بازی تولد تاریکی نسخه Darkness Reborn v1.1.0 اندروید + دانلود

بازی تولد تاریکی نسخه Darkness Reborn v1.1.0 اندروید + دانلود
  • 1393/10/3
  • نادر عظیمی
  • 3

تولد تاریکی ( Darkness Reborn ) را می توان یکی از معدود بازی های اکشن  و فوق العاده زیبا و جذاب نامید که نسخه  1.1.0 آن به تازگی منتشر شده و در گول پلی توانسته امتیاز 4.4 را به خود اختصاص دهد. در این بازی که داستان آن در فضایی تاریک اتفاق می افتد سرنوشت بازیکن با غلبه یا شکست از تاریکی رقم می خورد.

unnamed

در بازی تاریکی اژدها که یکی از اهریمن های این بازی می باشد از بند اسارت آزاد می شود و به همین دلیل تاریکی همه جا را فرا گرفته است. شما به عنوان یکی از جنگجویان در بازی یه عنوان یک جنگجوی قدرتمند و با اراده ای قوی در صدد ا زبین بردن نیروهای اهریمنی تمام تلاش خود را خواهید کرد و در پایان با از بین بردن تمامی نیروهای بد به این ازدها خواهید رسید و در جنگی نابرابر باید سعی کنید اژدها یا همان غرمانروای تاریکی را شکست دهید.

در ابتدا سفر شما در جهانی به دور از نور و در تاریکی آغاز می شود که با پیشرفت بازی مرحله به مرحله به اهریمن تاریکی نزدیکتر می شوید و باید با غلبه بر موانع و دشمنان روشنایی را به سرزمین بازگردانید.

914058799-screenshot-2

قابلیت های ویزه ای در این بازی می باشد که جذابیت فوق العاده ای به آن می دهد. از جمله ویژگی های بازی تاریکی استفاده از قابلیت مولتی پیلیر است که در آن می توانید با دوستان خود جنگ کرده و شجاعت و توانایی های خود را به تمامی دوستان نشان دهید. یکی دیگر از قابلیت های این بازی آنلاین بودن آن می باشد بدین صورت که شما می توانید تیم های 3 نفره تشکیل داده و با همدیگر بازی کنید.

url7

این بازی یکی از جذاب ترین بازهای تحت اندروید است که با توجه به قابلیت های فوق می تواند لحظات لذت بخشی را برای طرفداران بازی های هیجانی رقم بزند.

اگر شما هم یکی از دوستدارن بازی های اکشن و گروهی هستید می توانید این بازی را از سایت گویا آی تی دانلود و کرده و از آن لذت ببرید:

noskhe-android-w20

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *