رنگ‌‌بندی و قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ فاش شد

رنگ‌‌بندی و قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ فاش شد
  • 1395/11/30
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ در حال‌حاضر، به‌طور رسمی تایید کرده است که از گوشی گلکسی اس ۸ به صورت رسمی در نمایشگاه MWC در ماه جاری میلادی رونمایی نخواهد کرد اما اطلاعاتی را در رابطه با زمان معرفی رسمی گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود ارائه می‌دهد. هم‌چنین، برخی از شایعات حاکی از آن است که شرکت سامسونگ، تیزر یک دقیقه‌ای را از گوشی گلکسی اس ۸ در رویداد خبری خود در اواخر ماه فوریه نمایش می‌دهد اما در حال‌حاضر، این موضوع تایید نشده است.

به‌تازگی، اطلاعات جدیدی از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر شده است و شایعات فاش شده توسط سم‌موبایل، نشان می‌دهد که گوشی گلکسی اس ۸ به احتمال زیاد در رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری در دسترس قرار خواهد گرفت. البته هیچ تصویری از گوشی‌ پرچم‌دار جدید سامسونگ در این رنگ‌ها منتشر نشده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

شماره مدل‌های گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در یک وب‌سایت خرده‌فروشی اکراینی فاش شده است و براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، گلکسی اس ۸ با شماره مدل SM-G950 و گلکسی اس ۸ پلاس با شماره مدل SM-G955 در دسترس قرار خواهد گرفت. این وب‌سایت، هم‌چنین فاش کرده است که گلکسی اس ۸ با قیمت ۹۵۰ دلار و گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت ۱۰۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

البته قیمت‌های منتسب به گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، احتمالاً تنها برای عرضه در بازار اوکراین در نظر گرفته شده است و انتظار داریم که گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت‌های دیگری در سایر بازارها از جمله بازارهای دیگر اروپایی، آسیا و آمریکا ارائه شود.

 شایعات نشان می‌دهد که گوشی گلکسی اس ۸ حداقل ۱۰۰ دلار بیشتر در مقایسه با گلکسی اس ۷، قیمت‌گذاری خواهد شد و با توجه به امکانات بیشتری که در گلکسی اس ۸ جای گرفته است؛ این افزایش قیمت منطقی خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی اس ۸ با حسگر تشخیص عنبیه چشم و چندین پیشرفت دیگر ارائه می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به نمایشگر لبه منحنی دوگانه مجهز خواهد بود و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به آن‌ها قدرت‌ می‌دهد. دکمه فیزیکی Home برای اولین‌بار از گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس حذف شده و سامسونگ، حسگر تشخیص اثرانگشت را به پشت گوشی منتقل نموده است.

علاوه‌براین، گوشی گلکسی اس ۸ به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس به یک صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی مجهز خواهد بود و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در هر دو مدل، نزدیک به ۸۳ درصد است. گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به بازار عرضه خواهد شد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و درگاه یواس‌بی Type-C استفاده می‌کند. هم‌چنین، شرکت سامسونگ دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی را به همراه این دو گوشی، معرفی خواهد کرد. باید گفت که دستیار صوتی بیکسبی، از بیش از ۸ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند.

در حال‌حاضر، این شایعات در رابطه با گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس تایید نشده است اما انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ در چند روز آینده منتشر شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *