کلیپ و تصاویری از Wild Blood، بازی زیبای دیگری برای iOS و اندروئید

کلیپ و تصاویری از Wild Blood، بازی زیبای دیگری برای iOS و اندروئید
  • 1391/5/22
  • عليرضا شیری
  • 0

 هفته‌ی پیش بود که کمپانی Gameloft یک تصویر از بازی جدیدی مبتنی بر موتور گرافیکی Unreal Engine منتشر کرد. مشخص نبود که تصویر به چه بازی‌ای مربوط می‌شود اما حالا بعد از گذشت یک هفته بالاخره مشخص شد که نام بازی جدید Wild Blood(وایلد بلاد به معنی خون وحشی) است. کلیپ کوتاهی به عنوان پیش‌نمایش این بازی منتشر شده که در این صفحه‌ی Youtube می‌توانید آن را تماشا کنید و يا در آپارات مشاهده کنید .

 

در واقع همچنان اطلاعات ما در مورد این بازی محدود است. کلیپ منتشر شده صحنه‌هایی از دنیای بازی، دشمنان و کاراکتر اصلی را به تصویر می‌کشد ولی جز این موارد چیز دیگری مشخص نشده است. احتمالاً این بازی چیزی شبیه God of War یا Infinity Blade است ولی در مورد چگونگی بازی هنوز نمی‌توان نظر قطعی داد.

 

از تریلر منتشر شده مشخص است که Wild Blood از نظر گرافیکی بسیار عالی است، مخصوصاً به عنوان یک بازی برای سیستم عامل اندروئید و iOS،  بدون شک این گرافیک زیبا مدیون موتور گرافیک Unreal Engine می‌باشد. قبلاً در بازی‌های موبایل Dungeon Defenders و Infinity Blade نیز از همین موتور گرافیکی استفاده شده بود.

Gameloft اطلاعات بیشتری به ما نداده و به نظر می‌رسد که دوست دارد تدریجاً اطلاعات بیشتر در مورد این بازی منتشر کند. بنابراین منتظر باشید تا تصاویر و کلیپ‌های پیش‌نمایش بیشتری از این بازی جالب منتشر شود.

منبع: slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *