شاخص قیمت کیلید در خدمت سرمایه‌گذاران حوزه مسکن

شاخص قیمت کیلید در خدمت سرمایه‌گذاران حوزه مسکن
  • 1397/9/19
  • گویا آی تی
  • 3

افراد پول خود را در حوزه‌های مختلفی به کار می‌گیرند و یکی از این حوزه‌ها مسکن است. خرید آپارتمان جهت حفظ سرمایه یا استفاده از آن جهت اجاره آپارتمان برای افزایش سرمایه روشی پرطرفدار است. با پیشرفت تکنولوژی سامانه‌های آنلاین کار را ساده کرده‌اند و سامانه کلید تحولی اساسی در این زمینه ایجاد کرده است.

در طول تاریخ افراد همیشه در پی افزایش دارایی‌های‌شان بوده‌اند. از ابتدا داشتن زمین بیشتر، امکانات بیشتر و زندگی مرفه‌تر عامل اصلی کار و تلاش بوده است. امروزه نیز این قاعده برقرار است و حتی می‌توان گفت شدت آن نیز نسبت به گذشته بیشتر است. علاوه بر کار و تلاش سرمایه‌گذاری نیز امر مهمی است. افراد پول خود را در حوزه‌های مختلفی به کار می‌گیرند و یکی از این حوزه‌ها مسکن است. خرید آپارتمان جهت حفظ سرمایه یا استفاده از آن جهت اجاره آپارتمان برای افزایش سرمایه روشی پرطرفدار است. با پیشرفت تکنولوژی سامانه‌های آنلاین کار را ساده کرده‌اند و سامانه کلید تحولی اساسی در زمینه سرمایه‌گذاری مسکن ایجاد کرده است.

در سامانه «کیلید» می‌توان با جستجوی محله مورد نظر خود فایل‌های موجود در آن محله را ببینید و از امکانات خانه‌ها آگاه شوید. این سامانه با تعداد زیادی از مشاورین املاک در سطح استان تهران کار می‌کند بنابراین تنوع فایل‌ها زیاد است و می‌توان بهترین گزینه را انتخاب کرد. مزیت دیگر انتخاب فیلترهای موردنظرتان است. شما می‌توانید هنگام جستجوی فایل‌ها  مواردی مثل منطقه، عمر بنا، امکانات، تعداد پارکینگ و حتی قیمت را به صورت دلخواه فیلتر کنید و تنها مواردی که مدنظر دارید را ببینید.

شاخص قیمت مسکن کیلید چیست؟

البته یافتن منزل مناسب تنها مزیت کیلید نیست. شاخص قیمت مسکن که جزو امکانات این سامانه است برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی مسکن هستند ویژگی جذاب و کاربردی این سامانه است.  شاخصی که پیش‌تر مورد استفاده بود و البته امروز نیز از آن استفاده می‌شود، میانگین قیمت مسکن است که بسیاری از متخصصان حوزه اقتصاد مسکن اعتقاد دارند دقت پایینی دارد و برای شناخت رفتار بازار شیوه درستی محسوب نمی شود.

کیلید برای نخستین بار در ایران، شاخص قیمت مسکن را با کمک روش‌های آماری و ریاضیاتی پیشرفته محاسبه کرده و نتایج حاصل را تحت عنوان «شاخص کیلید» در اختیار کاربران قرار داده است. این شاخص برمبنای جدیدترین آمارها و مطالعات اقتصاد مسکن محاسبه شده و تغییرات و رفتار بازار مسکن را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند؛ این شاخص منبعی قابل اعتماد برای سنجش رفتار بازار و پیش‌بینی آینده است.

شاخص قیمت کیلید چه کاربردی برای سرمایه‌گذاران حوزه مسکن دارد؟

نکته‌ای که در خرید خانه باید به آن توجه داشت، نحوه تغییرات قیمت خانه در محدوده زمانی و مکانی مشخص است. به طور مثال باید ببینیم که در ۶ ماه گذشته درصد تغییرات قیمت خانه‎های منطقه ۲ تهران به چه صورت بوده؟ یا قیمت ملک چند درصد کاهش یا افزایش داشته است؟ پاسخ این سوال تنها با نگاه به شاخص قیمت مسکن میسر می‌شود.

این تغییرات برای سرمایه‎گذاران حوزه‎ی مسکن و صاحبان ملک در منطقه مورد نظر بسیار مهم است. از آن جا که میانگین همه عوامل دخیل را به نشان نمی‌دهد شاخص کیلید برای پاسخ به سوالات این چنینی ابداع شده است. آیا یک خانه‎ی خاص، واقعیت تغییرات قیمت تمام خانه‎های آن منطقه را نشان می‎دهد؟ شاخص کیلید برخلاف روش میانگین، ویژگی‎های ظاهری خانه‎های معامله‎شده مانند متراژ، سال ساخت و … را در نظر گرفته و این عوامل را در محاسبه شاخص قیمت مسکن مورد توجه قرار می‌دهد.

رفتار بازار مسکن در تمام مناطق یکسان نیست و روند تغییرات قیمت خانه‌ها به تناسب متراژ و سن بنا، متفاوت است، در شاخص کیلید، امکان انتخاب منطقه، متراژ و عمر بنای دلخواه وجود دارد. علاوه بر این، اتفاقات بازار مسکن به صورت ماهانه در صفحه فرصت های بازار مسکن در مناطق مختلف قابل مشاهده است. اطلاعاتی که از معاملات ماهانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، آگاهی را از شرایط لحظه‌ای و فعلی بازار بر مبنای داده‌های واقعی افزایش می‌دهد و به ابزاری تعیین کننده‌ برای بررسی بازار مسکن تبدیل می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. خدمات یک یک هشت برای دسترسی آسان به افراد متخصص که همه تعمیر کار حرفه ای و باتجربه هستند خواهید کرد. وبسایت یک یک هشت مشکل دسترسی به متخصصان را بر طرف میکند و خدمات به راحتی انجام خواهد شد.

  2. سامانه یک یگ هشت سامانه ای جهت اسان شدن کارهای ساختمانی شما در هرجایی که هستید

  3. درخواست سرویسکار برای طراحی داخلی منزل وشرکت
    درخواست نقاش ماهر برای نقاشی دیوار شرکت ، منزل
    درخواست نبایی زبردست برای گچکاری ، سیمان کاری ، آجرکشی
    درخواست خدمات شیشه بری سیار توسط بهترین شیشه برها
    درخواست بازسازی ساختمان یا تعمیرات ساختمان با تیم مجرب
    درخواست کاشیکار و سرامیک کار مجرب در کمترین زمان ممکن
    در خواست برای نصب آیفون تصویری ، برقکاری و…
    درخواست نصاب برای نصب پنجره دوجداره ، درب ضد سرقت ، نصب توری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *