انتقال آهنگ و ویدیو به آیفون بدون نیاز به آیتونز

انتقال آهنگ و ویدیو به آیفون بدون نیاز به آیتونز
  • 1394/4/31
  • پرهام
  • 1

همه ما محصولات شرکت اپل را با کیفیت بالای ساخت و همچنین امنیت و سلامت بالای سیستم عاملشان می شناسیم. این کمپانی محدودیت های فراوانی را در استفاده و کاربرد محصولاتش قرار داده است که همین عامل موجب ارتقاء امنیت و سلامت سیستم عامل iOS شده است.

از جمله این محدودیت ها می توان به انتقال فایل های متنوع به آی دیوایس ها توسط آیتونز اشاره کرد. اکثر علاقه مندان به محصولات این شرکت و همچنین دارندگان آیفون و آیپد از این محدودیت ناراضی هستند و علاقه چندانی به آیتونز و مدیریت تلفن خود توسط آن نشان نمی دهند. برای حل این مشکل راه حل و ابزارهای گوناگونی تا کنون معرفی شده اند که در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از بهترین ابزارهای انتقال فایل به آیفون بپردازیم.

در ادامه همراه گویا آی تی باشید.

WALTER یک ابزار حرفه ای و در عین حال ساده جهت انتقال موسیقی و فایل های ویدیویی از رایانه به آیفون است که نیازی به آیتونز نداشته و بر روی دستگاه های جیلبرک نشده نیز کار می کند. این برنامه برای دو سیستم عامل مک و ویندوز ساخته شده است.

نحوه استفاده

پس از دانلود و نصب این برنامه بر روی رایانه خود، می توانید همچون تلفن های اندرویدی تنها آیفون خود را با کابل شارژ به رایانه وصل کرده و فایل های مد نظر خود را به داخل پوشه ای بریزید. لازم به ذکر است که فایل ها مطابق با فرمتشان در اپلیکیشن های مربوطه در آیفون قرار می گیرند. همچنین این برنامه نیازی به تغییر فرمت فایل ها ندارد و هر فایلی را با هر فرمتی به آیفون شما منتقل می کند.

لازم به ذکر است که نسخه رایگان این برنامه تنها ۱۴ روز برای کاربر قابل استفاده است و در صورت رضایت می توان نسخه فول آن را خریداری کرد.

پس از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا نمایید.آیفون خود را به کمک کابل شارژ به رایانه متصل نمایید.

۱

در این حال آیتونز نیز به صورت خودکار باز می شود. برنامه آیتونز را چه در آیفون و چه در رایانه ببندید. حال کافیست فایل های مد نظرتان را انتخاب و به داخل فضای برنامه بیاندازید تا به آیفون منتقل شوند. در بار نخست، برنامه از شما می خواهد تا در آن ثبت نام کنید. این ثبت نام شامل وارد کردن آدرس ایمیل، دریافت کد فعال سازی و وارد کردن آن می شود.

۲

فایل های شما بسته به حجم مربوطه در مدت زمانی مشخص منتقل خواهند شد. پس از اتمام عملیات، برنامه شما را آگاه خواهد کرد.

۳

حالا که کاملا با این برنامه آشنا شدیم می توانیم به نکات مثبت و منفی آن بپردازیم. بزرگ ترین نکته منفی این برنامه غیررایگان بودن آن است، در حالی که آیتونز رایگان است. با این حال عملکرد والتر و سرعت انتقال و کار آن واقعا قابل توجه است. همچنین هربار که بخواهید آهنگ یا ویدیویی را به آیفون منتقل کنید، نیاز به سینک کلی گالری خود ندارید. در نهایت امکان انتقال موزیک و ویدیو با هر فرمتی به آیفون وجود دارد. اگر صاحب آیفون و آیپد هستید این برنامه یکی از مهمترین نیاز های شما را در زمینه استفاده از آن ها برطرف خواهد کرد.

WALTR را دانلود نمایید

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام با عرض خسته نباشید میخواستم بگم این۱۴ روزش رو اکتیو کردم ولی یه فایل عکس .اهنگ. چه حجم کم چه زیاد هر چی اپلود میشه تموم نمیشه حتی شده برای یه عکس۲۰دیقه صبر کردم ولی هنوز توی preparing to upload گیر کرده چکارکنم هیچی نمیتونم بریزم این برنامهwalterرو میگم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *