رندر جدید تبلت گلکسی تب اس ۳ به یک نمایشگر لبه منحنی برای آن اشاره می‌کند

رندر جدید تبلت گلکسی تب اس ۳ به یک نمایشگر لبه منحنی برای آن اشاره می‌کند
  • 1395/11/17
  • مقدم
  • 0

تبلت گلکسی Tab S3 کم‌تر از یک ماه دیگر در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون معرفی خواهد شد. به همین جهت، روند انتشار شایعات در رابطه با این تبلت در طی چند روز باقی‌مانده تا معرفی رسمی تبلت رده‌بالای سامسونگ، شدت گرفته است. به‌تازگی، رندر جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد تبلت گلکسی Tab S3 از یک نمایشگر با لبه‌های منحنی استفاده می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

رندر تازه منتشرشده از تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ براساس طرح‌های ارائه شده از بدنه پشتی این محصول به FCC توسعه یافته است. دوربین اصلی با یک فلاش LED در پشت تبلت جای گرفته است و رندر منتشر شده از نمای جلوی دستگاه، از یک صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی دوگانه برای تبلت گلکسی تب اس ۳ خبر می‌دهد.

آن‌طور که از تصاویر جدید به‌نظر می‌رسد، تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ سامسونگ یک نمای کلی از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ را به نمایش خواهد گذاشت و چهار دکمه فیزیکی در لبه‌های این تبلت، صحت این ادعا را مشخص می‌کند. همان‌طور که در طرح‌های شماتیک منتسب به گلکسی اس ۸ آمده بود، این گوشی از چهار دکمه فیزیکی استفاده خواهد کرد و یک دکمه به طور اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی توسعه یافته است.

به همین جهت، انتظار داریم که دکمه جدید در تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی را فراخوانی نماید. البته اینکه رندرهای منتشر شده صحت دارد یا خیر، هنوز مشخص نیست اما به‌نظر می‌رسد که این رندرها چندان دقیق نباشد. همان‌طور که می‌دانید تبلت گلکسی تب اس ۳ با قیمت ۶۰۰ دلار ارائه می‌شود و عرضه آن با حسگر اثرانگشت چندان موضوع غیرعادی نخواهد بود.

گلکسی تب اس 3

با توجه به اینکه حسگر اثرانگشت در حاشیه پایین صفحه‌نمایش یا در بدنه پشتی تبلت دیده نمی‌شود، احتمالاً رندرهای منتشرشده دقت چندان بالایی ندارند. به همین جهت، خبر عرضه تبلت گلکسی تب اس ۳ را با نمایشگر لبه منحنی دوگانه تنها در حد یک گمانه‌زنی فرض نمایید.

در رابطه با مشخصات‌فنی تبلت گلکسی تب اس ۳، فاش شده است که این تبلت با یک نمایشگر ۹٫۶ اینچی آمولد با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل ارائه می‌شود. هنوز مشخص نیست که مدل دیگری از این تبلت در حال توسعه است یا شرکت سامسونگ، تصمیم گرفته تا تنها یک مدل از تبلت گلکسی تب اس ۳ را عرضه نماید.

از دیگر مشخصات فاش‌شده پیرامون تبلت گلکسی تب اس ۳ می‌توان به عرضه آن با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با چهار هسته پردازشی به همراه چهار گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. هم‌چنین، چیپ آدرنو ۵۳۰ پردازش محتوای گرافیکی را بر عهده خواهد داشت.

گلکسی تب اس 3

البته باید اشاره کرد که شایعاتی مبنی بر عرضه این تبلت با یک تراشه اگزینوس وجود دارد اما با توجه به اینکه در هیچ‌یک از شایعات اخیر به آن پرداخته نشده است، انتظار داریم که تبلت رده‌بالای جدید گلکسی تب اس ۳ تنها با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام همراه باشد.

احتمالاً شرکت سامسونگ در رویداد خبری در نظر گرفته شده برای رونمایی از این تبلت، اعلام خواهد کرد که چرا تبلت رده‌بالای جدید این سازنده با تراشه قدیمی اسنپدراگون ۸۲۰ همراه شده است. اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و زمان عرضه تبلت گلکسی تب اس ۳ در ۲۶ فوریه به صورت رسمی ارائه خواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *