سرگرمی روز جمعه : پیدا کردن راه خروج

سرگرمی روز جمعه : پیدا کردن راه خروج
  • 1391/1/18
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

یک هفته طولانی داشته اید ، پر از کار و استرس و خستگی ؟ بهتر است کمی از این دنیا فاصله بگیرید و در بازی این هفته غرق شوید .در یک اتاق گیر افتاده اید و باید راه خروج را پیدا کنید زیاد سخت نیست ؟ این طور فکر می کنید ؟ پس بهتر است امتحان کنید.

پیدا کردن را خروج :

هدف بازی این که با موفقیت یک راه خروج درست کنید تا هر مرحله را به پایان ببرید . بازی خیلی ساده شروع می شود ولی کم کم باید برای آن فکر کنید و راه حل پیدا کنید تا قبل از آنکه گیم اور شوید به در خروجی برسید .

توجه داشته باشید : برای انجام آن به یک لمس ساده به کلید های جهتی نیاز دارد و نه بیشتر ! در غیر این صورت جستجو گر شما به سادگی به جایی می رود که شما زیاد مایل نیستید و کمی دور تر است یا سمتش فرق می کند .

در این بازی تعداد بیست و پنج مرحله وجود دارد وبه نظر کافی می رسد تا حسابی شما را سرگرم کند و لحظات خوبی را با آن سپری کنید .

در اینجا مرحله اول را مشاهده می کنید …در واقع مرحله اول آموزشی است تا ببینید چطور می توان جستجو گر خود را حرکت دهید و بتوانید به راه خروج برسید .

هر زمانی که مرحله ای را تمام کردید به شما زمانی را که آن مرحله را تمام کردید نشان می دهد . همچنین امتیاز شما در آن مرحله و امتیازات کلی شما تا آن مرحله بازی .

مرحله دوم در ابتدا خیلی ساده و راحت به نظر می رسد طوری که فکر می کنید سریع آن را تمام خواهید کرد ، ولی برخلاف ظاهرش خیلی هم ساده نیست و باید کمی درگیرش شوید تا آن را تمام کنید .

با یک رویکرد متفاوت نسبت به بازی و جابجا کردن کارتنها بالاخره موفق می شوید .

تقریبا همانجا …

با رفتن به مرحله پنجم به دنیای جالبی از کارتنها و پیدا کردن راه خروج می پرید .

فقط کمی تمرین کنید همه چیز درست می شود ، می توانید به راحتی راه خروج را پیدا کنید در واقع تمرین کلید این بازی است .

مرحله ششم یک جز جدید را به سیستم بازی معرفی می کند !  کارتنهای غیر قابل جابجایی . در ابتدا حسابی حالتان گرفته می شود و حسابی خسته می شوید هرچند کم کم به وجود آنها عادت می کنید .

همانطور که ملاحظه می کنید بازی کم کم پیچیده و پیچیده تر می شود و ادامه دادن را مشکل می کند .

امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خوبی را سپری کنید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *