به‌روزرسانی Creators Update ویندوز ۱۰ در ابتدا برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

به‌روزرسانی Creators Update ویندوز ۱۰ در ابتدا برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد
  • 1395/12/16
  • مقدم
  • 0

شرکت مایکروسافت در حال کار بر روی آپدیت عمده جدید سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است و همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، توسعه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید برای آن متوقف شده؛ به عبارت بهتر، ردموندی‌ها اکنون تلاش می‌کنند تا مشکلات عمده این به‌روزرسانی را برطرف نمایند و کارآیی کلی آن را بهبود دهند. هم‌چنین، انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی در ماه آوریل برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند عرضه شود.

 به تازگی، مشخص شده است که به‌روزرسانی Creators Update در ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و پس از مدت کوتاهی، برای گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس قرار می‌گیرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

Creators Update قابلیت‌های قابل‌توجهی را برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به همراه دارد و با اینکه مایکروسافت تلاش می‌کند تا تمامی‌ محصولات این سازنده به نوعی هماهنگ باشند، به‌روزرسانی عمده جدید ویندوز ۱۰ به‌طور هم‌زمان برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد.

این آپدیت، همان‌طور که گفته شد تا چند هفته آینده به صورت رسمی ارائه می‌شود اما در پاسخ به این پرسش که به‌روزرسانی Creators  Update به‌ صورت هم‌زمان برای تمامی محصولات مجهز به ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود یا مایکروسافت، این به‌روزرسانی را بر اساس یک اولویت‌بندی به ترتیب ارائه می‌دهد؛ اعلام شده که اولویت با رایانه‌های شخصی است و به همین جهت، این به‌روزرسانی به طور هم‌زمان برای تمامی محصولات ویندوزی ارائه نمی‌شود.

به‌روزرسانی Creators Update در ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد اما نسخه‌های دیگر آن (برای محصولات دیگر از جمله گوشی‌های ویندوزی) بعد از مدت کوتاهی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

Creators Update

در رابطه با زمان عرضه این به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، اطلاعات بیشتری نداریم و به همین جهت، چندان مشخص نیست که Creators Update در چه زمانی عرضه می‌شود. آیا مایکروسافت آن‌را در ماه آوریل ارائه می‌دهد یا منظور از تاخیر در عرضه این به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، انتشار عمومی آن در ماه می است. به هرحال، بار دیگر مایکروسافت تصمیم گرفته است تا به زمان انتشار یک به‌روزرسانی عمده برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، برچسب “به‌زودی” بزند و این موضوع چندان برای کاربران گوشی‌های ویندوزی، خوشایند نخواهد بود.

انتظار می‌رود که کار بر روی به‌روزرسانی عمده جدید سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در ماه جاری میلادی به پایان برسد و کاربران برنامه ویندوز اینسایدر، اولین افرادی خواهند بود که بیلد RTM به‌روزرسانی Creators Update را دریافت خواهند کرد. شایعه شده است که به‌روزرسانی عمده جدید ویندوز ۱۰ با نسخه ۱۷۰۳ ارائه می‌شود و در نسخه این به‌روزرسانی، به زمان عرضه آن اشاره شده است.

پس از عرضه آپدیت رداستون ۲ که با نام “Creators Update” در دسترس قرار خواهد گرفت، انتظار داریم شرکت مایکروسافت، اولین بیلد جدید از آپدیت عمده بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موسوم به رداستون ۳ را منتشر نماید. نسخه نهایی این به‌روزرسانی در پاییز ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد و براساس اطلاعات فاش‌شده، با تغییرات قابل‌توجهی همراه است.

یکی از تغییراتی که انتظار داریم در آپدیت رداستون ۳ صورت بگیرد، بهبود طراحی این سیستم‌عامل با جلوه‌های بصری مختلف از جمله حالت شفاف برای برنامه‌های پیش‌فرض است. در صورتی‌که تاخیری در عرضه به‌روزرسانی Creators Update صورت نگیرد، اولین بیلد از به‌روزرسانی رداستون ۳ برای کاربران برنامه ویندوز اینسایدر در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *