سرگرمی روز جمعه : بابی حلزونه (2)

  • 1390/5/21
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

باز به بهترین قسمت هفته یعنی زمان تفریح و سرگرمی رسیدیم پس بهتره حسابی خوش بگذرونیم . در بازی این هفته شما باید به “بابی حلزون” کمک می کنید تا سفر خطرناک خودش را از میان جنگلی پر خطر به اتمام برساند و به خانه ی پدربزرگ مهربانش برسد. چرا که تولد پدربزرگش هست و بابی می خواهد هدیه ای را که برای او در نظر گرفته به او برساند.

بابی حلزونه (2)

هدف بازی این است که به بابی حلزونه کمک کنید تا از خطراتی که در میان این سفر پر مخاطره اش از میان جنگل دارد ،نجات پیدا کند و به سلامت به پدر بزرگش برسد و هدیه تولد او را بدهد . شما باید خیلی دقیق و با فکر بابی را از خطراتی که در کمینش هستند نجات دهید و اگر لازم بود سریع عمل کنید .

در ابتدای بازی یک معرفی کوتاه از داستان بازی وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست هرچند اگر بخواهید می توانید از آن عبور کنید .

در این بازی شما با بیست و پنج مرحله بازی مواجه می شوید که در آنها باید بابی را از خطرات حفظ کنید . هرچند بسیاری از مراحل زود تمام می شود ولی کم کم به مراحل سخت تر و مراحلی که باید بیشتر فکر کنید می رسید.

در اولین مرحله که بسیار ساده وپیش پا افتاده است در واقع شما روند بازی را متوجه می شوید و اینکه بازی چطوری است . به خطهایی که دورتا دور دو تا از آیتم ها وجود دارد دقت کنید به کمک آنها می توانید به بابی کمک کنید تا از این مرحله عبور کند.

در اینجا اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن اهرم فلزی را جابجا کنید تا تیغه های مرگ بار جابجا شوند .

هنگامی که دام مرگ بار کنار رفت وقت آن است که پرواز کنید .دکمه قرمز رنگ را فشار دهید تا بابی به پرواز درآید. ..

بالا و بالاتر و ….

هنگامی که بابی به سطح خاصی از ارتفاع رسید پایین می افتد و خودش به سمت در خروجی می رود و به سادگی آن مرحله تمام می شود .

 

 

هنگامی که بابی به سلامت به درب خروجی رسید بلافاصله شما با امتیازاتی که در آن مرجله بدست آورده اید مواجه می شوید . و در اینجا می توانید به منوی اصلی بازگردید و یا اینکه به طور مستقیم به مرحله بعدی بروید .

اوه خدای من ! نه ! به نظر می رسد که یکی می خواهد بابی را برای ناهار صرف کند….

امیدوارم از بازی لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید .

 

از اینجا می توانید بابی حلزونه (2) را بازی کنید .

 

منبع :  How-To Geek

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *