نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت ۵ اسلات کارت میکرو اس دی ندارد

نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت ۵ اسلات کارت میکرو اس دی ندارد
  • 1394/5/27
  • مبين
  • 0

بسیاری از طرفداران سامسونگ برای تصمیم این شرکت که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را در گلکسی نوت ۵ حذف کرده بود راضی نبودند و بر خلاف انتظاری که داشتند این پرچم دار مجهز به اسلات میکرو اس دی نبود. در سری گذشته پرچم دارهای سامسونگ که شامل گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج بود اسلات میکرو اس دی وجود داشت اما این شرکت در فبلت جدید خود تغییراتی را ایجاد کرده بود.

البته شایعه شده بود که سامسونگ از یاد برده است که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را معرفی کند اما بازهم اینگونه نبود و بعد از آن طرفداران به این امید نشستند که حداقل نسخه دو سیم کارته مجهز به اسلات کارت میکرو اس دی باشد اما سامسونگ امروز تایید کرد که نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت ۵ این ویژگی را ندارد.

بسیاری از طرفداران بر این باور بودن که اشتباهی از سوی سامسونگ رخ داده باشد اما سامسونگ به همه شایعات پایان داد. نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت ۵ برای پیش خرید در فیلیپین در دسترس قرار گرفته است که هیچ خبری از اسلات کارت میکرو اس دی نیست.

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد برای گوشی های هوشمند پرچم دار آینده خود نیز به طور کلی پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی را حذف کند.

note-5

 

ه عنوان یادآوری گلکسی نوت ۵ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD 518ppi، پردازنده Exynos 7420، رم ۴گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی باتری ۳۰۰۰mAh، ویژگی Quick Charge 2.0، پشتیبانی از شارژ وایلرس یا بی سیم و دوربین فوق العاده با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی است و از دیگر مشخصات آن می توان به NFC, Wi-Fi 802.11 و سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد. گلکسی نوت ۵ از پشت شبیه به گلکسی اس ۶ سامسونگ طراحی شده است که از لحاظ ضخامت باریک بوده اما از نظر مشخصات یک هیولای تمام عیار است. سامسونگ نرم افزار S Pen را در این دستگاه برای پشتبانی بهتر قلم بهبود داده است، حال خود این ویژگی بخش های متعددی دارد که می توان از حالت یادداشت برداری در صورت غیرفعال بودن آن استفاده کرد و هچنین امکان امضای سند پی دی اف نیز وجود دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *