احتمال رونمایی از ساعت‌ مچی ال‌جی واچ Sport و واچ Style در ۸ فوریه

احتمال رونمایی از ساعت‌ مچی ال‌جی واچ Sport و واچ Style در ۸ فوریه
  • 1395/11/17
  • مقدم
  • 0

همان‌طور که می‌دانید، در بسیاری از شایعات اشاره شده بود که شرکت گوگل در ۹ فوریه نسخه نهایی آپدیت اندروید ور ۲٫۰ را به همراه ال‌جی واچ Style و ال‌جی واچ Sport ارائه می‌دهد. با این‌حال، توئیت جدید اوان بلس (افشاکننده معروف) نشان می‌دهد که ساعت‌مچی جدید ال‌جی واچ Sport و واچ Style، یک روز زودتر در ۸ فوریه به همراه اندروید ور ۲٫۰ معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

قیمت ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی واچ Style و ال‌جی واچ Sport فاش شده است. مدل کوچک‌تر ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی، با قیمت ۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و قیمت ۳۴۹ دلار برای ساعت‌مچی واچ Sport در نظر گرفته شده است. مدل دوم از LTE، NFC و GPS پشتیبانی می‌کند.

هر دو ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت اپل با محصولات مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس سازگار است و از دستیار صوتی گوگل Assistant استفاده می‌کنند که با بسیاری از برنامه‌ها در سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ ادغام شده است. ساعت‌مچی ال‌جی واچ Sport نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا با شماره سیم‌کارت خود در گوشی‌هوشمندتان بدون جفت شدن به آن، تماس بگیرید؛ هم‌چنین از گواهی IP68 استفاده می‌کند که به منظور مقاومت بالاتر آن در برابر گواهی IP67 ال‌جی واچ Style است. البته در هر حال، ساعت‌مچی ال‌جی واچ Style و ال‌جی واچ Sport برای استفاده در زیر باران، دوش و حتی در زیر شیر آب مناسب خواهد بود.

ال‌جی واچ Sport

اطلاعات منتشرشده از ساعت‌ ال‌جی واچ Style نشان می‌دهد که این مدل به یک نمایشگر ۱٫۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود. هم‌چنین، نسخه ارزان‌قیمت‌تر ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت ال‌جی تنها ۵۱۲ مگابایت حافظه رم دارد و از چهار گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

ال‌جی واچ Sport نیز به یک نمایشگر بزرگ‌تر ۱٫۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود و برای آن، ۷۶۸ مگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. ال‌جی واچ Style و ال‌چی واچ Sport به ترتیب به یک باتری ۲۴۰ و ۴۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز خواهد بود.

این دو ساعت‌مچی هوشمند به عنوان اولین محصولات مجهز به سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ معرفی می‌شود و شرکت گوگل، نرم‌افزار آن‌ها را توسعه داده است. با این‌حال با برند “نکسوس” یا “پیکسل” عرضه نمی‌شود. اینکه شرکت گوگل مصمم است به طور مستقیم با یک گجت پوشیدنی به بازار ساعت‌های مچی هوشمند وارد شود، چندان دور از انتظار نیست اما بعید می‌دانیم که فعلاً این سازنده به عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند تمایل نشان دهد. به همین جهت، احتمال می‌دهیم که گوگل فعلاً بر روی بهبود سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ و توسعه نرم‌افزار محصولات دیگر اندرویدی متمرکز شود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *