ممکن است گوگل در MWC 2015 گوشی پروژه Ara را به نمایش بگذارد

ممکن است گوگل در MWC 2015 گوشی پروژه Ara را به نمایش بگذارد
  • 1393/11/24
  • مجتبی
  • 0

آیا شما هم از افرادی هستید که از انتشار برخی اطلاعات از پروژه Ara توسط گوگل بسیار هیجان زده شدید؟ ما هم مانند شما در این مورد بسیار هیجان زده هستیم اما در حال حاضر بنظر میرسد پروژه یاد شده در حالت نمونه اولیه باقی مانده ولی اگر بسیار مصمم هستید که گوشی ماژولار پروژه آرا را ببینید، باید عرض کنیم که بر اساس آنچه در دسترس است، می توان انتظار داشت که گوگل این پروزه را در ماه آینده و در نمایشگاه MWC 2015 رونمایی کند.

در حالیکه بنظر میرسد گوگل هیچ خبری را برای رونمایی از پروژه یاد شده در نمایشگاه MWC 2015 آماده و یا بیان نمی کند، اما شایعات اعلام کرده اند که این شرکت تیمی را در بارسلونا مستقر کرده که اطلاعات بیشتری را قرار است در مورد پروژه Ara و تلفن هوشمند و نیز ماژول های جدیدی این گوشی به افراد ارائه دهند. به بیانی دیگر اعلام شده که شاهد ۵۰ نوع ماژول گوناگون خواهیم بود که در رویداد یاد شده معرفی خواهدن شد و امیدواریم گوگل اینکار را کرده باشد تا بتوان جزئیات بیشتری را در اینباره در ماه آینده فهمید.

تلفن هوشمند پرووژه Ara در بخش توسعه بسیار افراد را جذب خود نموده. ایده اصلی محصول یاد شده این است که شما می توانید تلفن هوشمند مورد نظرتان را بنا به سلیقه و دلخواه خود با سخت افزار دلخواهتان انتخاب کنید. یعنی هر ماژولی که دوست دارید را بر میگزینید و براحتی در تلفن هوشمندتان قرار می دهید. حتی اگر چند وقت بعد از خرید تلفن هوشمند Ara بخواهید مثلا رم خود را افزایش دهید براحتی می توانید با خرید یک ماژول رم قوی تر اینکار را انجام دهید. بدون اینکه نیاز به خرید دستگاهی جدید داشته باشید.

بنظر می رسد تا زمان عمومی کردن پروژه مورد بحث توسط گوگل هنوز باید بیشتر صبر کنیم، اما خوشبختانه آنچه که احتمالا در MWC 2015 از این پروژه خواهیم دید اطلاعات کاملتری است که شاید قبلا آنها را نمی دانستیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *