است و گمان می‌رود که دو گوشی اول با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به بازار عرضه شود. براساس گمانه‌زنی‌ها، آیفون ۷ اس به یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی و آیفون ۷ اس پلاس به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی مجهز خواهد بود و در رابطه با مدل سوم، هنوز نمی‌توان اطمینان داشت که شرکت اپل، آیفون رده‌بالای خود را با نام “آیفون ۸” به بازار عرضه می‌کند یا این گوشی، به عنوان عضوی از خانواده آیفون ۷ اس معرفی خواهد شد.

با این‌حال، اطلاعات تازه منتشرشده نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال توسعه یک آیفون ۷ اس با نمایشگر ۵ اینچی است و از نظر مشخصات‌فنی مشابه آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با صفحه‌نمایش ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی خواهد بود. به نقل از زنجیره تامین قطعات آیفون‌های شرکت اپل، آیفون ۷ اس این سازنده با نمایشگر ۵ اینچی به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود که نحوه قرارگیری شاترهای دوربین اصلی، برخلاف مدل‌های قبلی به صورت عمودی است.

آیفون 7 اس

برای اطلاع، در نسخه ۵٫۵ اینچی آیفون ۷ شرکت اپل که با نام آیفون ۷ پلاس عرضه شده است؛ جای‌گیری دوربین‌های اصلی به صورت افقی است. البته در حال‌حاضر در رابطه با نحوه قرارگیری شاترهای دوربین اصلی در آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس اطلاعاتی منتشر نشده است اما احتمالاً شرکت اپل برای متمایزساختن آن‌ها با مدل‌های گذشته، چنین تغییری را برای این دو مدل نیز در نظر می‌گیرد.

با توجه به شایعه تازه منتشرشده، هنوز نمی‌توان در رابطه با نام‌گذاری آیفون‌های شرکت اپل اطمینان داشت اما اگر به گزارش‌های قبلی توجه کنید، این احتمال وجود دارد که شرکت اپل برخلاف آیفون‌های گذشته، تصمیم دارد تا مدل پایه آیفون‌های ۲۰۱۷ خود را با یک نمایشگر ۵ اینچی ارائه دهد.

هم‌چنین، این سازنده، نسخه پلاس آیفون ۷ اس را نیز با نمایشگر ۵٫۵ اینچی توسعه می‌دهد و به همین جهت، احتمال می‌دهیم که آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. در واقع، به‌نظر می‌رسد که شایعه تازه منتشرشده به آیفون ۷ اس اشاره می‌کند که از نمایشگر ۵ اینچی بهره می‌برد.

با درنظر گرفتن این فرضیه، پذیرش توسعه آیفون ۸ به عنوان آیفون پرچم‌دار شرکت اپل با دوربین دوگانه، نمایشگر اولد و بدنه شیشه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود.

اما در صورتی‌که شرکت اپل، سه مدل آیفون ۲۰۱۷ خود را به عنوان بخشی از سری “آیفون ۷ اس” عرضه نماید؛ این سازنده، به نوعی سنت‌شکنی کرده است و احتمال این موضوع با توجه به سابقه شرکت اپل، چندان بالا نیست زیرا سری “اس” که پس از هر نسل از آیفون‌های شرکت اپل به بازار عرضه می‌شود، تغییرات آن تنها به مشخصات سخت‌افزاری داخل گوشی محدود خواهد بود و شرکت اپل در سال آینده با توجه به افت فروش گوشی‌های هوشمند آیفون، نیاز به عرضه یک محصول کاملاً جدید دارد و نه یک محصول با تغییرات اندک!

هم‌چنین، ممکن است در شایعه جدید، به آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل اشاره شده باشد و اشاره منبع خبر به نام آیفون ۷ اس برای این مدل، تنها بدین خاطر باشد که شرکت اپل در حال‌حاضر، نام نهایی آیفون پرچم‌دار جدید خود را انتخاب نکرده است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *