نسخه جدیدی از لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر در ۳ دی‌ماه معرفی خواهد شد

نسخه جدیدی از لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر در ۳ دی‌ماه معرفی خواهد شد
  • 1395/9/28
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی با معرفی لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر در دو نسخه با صفحه‌نمایش۱۲٫۵ اینچی و ۱۳ اینچی به بازار رایانه‌های شخصی قابل‌حمل وارد شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده برای معرفی نسخه جدیدی از لپ‌تاپ خود با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات آماده می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

با اینکه شرکت شیائومی به دلیل طراحی لپ‌تاپ می نوت‌بوک ایر و کیفیت ساخت این محصول، باید تحسین شود؛ اما نمی‌توان از شباهت‌های زیاد این محصول به لپ‌تاپ‌ مک‌بوک ایر شرکت اپل، چشم‎‌پوشی نمود. حتی در نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های شیائومی، شرکت سازنده از یک نام‌گذاری بسیار مشابه با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر اپل استفاده کرده است.

به‌ هرحال، اگر شما به سال آینده برای معرفی یک مدل جدید از لپ‌تاپ می‌ نوت‌بوک ایر شیائومی، چشم دوخته‌اید؛ به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده در آخر هفته جاری، شما را شگفت‌زده خواهد کرد زیرا تصمیم دارد در روز جمعه، ۲۳ دسامبر (۳ دی‌ماه) از نسخه جدیدی از لپ‌تاپ می‌ نوت‌بوک ایر رونمایی کند.

mi-notebook-4g

دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد معرفی نسخه جدید لپ‌تاپ شیائومی می‌ نوت‌بوک ایر از ارائه یک لپ‌تاپ جدید توسط این سازنده با طراحی مشابه با نسخه‌های گذشته حکایت دارد اما در این دعوت‌نامه‌ها، یک موضوع جلب‌توجه می‌کند و آن، پشتیبانی احتمالی نسخه جدید لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر از نسل چهارم ارتباطات است.

به‌نظر می‌رسد که نسخه جدید لپ‌تاپ ویندوزی شیائومی، به ماژول ۴G مجهز خواهد بود زیرا یک آیکون در صفحه‌نمایش محصول ارائه‌شده در دعوت‌نامه وجود دارد که از پشتیبانی آن از نسل چهارم ارتباطات حکایت می‌کند. در دعوت‌نامه، هم‌چنین لوگوی شرکت سازنده یعنی شیائومی و China Mobile قابل مشاهده است.

در میان شایعات و گمانه‌زنی‌ها، عده‌ای مدعی شده‌اند که شرکت سازنده، تنها تصمیم دارد تا نسخه مخصوص لپ‌تاپ می نوت‌بوک ایر را با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات ارائه دهد و محصول معرفی‌شده در ۲۳ دسامبر در مقایسه نسخه‌های موجود، تفاوت چندانی ندارد. با این‌حال، ممکن است شرکت شیائومی برخلاف گمانه‌زنی‌ها، نسخه جدید لپ‌تاپ می نوت‌بوک ایر را با قابلیت‌های جدیدی همراه نماید و به همین جهت، در حال‌حاضر، نمی‌توان در این‌باره با اطمینان سخن گفت.

برای اطلاع، مدل ۱۲٫۵ اینچی لپ‌تاپ شیائومی نزدیک به ۵۲۵ دلار قیمت‌گذاری شده است و برای انتخاب مدل ۱۳ اینچی آن، باید نزدیک به ۷۵۰ دلار هزینه نمایید. البته، عرضه لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، مطمئناً قیمت آن‌را افزایش می‌دهد.

 با این‌حال، این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده برای معرفی نسل جدید لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر در سال آینده، قیمت مدل‌های موجود را کاهش دهد و مدل دیگر این لپ‌تاپ با پشتیبانی از ۴G با قیمتی نزدیک به قیمت مدل‌های ۱۲٫۵ اینچی و ۱۳ اینچی لپ‌تاپ شیائومی که در حال‌حاضر برای خرید در دسترس قرار دارد، عرضه شود.

در رابطه با مشخصات‌فنی لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر باید گفت که در نسخه ۱۳ اینچی آن، از پردازنده‌های کم‌مصرف سری U اینتل استفاده شده و هم‌چنین، یک کارت‌گرافیک اختصاصی انویدیا Geforce 940MX برای پردازش امور گرافیکی، در نظر گرفته شده است. هشت گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصاتی است که در لپ‌تاپ ویندوزی شیائومی می‌ نوت‌بوک ایر جلب‌توجه می‌کند.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *