مایکروسافت MS-DOS مخصوص موبایل را معرفی کرد

مایکروسافت MS-DOS مخصوص موبایل را معرفی کرد
  • 1394/1/12
  • مجتبی
  • 3

مایکروسافت به دروان گذشته برگشته و حالا MS-DOS را برای موبایل ها آماده نموده است. این شرکت نسخه جدیدی از سیستم عامل MS-DOS را برای پلتفرم موبایل ایجاد کرده که می توانید آن را بر روی تمامی دستگاه های سری لومیا دانلود و نصب نمایید.

سیستم عامل جدید شما را به خاطرات گذشته می برد و برخی از ما را یاد اولین روزهای استفاده از رایانه ها می اندازد. اکنون می توانید یاد و خاطرات آن روزها را در گوشی موبایل لومیایی خود تجربه کنید. این سیستم عامل بخوبی آماده شده و از طریق آن می توانید اپلیکیشن های ویندوزفونی را هم اجرا کنید پس مطمئنا بیش از آنچه که فکر کنید امکان کار با MS-DOS در گوشی های ویندوزفونی محیا شده.

gsmarena_001

آقای Tom Messett از بخش مارکتینگ ویندوزفون در ایباره گفته:

[quote]سیستم عامل MS-DOS مخصوص موبایل به ما اجازه می دهد که نگاهی به گذشته داشته باشیم، درحالیکه برخی اوقات با اینکار قطعا راه رو به جلو را در پیش خواهیم داشت. ساده است! نهایت کارایی و اثر بخشی از حداقل های MS-DOS بوده.[/quote]

نظر شما در باره این اقدام مایکروسافت چیست؟ آیا از به یاد آوردن زمان اولیه کار با رایانه ها خاطراتی دارید؟ در بخش نظرات این خاطرات را با گویا آی تی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. کجاش دروغه من ک روی موبایبم نصبش کردم و به خوبی هم کار میکنه
      با دستور win محیط ویندوز ۳٫۱ رو میاره
      و با دستور camera افکت های جالبی برای عکس گرفتن میاره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *