سرگرمی روز جمعه : پیدا کردن راه خروج

سرگرمی روز جمعه : پیدا کردن راه خروج
  • 1391/4/9
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

در بازی این هفته قصد داریم تا شما را با یکی از انواع پازلهایی که خیلی محبوب است درگیر کنیم تا ببینیم آیا برای خروج راهی می توانید پیدا کنید تا با جابجایی بلوک های طلایی به آن برسید یا نه . بهتر است که سریع به سراغ بازی برویم و ببینیم که چطوری بازی می کنید

پیدا کردن راه خروج

در صفحه ی اول بازی شما می توانید میزان سختی بازی را تعیین کنید . برای مثال ما اینجا نوع آسان را انتخاب کردیم.

اولین مرحله در واقع یک آموزش برای بازی است و بیشتر قصدش این است که شما با روال بازی آشنایی پیدا کنید . شما باید با جابجایی بلوک های طلایی راه خروجی مناسب در سمت راست صفحه پیدا کنید و خارج شوید .به خاطر داشته باشید که شما فقط می توانید بلوک ها( طلایی و سبز )   را  فقط در جهت جلو و عقب در راستای طولی آن ها جابجا کنید

هنگامی که راه خروج را باز کردید  راه باز شد بر روی بلوک سبز چپ کلیک کنید و آن را نگه دارید و آن را به سمت درب خروج بکشید .هنگامی که به خروج رسیدید بازی تمام می شود .

هنگامی که هر محرحله را تمام می کنید ، صفحه ای به نمایش درمی آید که نشان می دهد آن مرحله تمام شده است و بازی ذخیره شده است .اگر می خواهید در حین بازی کمی استراحت کنید این بهترین فرصت برای شماست .

مراحل دوم و سوم نیز را مشاهده کنید تا اینجا که هنوز به چیزی سخت برخورد نکرده اید .

مرحله پنجم جایی است که کم کم به چالش کشیدن شما آغاز می شود . از این مرحله به بعد کم کم باید انرژی بیشتری را صرف کنید تا متوجه شوید که هر بلوک را چگونه و به کدامین سمت باید جابجا کنید .

در اینجا می توانید راه حلی را که ما برای مرحله پنجم پیدا کرده ایم مشاهده کنید .

موفق باشید و امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *