تصاویری از Galaxy S6 سامسونگ با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به بیرون درز کرد

تصاویری از Galaxy S6 سامسونگ با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به بیرون درز کرد
  • 1393/10/8
  • نادر عظیمی
  • 2

به تازگی تصاویری از تلفن هوشمند Galaxy S6 شرکت کره ای سامسونگ به بیرون درز کرد که یک فبلت ۵٫۵ اینچی با روکش کاملا آلمینیومی را نشان می دهند و گران قیمت و خوب به نظر می رسد. Project Zero سامسونگ که Galaxy S6 لقب گرفته دارای ویژگیهایی با طراحی مجدد است و سامسونگ وعده داده در ساخت این گوشی برروی کاربران بیشتر تمرکز شده و می خواهند یک گوشی شایسته را در CES 2015 رونمایی کنند. این طراحی جدید نشان می دهد سامسونگ پیشنهادات کاربران را موردتوجه قرار داده و یک گوشی کاملا آلمینیومی را قصد دارد عرضه کند.

تصاویر انتشار یافته همانطور که گفته شد یک فبلت ۵٫۵ اینچی با روکش کاملا آلمینیومی را نشان می دهند اما در این بین یک لایه زرد رنگی در قسمت جلوی گوشی قرار داشته و جالب نیست. به نظر می رسد این لایه زرد رنگ ناشی از نمونه اولیه بودن گوشی باشد. سامسونگ اعلام کرد در نسخه جدید آنها همه چیز را تغییر خواهند داد اما صحبتی از تغییر رنگ نشده است.

شماره مدل Galaxy S6 به عنوان SM-G430 نشان داده شده اما مشخصات کنار عکس داستان متفاوتی از آنچه که تاکنون تصویر می کردیم دارد. همچنین با تصاویر اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری آن نیز به بیرون درز کرده و نشان می دهد این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 801 و دقت تصویر ۱۰۸۰p است. ما انتظار داشتیم سامسونگ از تراشه پردازنده Snapdragon 810 در این مدل به کار برد و پردازنده Snapdragon 801 کمی کارایی متوسطی دارد.

علاوه بر تلفن هوشمند Galaxy S6 درباره گوشی Galaxy S6 Edge باید اشاره کرد که نسخه premium آن دارای صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی QHD ، پردازنده Snapdragon 810 و حافظه ۴ گیگابایتی است. همچنین این تلفن همراه هوشمند از تکنولوژی اسکنر چشم نیز بهره می برد. با وجود دو مدل Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge احتمال می رود سامسونگ در نمایشگاه CES 2015 از هردو آنها رونمایی کند. در هر صورت اطلاعات به بیرون درز کرده خیلی مطابق میل نبود و باید تا نمایشگاه CES 2015 منتظر باشیم تا مشاهده کنیم سامسونگ چه چیزی را برای طرفداران تدارک دیده است. نمایشگاه CES 2015 که از رویدادهای بزرگ عرصه فناوری است ژانویه ۲۰۱۵ در شهر لاس وگاس ایالت نوادا امریکا برگزار می شود. شما می توانید در ادامه تصاویر به بیرون درز کرده را مشاهده کنید:

754b68241514dc37

 

 

b5dcda66ff87d2c8

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. باید به سامسونگ گفت که عزیزم دیگه دیر شد، از الماس هم روکش کنی مشتری هارو پروندی رفت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *