دومین نسخه پیشنمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ ماه آینده منتشر می شود

دومین نسخه پیشنمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ ماه آینده منتشر می شود
  • 1394/1/16
  • مجتبی
  • 0

دومین نسخه پیشنمایش فنی از ویندوز سرور ۲۰۱۶ در ماه می سال جاری میلادی یعنی یک ماه دیگر و همزمان با انقضای نسخه کنونی عرضه خواهد شد. سیستم عامل یاد شده به نحوی برنامه ریزی شده تا در اوایل سال ۲۰۱۶ به صورت نسخه نهایی در اختیار کاربران قرار گیرد. لازم به ذکر است که جدیدترین و بزرگترین نسخه های پیشنمایش این سیستم عامل از ماه اکتبر ۲۰۱۴ تا کنون منتشر نگردیده.  ساخت های جدید ویندوز ۱۰ هم به صورت همزمان برای کسانی که در برنامه Windows Insider شرکت کرده اند، منتشر خواهد شد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان انقضای اولین نسخه پیشن نمایش فنی از ویندوز سرور ۲۰۱۶، وب سایت معتبر ZDNet اعلام نموده که مایکروسافت در اینباره خبرهایی را در اختیار آنها قرار داده. ردموندی ها در پاسخ به سوال خبرنگار ZDNet جواب داده اند که نسخه دوم پیشنمایش فنی سیستم عامل یاد شده برای ماه می ۲۰۱۵ در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد.

windows-server-02_story

قبلا هم خبرهایی منتشر شده بود که بیان می داشت انتشار ویندوز سرور همزمان با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ انجام نمی گیرد. بنابر این با اینکه مایکروسافت در حال ارائه ساخت های جدید و بروزرسانی های مکرر از سیستم عامل دسکتاپ خود برای تست های اولیه است، اما در مورد ویندوز سرور که مختص مدیران شبکه و سرورها است، این شرکت بزودی قرار است همانطور که اشاره کردیم دومین بروزرسانی پیشنمایش این سیستم عامل را منتشر کند

هنوز زمان کاملا مشخص و دقیقی اما، برای انتشار از بروزرسانی اعلام نشده ولی انتظار داریم در کنفرانس BUILD 2015 که از ۲۰ آوریل شروع می شود، شاهد عرضه آن باشیم.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *