سرویس جدید گوگل: عاشق چی هستی؟!

  • 1390/4/9
  • kdbwnf
  • 6

گوگل به تازگی سرویس جدید و عجیبی را به نام «عاشق چی هستی؟» یا «What Do You Love» ارائه داده. در این سرویس شما یک صفحه‌ی جست و جو همانند آن‌چه که در صفحه‌ی اصلی گوگل وجود دارد می‌بینید که البته کمی فرق دارد. تفاوت آن این است که اگر شما چیزی را جست و جو کنید، نتایج جست و جو از سرویس‌های گوناگون گوگل از جمله Google Translate ،Trends ،Maps ،Groups ،Youtube و … برداشته می‌شود.

نتایج جست و جو در جعبه‌های کوچکی به نمایش در می‌آیند که می‌توان اندازه‌ی آن‌ها را با کلیک کردن روی گوشه‌ی سمت راست پایین آن‌ها، بزرگ کرد. همچنین اگر بخواهید نتایج بیش‌تری را ببینید، با کلیک بر گوشه‌ی سمت راست بالای جعبه‌ها مستقیما به نتایج جست و جو در همان سرویس هدایت می‌شوید.

این سرویس تا حدودی شبیه iGoogle است. iGoogle به کاربران این امکان را می‌دهد تا App هایی را به صورت جعبه‌های کوچک در صفحه‌ی گوگل به شکل یک پرتال قرار دهند. اما سرویس «عاشق چی هستی؟» کار را برای کاربران سریع‌تر کرده و در آن واحد یک پرتال کوچک از اطلاعاتی که کاربر به دنبال آن‌ها می‌گردد در اختیار او می‌گذارد تا کاربر مجبور نباشد برای جست و جوی یک موضوع، خود را با گزینه‌ها و سرویس‌های مختلف درگیر کند.

این سرویس در آدرس www.wdyl.com یا www.google.com/whatdoyoulove قابل دسترسی است. البته یک خبر خوشحال کننده (!) درباره‌ی این سرویس این است که این سرویس ظاهرا برای کاربران ایرانی در دسترس نیست.

نظر خود را درباره‌ی این سرویس به ما بگویید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. ایرانی ها که چیزی رو دوس ندارن

    اگه بعدا کوچ کردیم یاهو و بینگ ، گوگل بدونه از کجا خورده!!!! :-d

    1. پ ن پ انتظار داری با وی پی ان امریکایی هم باز نشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *