فینال، بهترین سوپرمارکت آنلاین تهران

فینال، بهترین سوپرمارکت آنلاین تهران
  • 1398/2/14
  • گویا آی تی
  • 0

با توجه به بررسی های انجام شده در بین سوپرمارکت اینترنتی در ایران، سوپرمارکت آنلاین فینال سهم قابل توجه ای را به خود اختصاص داده است چرا که فینال با فراهم آوردن بستری مناسب از انواع اقلام غذایی و محصولات بهداشتی توانسته توجه بسیاری از کاربران اینترنتی ایران را به خود جلب کند.

در ادامه به بررسی ویژگی های سوپرمارکت آنلاین فینال میپردازیم:

 

فینال، یک سوپرمارکت آنلاین پر از تخفیف

خبر خوب این است که ۹۰% محصولات سوپرمارکت آنلاین فینال شامل تخفیف های باور نکردنی میشود. کافیست وارد وب سایت فینال شده تا متوجه شوید که تقریبا همه محصولات شامل تخفیف شده اند. نکته جالب در این مورد این است که شما میتوانید میزان سودتان را در هر خرید مشاهده کنید…!

 

پرداخت در محل

یکی از ویژگی هایی که سوپرمارکت آنلاین فینال را نسبت به رقبای خود متمایز میکند این است که شما میتوانید به هر اندازه که میخواهید خرید کنید و مبلغ آن را درب منزل و پس از بررسی کالا های موجود در سبدتان پرداخت کنید. همچنین درصورتی که مغایرتی در کالاهایی که سفارش داده اید حس کردید، فروشگاه اینترنتی فینال آن را به رایگان برای شما تعویض میکنند

 

ضمانت تاریخ مصرف کالا

طبق ادعای فروشگاه اینترنتی فینال، این فروشگاه تاریخ مصرف تمامی محصولات خود را تضمین میکند و تازه ترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار کاربران خودش قرار میدهد که این خود میتواند بزرگترین حسن این سوپرمارکت آنلاین باشد.

پشتیبانی آنلاین شبانه روزی

خدمات سوپرمارکت اینترنتی فینال به همینجا خلاصه نمیشود. پشتیبان های این فروشگاه اینترنتی ۷ روزه هفته به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران و مشتریان عزیز هستند تا بتوانند لذت بیشتری را از خرید اینترنتی به آن ها القا کنند.

چیدمان صفحه بر اساس علایق شما

در سوپرمارکت آنلاین فینال همه چیز بر اساس علایق شما لیست میشود..! نکته خیلی جالب در سوپرمارکت فینال وجود تکنولوژی فوق پیشرفته ای است که این امکان را فراهم میکند تا صفحه اصلی سایت را بر اساس علایق کاربرانش بچیند.

به عنوان مثال اگر شما آخرین بازدیدتان در سایت فینال از دسته بندی برنج، روغن و رب گوجه فرنگی بوده، سری بعد که وارد سایت فینال میشوید، مشاهده میکنید که تمام محصولات بر اساس علایق شما لیست شده است.

توضیحات کامل محصول

اگر تا به اینجای این مقاله وارد سایت فینال شده باشید، احتمالا متوجه شدید که توضیحات به صورت کامل و جامع برای هر محصول درج شده است که این میتواند به تنهایی بسیاری از نیاز های کاربران را رفع کند و به هر چه بهتر تصمیم گرفتن آن ها کمک کند.

تنوع در برند و کالا

مطمعنا زمانی که میخواهیم از سوپرمارکت آنلاین خرید کنیم، به دنبال وب سایتی میگردیم که بیشترین تنوع را در محصولات و برند ها داشته باشد. به جرعت میتوان گفت که سوپرمارکت آنلاین فینال یکی از بهترین ها در نوع خودش است.

فینال با سابقه ای ده ساله در زمینه فروش اینترنتی توانسته با گرد هم آوردن برند های مختلف، طیف عظیمی از محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ارسال سریع کالا

یکی از ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی فینال ارسال سریع السیر این وب سایت است. جای تعجبی نیست که همین الان سفارشتان را در فینال ثبت کنید و تا چند ساعت دیگر کالا های خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طراحی چشم نواز و کاربر پسند

به گفته صاحب امتیاز سوپرمارکت آنلاین فینال، در این فروشگاه سعی شده تا با بررسی دقیق رفتار کاربران و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، بهترین تجربه کاربری را برای کاربران این سوپرمارکت آنلاین رقم بزند.

در طراحی صفحات وبسایت فینال سعی شده تا از رنگ های متریال جهت جلب توجه کاربران استفاده شود. همچنین کار با سوپرمارکت اینترنتی فینال بسیار ساده بوده، طوری که شما با چند کلیک ساده میتوانید خرید خود را انجام دهید و در مجموع از رابط کاربری بسیار بهینه ای برخوردار است.

 

سرعت بالا و عملکرد صحیح

هنگامی که شما برای اولین بار final.ir را تایپ میکنید و داخل سوپرمارکت آنلاین فینال میشوید، در همان ابتدای کار متوجه سرعت بالای وب سایت فینال شده و قطعا متعجب خواهید شد…!

دلیل این سرعت فوق العاده، حساسیت بالا در هنگام کدنویسی این سایت بوده که متخصصان فینال وقت زیادی صرف کدنویسی تمیز آن کرده و سایت را خالی از هرگونه باگ قرار داده اند.

 

امن ترین سوپرمارکت آنلاین

از جمله بارز ترین خصوصیات سوپرمارکت آنلاین فینال امن بودن آن میباشد. تمامی اطلاعاتی که بین سرور و کاربر در این سوپر مارکت اینترنتی جا به جا میشود با توجه به تکتولوژی Socket Secure Layer رمزنگاری شده و امنیت فوق العاده ای را برای کاربران این سایت رقم میزند.

سخن آخر

سوپرمارکت های اینترنتی زیادی مانند بیار، اُکالا و … وجود دارند ولی در این بین سوپرمارکت آنلاین فینال در سال های اخیر توانسته است توجه طیف عظیمی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. در حال حاضر سوپرمارکت اینترنتی فینال بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال دارد و روز به روز در تلاش است که تجربه لذت بخش تری را به مشتریان خود انتقال دهد.

آدرس وب سایت فینال: https://final.ir

شماره تماس: ۸۲۳۹۱-۰۲۱

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *