مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان
  • 1398/1/17
  • گویا آی تی
  • 0

امروزه سفر به یک بخش ضروری از زندگی مردم تبدیل شده است و با انتقال یافتن به اینترنت و طراحی وبسایت­هایی که نیازهای مشتریان را برآورده کند تاثیر زیادی در فروش آنلاین بلیط خواهد داشت و مسافران با وارد شدن به وبسایت­هایی نظیر پپیک خورشید، علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر ۳۶۰  بلیط و سپهر ۳۶۰  بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را به راحتی خریداری می­کنند.

هنگامی که به زمان­های شلوغ و ایام سفر نزدیک می­شویم، توجه مسافران به قیمت بلیط معطوف می­شود بدین ترتیب سامانه­ای پرفروش­تر و پر مخاطب تر است که امکان مقایسه قیمت را در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

همیشه رقابت در بازار وجود دارد. وبسایت پیک خورشید هم سامانه­ای برای خرید و فروش بلیط هواپیما، بلیط ارزان و بلیط چارتر است و برای ارائه خدمات بهتر با سایت­ها و شرکت­هایی نظیر (علی بابا، مستر بلیط، سپهر۳۶۰، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک ۲۴، سیمرغ ۲۴، رسپینا، سامتیک  تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک) رقابت می­کند.

ترانسفر رایگان تا فرودگاه

آژانس پیک خورشید برای ارائه امکانات و جلب رضایت مسافران، امکان دسترسی به تاکسی رایگان تا فرودگاه را برای مسافران فراهم کرده است.

به این صورت که هنگام خرید از سایت پیک خورشید باید شماره تلفن خود را در سایت وارد کرده  تا همکاران پیک خورشید یک کد تخفیف سفر رایگان اسنپ ارسال کنند.

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

پیک خورشید سامنه خرید اینترنتی بلیط­ هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل است که همیشه بهترین و مناسب‌ترین امکانات و پیشنهادات را ارائه می‌کند.

برعکس سایت­هایی مثل علی بابا، مستر بلیط و سپهر ۳۶۰ پیک خورشید با سامانه رزرواسیون ملی سفرهای کشوری مرتبط است به این دلیل به آسانی می­توان  بلیط هواپیمای موردنظر خود را پیدا کرد.

شرکت پیک خورشید با شرکت­های هواپیمایی و آژانس­های مسافرتی کاردان در سراسر ایران و جهان قرارداد دارد و همین امر باعث شده خریداران بلیط در هر زمان و مکانی بدون نگرانی و اتلاف وقت بلیط پرواز، بلیط قطار و اتوبوس، بلیط برای پروازهای داخلی و خارجی، چارتر تهیه کنند و سپس پرداختی امن و راحت را داشته باشند.

پیک خورشید همیشه از امکانات و خدماتی بهتر و مقرون به صرفه­تر از دیگر شرکت­ها برخوردار است. بدین منظور خرید و فروش بلیط هواپیما در این سایت ارزان‌تر از دیگر سایت‌ها ارائه می‌شود.

با نزدیک شدن به تعطیلات عید پیک خورشید برای اینکه کاربران راحت‌تر بتوانند بلیط خود را تهیه کنند علاوه بر سیستم اینترنتی خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل را نیز طراحی کرده است و با نصب رایگان این اپلیکیشن به آسانی و در کسری از ثانیه می­توان بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را خریده و از میان هتل‌ها هتل موردنظر خود را رزرو کرد.

این اپلیکیشن به گونه‌ای برنامه­ریزی شده که دارای قابلیت­ها و ویژگی­های خاصی مثل فهرست­بندی بلیط­ها براساس شهرها و کشورهای سراسر ایران، دسته­بندی تورها و بلیط­های لحظه آخری داخلی و خارجی، امکان به اشتراک گذاشتن و ارسال اخبار مهم، به روزرسانی و تغییرات خودکار بلیط­ها است که به این صورت فرایند خرید بلیط را بهبود بخشیده است.

چرا پیک خورشید؟

سامانه خرید اینترنتی بلیط پیک خورشید زیرمجموعه و دسته­بندی هایی را شامل می­شود که ارائه امکانات را به کاربران خرید بلیط آنلاین آسان می­کند عبارت است از:

تغییرات فوری و بروزرسانی مداوم قیمت بلیط هواپیما ، بلیط قطار ، تغییر قیمت رزرو هتل و رزرو تور. از پرطرفدارترین قسمت­های سایت پیک خورشید برای مشتریان، خرید بلیط برای سفر است.

برعکس دیگر آژانس­های هواپیمایی با خرید اینترنتی بلیط از سایت پیک خورشید می­توان همه­ی پروازها را چه ازنظر زمان پرواز، ایرلاین، نوع بلیط و قیمت بلیط را مقایسه کرد.

امکان استرداد آنلاین بلیط در سایت پیک خورشید وجود دارد و می­توان به صورت اینترنتی بلیط خود را استرداد کرد.

درصورت بروز خطا در مراحل خرید بلیط هواپیما، وب سایت معتبر پیک خورشید پشتیبانی شبانه‌روزی و ۲۴ساعته برای پاسخگویی به مشکلات و خطاها در نظر گرفته است.

خرید بلیط هواپیما: ارزان، آسان و تنها با چندکلیک در کسری از ثانیه

در سال­های گذشته خرید بلیط با صرف هزینه­های زیاد و زمان طولانی توسط شرکت­های هواپیمایی همراه بود، ولی با شروع مجموعه­های بزرگی همچون پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر۳۶۰ قابلیت دسترسی و خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط برای پروازهای داخلی و خارجی را فراهم کرده است تا به آسانی هرچه تمام‌تر بلیط را تهیه و برای سفر برنامه­ریزی کنند و پرداخت را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

سیستم رزرواسیون آنلاین پیک خورشید امکان دسترسی به خرید بلیط به همراه هتل با شرایط و امکانات مطلوب سفر را برای کاربران به بهترین شکل ارائه داده است تا مسافران و کاربران بتوانند براساس نیاز خود خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهند.

رزرو قطعی بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

بهره مندی از سایت­هایی که مسافر را در امر خرید بلیط کمک کنند و بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه باشند  و از همه مهمتر دسترسی به هر بلیطی را امکان‌پذیر کنند خیلی مهم است.

برای انتخاب بلیط مورنظر از سامانه رزرواسیون آنلاین پیک خورشید ابتدا باید مقصد خود را مشخص و جستجو کنید و سامانه پس از جستجو لیست کاملی از قیمت بلیط پروازهای موجود، ایرلاین، تاریخ پرواز را ارائه می‌دهد و شخص با مقایسه می­تواند پرواز خود را انتخاب کند. سپس با انتخاب شهر مبدا و مقصد و با استفاده کارت­های بانکی عضو شتاب مبلغ بلیط را پرداخت کنید و همزمان با پرداخت هزینه ، بلیط رزرو و صادر می­شود.

رتبه­بندی قیمت بلیط هواپیما

از مزایا و امکانات سامانه فروش بلیط هواپیمای پیک خورشید این است که کاربر با انتخاب و رزرو دو یا چند بلیط از تخفیف ویژه­ای برخورردار خواهد شد. بدین منظور دسترسی به پروازهای داخلی و خارجی قیمت مناسب افزایش می­یابد.

بلیط هواپیما لحظه آخری

در سایت پیک خورشید قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری به صورت لحظه­ای تغییر می­کند. ممکن است در اکثر سایت­های فروش بلیط هواپیما مانند الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک ۲۴، سیمرغ ۲۴، تریپ، رسپینا، علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر ۳۶۰ (۳۶۲)، سامتیک، تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک، این قابلیت وجود داشته باشد ولی پیک خورشید به دلیل قرارداهایی که به صورت وسیع با شرکت­های معتبر و خوش­نامی بسته همیشه تلاش می­کند آخرین قیمت بلیط لحظه آخری را ارائه کند.

برای مطلع شدن از این قیمت­ها باید در سامانه اخبار پیک خورشید عضو شد و با وارد کردن شماره موبایل هر روز قیمت بلیط­های ارزان قیمت و چارتر ارسال می­شود.

کاربرد سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما پیک خورشید:

–  خرید بلیط داخلی به سراسر نقاط ایران: مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و …

– خرید بلیط خارجی به کلیه کشورها مانند: بلیط استانبول، آنکارا، آنتالیا، دبی، بانکوک، پکن، ونکوور و …

ـ دسترسی به بلیط پرواز داخلی و تیکت (Ticket) خارجی برمبنای ارزان­ترین قیمت­ها

ـ امکان دسترسی به خرید بلیط پرواز از ۹۰۰ ایرلاین مانند: هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، ایر فرانس، هواپیمایی کی ال ام

ـ امکان خرید خدمات با تهیه بلیط مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی.

همکاری و رونق اقتصادی آژانس­های مسافرتی

شرکت پیک خورشید برای بهبود وضعیت امکانات و خدمات خود در زمینه فروش آنلاین تلاش زیادی می­کند و همواره پشتیبانی از شرکت­های مسافرتی و گردشگری مطمئن و بزرگ را کرده است.

هم اکنون بیشتر از ششصد آژانس در تهران و یک هزار آژانس خدمات مسافرتی در بعضی شهرستان­ها از مجموعه فعال این شرکت به شمار می­روند هستند.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

۱ـ جستجوی بلیط هواپیما

مسافر در ابتدا باید بلیط هواپیمای خود را مشخص کند، پس از آن در فرم جستجو ، مشخصات شهر موردنظر، تاریخ سفر، تعداد مسافران را وارد کند.

۲ـ انتخاب و رزرو بلیط هواپیما

با مقایسه و بررسی بلیط­های ارائه شده می­توان متناسب با بودجه خود بلیط را تهیه کرد.

 

۳ـ دریافت بلیط در لحظه

بعد از پر کردن فرم اطلاعات شخصی و پرداخت هزینه بلیط، بلیط برای شما صادر و فوری به ایمیل ارسال می‌شود.

قیمت بلیط هواپیما چارتر

تنها با سایت پیک خورشید می­توان علاوه بر خرید بلیط سیستمی ارزان، قیمت بلیط چارتر هم رزرو کرد. از بلیط­های چارتر به کشورهای خارجی که در این سایت ارائه شده اند عبارتند از بلیط استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، آنکارا، دبی، پکن، شانگهای، کوالالامپور، بانکوک و مسکو و … هستند.

بلیط ارزان، بلیط چارتر، بلیط لحظه آخری، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری شامل سرویس­های پیک خورشید است که به راحتی می‌توان بلیط موردنظر خود را پیدا کرد.

پیک خورشید در حال رقابت با شرکت­هایی مانند الی گشت، سپهر۳۶۰، مستر بلیط و علی بابا است و از این موضوع  ترسی ندارد زیرا با دسترسی به بهترین امکانات باعث پیشرفت چشم گیر خود شده و همواره به عنوان شرکتی برتر در صنعت گردشگری شناخته شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پیک خورشید به آدرس https://peykkhorshid.ir مراجعه کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *