فروشگاه اپل از مرز 50 میلیارد دانلود اپلیکیشن می گذرد !

فروشگاه اپل از مرز 50 میلیارد دانلود اپلیکیشن می گذرد !
  • 1392/2/28
  • سهیل دارائی
  • 0

images

فقط پس از مدت پنج سال از راه اندازی “Apple’s App Store” ؛ که در جولای سال 2008 میلادی صورت گرفت ؛ این فروشگاه نزدیک به پنجاه میلیارد دانلود داشته است ! اپل دست به اقدام جالبی زد و به طور رسمی جایزه ای برای کاربران خود در نظر گرفت.آن ها در طی اعلامیه ای رسمی ، اذعان داشتند که به شخصی که 50 میلیاردمین دانلود را از فروشگاه اپل انجام دهد کارت هدیه ای به ارزش 10.000 دلار جهت خرید از فروشگاه اپل اهدا می کنند.اکنون این اتفاق به وقوع پیوسته و اپل جشنی را به پا کرده است.البته نا گفته نماند که ، طی وعده های دیگر  کمپانی اپل ، قرار شده است به 50نفر اولی که پس از آن از فروشگاه اپل دانلود داشته باشند نیز کارت هدیه ای به ارزش 500 دلار هدیه گردد.سال قبل نیز در اقدامی مشابه ؛ به شخصی که 25 میلیاردمین دانلود را از فروشگاه اپل داشت ، یک کارت هدیه به ارزش 10.000 دلار از سوی کمپانی اپل اهدا شد.بد نیست بدانبد که در سال 2009 میلادی ؛ اپل این بار 10 میلیاردمین دانلود خود را جشن گرفت و جالب تر این است که “استیو جابز” با شخص برنده تماس تلفنی برقرار نمود و به او تبریک گفت.

2013-05-15_1355_large_verge_medium_landscape

اگر هم اکنون سری به وب سایت رسمی اپل بزنید عبارت “50 میلیاردمین دانلود اپلیکیشن” (50 billion app downloads) را خواهید دید. اما شاید بد نباشد تا از رقیب فروشگاه اپل ، یعنی گوگل (گوگل پلی) هم آماری ارائه دهیم.تا بدین لحظه آمار ها حاکی از آن است که نزدیک به 48 میلیارد دانلود داشته است.

نکته جالبی که پس از خواندن این مطلب یافتم زرنگی اپل بود ! به شخص برنده کارت هدیه ای داده می شود تا با همان مبلغ از خود فروشگاه اپل اپلیکیشن خریداری کند ! و جز خرید از فروشگاه اپل کار دیگری با این پول نمی توان انجام داد! نظر شما کاربران خوب گویا آی تی چیست ؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *