هرچیزی را که می خواهید در استارت اسکرین ویندوز 8 قرار دهید

هرچیزی را که می خواهید در استارت اسکرین ویندوز 8 قرار دهید
  • 1391/7/15
  • پرهام مارزلو
  • 1

این روزها میلیون ها کاربر منتظر انتشار نسخه نهایی شاهکار جدید مایکروسافت ، ویندوز 8 ، می باشند. البته اکثر این کاربران هم اکنون از نسخه های آزمایشی این ویندوز استفاده می کنند اما این نسخه ها دارای باگ های فراوانی می باشند.

همانطور که می دانید ، یکی از ابتکارات شرکت مایکروسافت در ساخت ویندوز 8 ، قرار دادن استارت اسکرین مترویی (Metro UI) می باشد. در این بخش کابران می توانند به پرکاربردترین بخش های رایانه خود دسترسی داشته باشند. کاربران می توانند با قرار دادن لینک ها ، برنامه ها ، پوشه ها و… در این استارت اسکرین ، به آنها دسترسی داشته باشند.

در این بخش می خواهیم برنامه جدیدی را که در زمینه قراردادن میانبرها در استارت اسکرین ویندوز 8 منتشر شده است به شما معرفی کنیم. نام این برنامه Start Screen Pinner می باشد. این برنامه به شما کمک می کند که به سرعت میانبرهایی از پوشه های پر استفاده ، لینک بوک مارک ها ، برنامه های پرکاربرد ، پلی لیست ها و… را در استارت اسکرین مترویی ویندوز 8 قرار دهید.

البته خود ویندوز 8 نیز بخشی برای قراردادن میانبرها در استارت اسکرین در خود جای داده است. اما این بخش به شما اجازه قرار دادن هر نوع میانبری را نمی دهد ؛ اهمیت استفاده از برنامه Start Screen Pinner نیز همین مورد می باشد. چرا که این برنامه هیچ محدودیتی در زمینه میانبرها ندارد.

پس از دریافت و نصب برنامه ، وارد منوی اصلی آن خواهید شد. این برنامه خود نیز دارای یک منوی مترویی می باشد. در این منو گزینه های pin a file , pin a folder , pin a library , pin special item و by winaero.com قرار گرفته اند.

بخش pin a file به شما کمک می کند تا مواردی از قبیل آهنگ ها ، ویدیو ها ، فایل های متنی و…را به عنوان میانبر در استارت اسکرین ویندوز 8 قرار دهید. بخش pin a folder نیز اجازه قرار دادن پوشه های مختلف را به شما می دهد. سومین بخش ، pin a library نام دارد که در زمینه قرار دادن فایل های موجود در بخش Library ویندوز به شما کمک می کند.

با کلیک بر روی بخش pin special item می توانید مواد مربوط به بخش ها و تنظیمات سیستمی از قبیل کنترل پنل ، اتصالات اینترنت ، دستگاه های بلوتوث ، تنظیمات Administrative را به عنوان میانبر در استارت اسکرین قرار دهید.

تمامی مواردی را که به عنوان میانبر در استارت اسکرین ویندوز 8 قرار دادید ، به صورت زیر در کنار هم قرار می گیرند و شما می توانید به راحتی به آن ها دستسی داشته باشید.

این برنامه مخصوص ویندوز 8 طراحی و بر روی نسخه 64 بیت از این ویندوز تست شده است. قیمت این برنامه نیز رایگان می باشد. برای دریافت برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

لینک وب سایت سازنده جهت دانلود

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *