تنها مدل رده‌بالای گلکسی C10 سامسونگ به دوربین دوتایی مجهز شده است

تنها مدل رده‌بالای گلکسی C10 سامسونگ به دوربین دوتایی مجهز شده است
  • 1396/2/19
  • مقدم
  • 0

همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ در ابتدا در حال توسعه گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus با دوربین دوگانه بوده است و در نظر داشت تا حداقل یک مدل در نهایت با دوربین دوگانه به بازار عرضه شود. با این‌حال، به‎نظر می‎رسد که کره‌ای‌ها در نهایت، تصمیم گرفتند تا گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود را با یک دوربین عرضه نمایند و دوربین دوگانه، برای فبلت پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت ۸ کنار گذاشته شده است.

مدتی بعد، اعلام شد که گلکسی C10 اولین گوشی‌ سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود و به عنوان یک گوشی رده‌بالا در چین ارائه می‌شود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید سامسونگ از سری گلکسی C در دو مدل عرضه می‌شود و تنها گلکسی C10 Pro به دوربین دوتایی مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

آن‌طور که SamMobile گزارش می‌دهد، به‎نظر می‌رسد که SM-C1950 در واقع شماره مدل گوشی گلکسی C10 Plus یا گلکسی C10 Pro است و مدل استاندارد آن با شماره مدل گلکسی C10 وارد بازار می‎شود. هرچند، در حال‌حاضر به‌طور دقیق مشخص نشده است که مدل‌رده‌بالای گلکسی C10 با چه نامی روانه بازار خواهد شد. با این‎حال، کافی است به سایر محصولات معرفی شده از سری گلکسی C نگاهی بیندازیم و با قضاوت، متوجه خواهیم شد که این مدل با اسم گلکسی C10 Pro به بازار عرضه می‌شود.

در سری گلکسی C سامسونگ، نسخه‌های قدرت‌مند معمولاً با پسوند “پرو” عرضه شده است؛ گلکسی C7 پرو، گلکسی C5 پرو و گلکسی C9 پرو. به همین جهت، بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که کره‎ای‌ها، روند نام‌گذاری محصولات خود را در این سری تغییر دهند و اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه، به احتمال زیاد گلکسی C10 Plus خواهد بود.

با اینکه مدل پلاس با دوربین دوگانه عرضه می‌شود، احتمالاً مدل استاندارد تنها از یک دوربین استفاده خواهد کرد. هم‌چنین، شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی C10 و گلکسی C10 Pro با شش گیگابایت رم وجود دارد و گفته می‌شود که هر دو مدل با چیپ‎ست اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام همراه شده است. گلکسی C9 Pro که پیش‌تر توسط سامسونگ معرفی شده است، از شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.

لازم به‌ذکر است که سری گلکسی C برای بازار چین و هند توسعه یافته است و تنها برخی از مدل‌ها از این خانواده به صورت گسترده عرضه می‎شود. شرکت سامسونگ معمولاً ترجیح می‌دهد تا سری گلکسی A را به عنوان گوشی‌های میان‌رده خود به صورت جهانی عرضه نماید و شاید نسل جدید آن‌ها، به دوربین دوگانه مجهز شده باشد. البته هنوز مشخص نیست که گلکسی C10 Pro به صورت گسترده عرضه می‌شود یا عرضه آن به بازار چین و هند محدود خواهد بود؛ با این‌حال، قیمت این مدل به احتمال زیاد بالا خواهد بود و شاید قیمت آن، دست کمی از گوشی‌های پرچم‎دار جدید نداشته باشد!

همان‌طور که در خبرهای قبلی پیرامون گلکسی C10 Pro اشاره کردیم، این مدل از دکمه فیزیکی بیکسبی بهره می‌گیرد و البته خبری از نمایشگر بدون حاشیه نیست. سنسور اثرانگشت به احتمال زیاد در حاشیه پایین نمایشگاه و در زیر دکمه فیزیکی Home قرار دارد و طراحی بدون حاشیه، احتمالاً هم‎چنان در انحصار سری گلکسی S و گلکسی نوت باقی خواهد ماند. البته گلکسی نوت ۸ اولین محصول از این سری با نمایشگر بدون حاشیه است؛ محصولی که احتمالاً در تابستان معرفی و عرضه می‌شود.

در رابطه با افزایش اندازه نمایشگر در گلکسی C10 Pro خبری وجود ندارد اما اگر به روند افزایش اندازه نمایشگر در سایر محصولات سری گلکسی C نگاهی داشته باشیم، شاید این مدل با یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی و حتی بزرگ‌تر روانه بازار شود که انتخاب آن‌را به طیف مشخصی از کاربران، محدود خواهد نمود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *