شرکت اپل برای فروش قابل‌توجه آیفون ۸ با تولید زودتر از موعد آن‌، آماده می‌شود

شرکت اپل برای فروش قابل‌توجه آیفون ۸ با تولید زودتر از موعد آن‌، آماده می‌شود
  • 1395/11/19
  • مقدم
  • 0

سال ۲۰۱۷ ممکن است به یکی از سودآورترین سال‌‌ها برای شرکت اپل تبدیل شود. گمانه‌زنی‌های زیادی (که تعدادی از آن‌ها نیز اغراق‌آمیز است) در رابطه با آیفون جدید شرکت اپل به مناسب رونمایی در دهمین سالگرد معرفی آیفون، وجود دارد و انتظار می‌رود که کوپرتینویی‌ها یک محصول کاملاً متفاوت را به بازار عرضه نمایند. به همین جهت، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که تولید آیفون ۸ زودتر از موعد معمول، آغاز می‌شود تا این سازنده برای عرضه گسترده آیفون‌های جدید خود آماده باشد. همراه گویا آی‌تی باشید.

برخلاف اینکه تقریباً هفت ماه تا زمان رونمایی از آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل باقی مانده است، شایعات و گمانه‌زنی‌های موجود نشان می‌دهد که چه انتظاری باید از تیم کوک و شرکت اپل در هنگام رونمایی از سومین آیفون و نسخه رده‌بالا (که به همراه مدل استاندارد و مدل پلاس عرضه می‌شود) گوشی‌هوشمند جدید این سازنده در سال ۲۰۱۷ داشته باشیم.

براساس شایعات، این مدل به یک بدنه تمام شیشه‌ای مجهز خواهد بود و از یک نمایشگر لبه به لبه (بدون حاشیه) اولد دارای انحنا و حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش استفاده می‌کند. هم‌چنین، شایعات نشان می‌دهد که آیفون ۸ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد که برخلاف شارژرهای مرسوم، از برد بیشتری به منظور شارژ باتری آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل برخوردار است.

همه این تغییرات، باعث می‌شود تا تمایل کاربران برای خرید آیفون‌های جدید شرکت اپل، افزایش پیدا نماید و این سازنده از این موضوع به منظور سوددهی بیشتر با افزایش قیمت آیفون ۸ استفاده خواهد کرد. براساس اطلاعات فاش‌شده توسط یک موسسه تحقیقاتی، شرکت اپل تصمیم دارد تا تولید آیفون پرچم‌دار جدید خود را زودتر از حد معمول آغاز نماید و این موضوع به دلیل افزایش ظرفیت آیفون‌ پرچم‌دار جدید این سازنده در سال ۲۰۱۷ است.

 آیفون ۸

در گزارش جدید این موسسه تحقیقاتی آمده است که تولید آیفون ۸ در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن، نزدیک به سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل، مجموع تعداد آیفون‌های تولید شده در سه ماهه دوم از ۴۵ میلیون واحد به ۴۸ میلیون واحد افزایش پیدا می‌کند. در گذشته، تولید اصلی آیفون‌های جدید در اوایل ماه سپتامبر آغاز می‌شد اما به نظر می‌رسد که رویه تولید آیفون‌های جدید شرکت اپل با آنچه که این سازنده در گذشته به دنبال آن بوده، متفاوت است.

افزایش تولید آیفون‌های شرکت اپل، بدین معنی است که این سازنده تقاضای قابل‌توجهی را برای آیفون پرچم‌دار جدید خود پیش‌بینی کرده و انتظار دارد که آیفون ۸ به عنوان پرفروش‌ترین آیفون این سازنده لقب بگیرد. البته در این گزارش، اشاره شده است که “هیچ نشانه‌ای مبنی بر تغییر زمان عرضه آیفون ۸ وجود ندارد.”

هم‌چنین، پیش‌بینی شده است که تولید آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیفون SE در ماه‌های منتهی به زمان رونمایی رسمی نسل جدید آیفون‌های شرکت اپل، کاهش پیدا خواهد کرد. البته تولید آیفون ۲۰۱۷ شرکت اپل، تنها به آیفون ۸ محدود نخواهد شد و انتظار داریم که این سازنده از آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نیز رونمایی کند.

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۷ اس مطابق با آنچه با رویه معمول شرکت اپل از عرضه سری “اس” هیچ تفاوت قابل‌توجهی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت و تنها عملکرد آن‌ها در زمینه عکاسی بهبود یافته است. هم‌چنین، انتظار داریم که بخشی از مشخصات‌فنی آن‌ها در مقایسه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، ارتقا پیدا نماید.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *