به کمک aMap.to به راحتی هر مکانی را در نقشه ای آنلاین به اشتراک بگذارید.

  • 1389/6/4
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

اخیرا یک وبسایت بسیار فوق العاده پیدا کردم که در آن می توانید به سادگی نقشه ی مکانهای مختلف را با وارد کردن متن و جزییات آن به اشتراک بگذارید. این سرویس نامش aMap.to است .

aMap.to یک سرویس تحت وب مجانی است که به شما اجازه می دهد مکان ها را بوسیله ی  عکسهای Google Maps جایگذاری کنید. شما مکان ها را همانطوری که در Google Maps پیدا می کنید در اینجا هم آنها را پیدا می کنید : یا با تایپ کردن آدرس دقیق یا با تایپ کردن   آدرس مکانی که آن مکان در آن واقع شده است و سپس رسیدن به آنجا .

با پیدا کردن مکان مورد نظر شما در نقشه ، می توانید به طور اختیاری جزیاتی به آن اضافه کنید که این جزییات می تواند شامل : عنوان ، اضافه کردن عکس یا فیلم به آن مکان ، اضافه کردن جهت ها و نظرها به آن ،تایپ کردن در ایمیل ، URL و برچسب چسباندن به مکان ها . با اضافه کردن این اطلاعات شما در واقع یک مشخصه ی الکترونیکی برای آن مکان مهیا کرده اید.

سپس بر روی دکمه ی   ” ایجاد لینک ” کلیک کرده که با این کار برای مشخصه ی الکترونیکی آن مکان یک آدرس URL درست می کنید. می توانید خودتان آنURL را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا این کار را به عهده ی خود سایت بگذارید تا به کمک ایمیل یا توییتر این کار را انجام دهد .

ویژگی ها :

به اشتراک گذاری آن لاین نقشه ی هر مکانی به سادگی هرچه تمام

سایت بسیار جامع است ولی رابط های کاربری آسانی دارد.

ابتدا مکان های مورد نظر خود را در نقشه های گوگل پیدا کنید سپس به آن جزییاتی بیافزایید.

بوسیله ی نقشه و آن جزییاتی که به آن اضافه می کنید درواقع یک مشخصه ی دیجیتال می سازید.

این مشخصه ی دیجیتال را می توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

ابزارهای مشابه این برنامه  : Assemble,   QuickMaps, MapOf.it و SimpleGuideTool

از اینجا می توانید به  aMap.to دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *