جدیدترین مدل‌های تلفن پاناسونیک در ایران + نکات مهم هنگام خرید

جدیدترین مدل‌های تلفن پاناسونیک در ایران + نکات مهم هنگام خرید
  • 1398/12/17
  • فربد محمدی
  • 0

اگر به فکر خرید تلفن‌های جدید هستید ما اینجا هستیم تا به شما بهترین و جدیدترین تلفن‌های پاناسونیک را مورد نقد وبررسی قرار داده و نکاتی که باید در هنگام خرید و انتخاب تلفن، رعایت کنید را با شما در میان می‌گذاریم.

در حال حاضر بهترین و معروف‌ترین شرکت در زمینه‌ی محصولات تلفن، بدون شک پاناسونیک است. نامی که از قدیم در خاطرات ما باقی مانده و تا به امروز توانسته همچنان کیفیت و امکانات را در محصولات خود به‌کار گرفته و تجربه‌ی کاربری عالی را به مشتریان ارائه دهد.

پاناسونیک به یک دلیل، جزء معروف‌ترین برندهای جهان تبدیل شده است؛ آنها همیشه بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند. از فعالیت‌های اخیر این شرکت می‌توان به اسپانسری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ اشاره کرد که با انجام این کار بار دیگر ثابت کرد که از بهترین شرکت‌های ارتباطی دنیا به شمار می‌رود.

ما تمامی تلفن‌های پاناسونیک را در شرکت ایده آل گستر نمایندگی مجاز پاناسونیک، مورد آزمایش و بررسی قرار داده تا بتوانیم مشاوره‌‌ای عالی به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ما تمام ویژگی‌ها و خصوصیات این تلفن‌ها را ارزیابی کرده تا به شما کمک کنیم آن چیزی که برای شما بهتر و مفیدتر است را انتخاب کنید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-PRW 120

یکی از زیباترین محصولات در فروشگاه پاناسونیک که برنده جایزه بهترین طراحی محصول در سال ۲۰۱۹ شد. این تلفن بی سیم گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند از یک تلفن مدرن و پیشرفته استفاده کنند. صفحه نمایش این محصول از یک LCD با تکنولوژی TFT بهره برده که ابعاد آن ۲٫۲ اینچ است.

این تلفن با ظرافت خاصی طراحی شده و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. پایه این محصول با قالب فلزی و رنگ‌بندی زیبا طوری ساخته شده که تلفن به راحتی در آن قرار می‌گیرد. تلفن پاناسونیک مدل PRW 120 از فناوری Link To Cell بهره گرفته تا بتوان تلفن همراه خود را به این دستگاه متصل کرد.

این ویژگی زمانی کاربرد دارد که منزل یا محل کار شما آنتن‌دهی خوبی ندارد. از طریق قرار دادن گوشی موبایل در نقطه‌ای که آنتن‌دهی نسبتا بهتری دارد، زمانی که موبایل شما زنگ می‌خورد تلفن بی سیم نیز به شما اطلاع‌رسانی کرده واز این طریق متوجه خواهید شد که تماسی برقرار شده است. این تلفن دارای پیغام‌گیر صوتی بوده و تا ۳۰ دقیقه پیام صوتی را در خود ذخیره می‌کند.

از دیگر ویژگی مهم این محصول می‌توان به قابلیت روم مانیتورینگ اشاره کرد که مناسب کسانی است که در منزل نوزاد دارند. با استفاده از این قابلیت زمانی که کودک در اتاق خواب بوده و بعد از مدتی بیدار می‌شود، با صدای گریه نوزاد تلفن از طریق هشدار زنگ به شما اطلاع می‌دهد.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG320E

این تلفن پاناسونیک دارای یک عدد تلفن رومیزی و یک عدد تلفن بیسیم بوده که امکانات فراوانی از قبیل عمر طولانی باتری و روم مانیتورینگ دارد. با استفاده از قابلیت روم مانیتورینگ باید ابتدا گوشی بیسیم را در داخل اتاقی که نوزاد خواب است قرار دهیم.

زمانی که نوزاد از خواب بیدار می‌شود، از طریق تلفن بیسیم به تلفن رومیزی هشداری فرستاده می‌شود که از این راه متوجه می‌شویم کودک بیدار شده است. همچنین با استفاده از قابلیت منشی تلفنی می‌توان در مواقعی که در منزل یا محل کار حضور نداریم، تلفن را به حالت پیغام‌گیر گذاشته و تا مدت ۴۰ دقیقه پیام تماس‌گیرندگان را ضبط کرد.

این تلفن به دلیل کارایی و تعداد آن در مکان‌هایی که مساحت زیاد است، کاربرد بسیار خوبی داشته تا بتوان به سرعت به تماس‌ها پاسخ داد. این تلفن ساخت کشور ژاپن بوده و گزینه‌ی بسیار خوبی برای کسانی است که هم به کیفیت و هم به امکانات اهمیت می‌دهند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

یک تلفن با طراحی ساده ودر عین حال زیبا که قابلیت‌های مناسبی در آن به‌کار برده شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این دستگاه از فناوری NR بهره گرفته شده که باعث می‌شود صداهای اضافی محیط در هر دو سمت مکالمه به طور کامل حذف شده و بتوان مکالمه‌ای با کیفیت‌تر را انجام داد.

فرکانس این محصول ۱٫۹ گیگاهرتز است که تا شعاع ۵۰ متر در فضای داخلی و تا ۳۰۰ متر در فضای باز را پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت آن که در اکثر تلفن‌های جدید به‌کار می‌گیرند سیستم منشی تلفنی است. حافظه‌ی این پیغام‌گیر صوتی می‌تواند تا ۳۰ دقیقه پیام را در خود نگهداری کند.

اگر زمانی برق منزل یا محل کار قطع شد، با وجود این تلفن اصلا نگرانی وجود نخواهد داشت. به این دلیل که تلفن را باید روی پایه قرار داده و کلید اسپیکر را بزنید. سپس با استفاده از پایه و اسپیکر می‌توان به راحتی مکالمه کرد.

برای این تلفن کارآمد ۴۰ آهنگ در نظر گرفته شده که به دلخواه می‌توان آنها را تغییر داد و یا حتی صدای زنگ تلفن را بر حسب محیطی که در آن قرار دارید قابل تنظیم است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KS-PRS 120

این تلفن همانند مدل PRE 120 جزء زیباترین محصولات پاناسونیک بوده که دارای یک سیستم پیشرفته به نام ECO می‌باشد. این فناوری با محیط اطراف سازگار بوده و باعث می‌شود تا ۹۰ درصد امواج حاصل از تلفن کاهش پیدا کرده و طول عمر باتری افزایش دهد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به سیستم کالر آیدی گویا اشاره کرد. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که وقتی در منزل و به دور از تلفن مشغول انجام کاری هستید، تلفن زنگ خورده و به صورت گویا نام و شماره تماس را در صورتی که در تلفن ذخیره شده باشد، اطلاع می‌دهد.

حافظه‌ی این دستگاه برای یک تلفن بیسیم فوق‌العاده بوده و تا ۳۰۰ شماره را ذخیره می‌کند. شرکت پاناسونیک در تلفن‌های جدید فناوری DECT را ارتقاء داده و باعث شده تا مکالمات در شرایط عادی و غیر عادی شنود نشوند. به این صورت که با ایجاد کدهای رمزنگاری شده به‌صورت روزانه از به‌وجود آمدن چنین اختلالاتی جلوگیری کرده و مکالماتی با امنیت کامل را به ارمغان می‌آورد.

همچنین این تلفن از قابلیت منشی تلفنی یا پیغام‌گیر صوتی استفاده کرده تا در مواقعی که در منزل یا محل کار حضور ندارید و یا به هر دلیلی قادر به پاسخگویی نیستید، این حالت را فعال کرده تا تماس‌گیرندگان بتوانند به‌راحتی پیام خود را برسانند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

این تلفن از محبوب‌ترین محصولات پاناسونیک بوده که با داشتن قابلیت‌های مناسب توانسته به فروش خوبی نیز دست یابد. این دستگاه که ساخت کشور مالزی بوده و دارای باتری قدرتمندی است. باتری این محصول با گذاشتن ۷ ساعت روی پایه‎‌ی شارژ، می‌توان تا ۱۵ ساعت مکالمه‌ی مداوم و تا ۱۷۰ ساعت در حالت Standby را پشتیبانی کند.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن پاناسونیک، مسدود کردن تماس‌های ورودی و حالت Night Mode است. زمانی که به پاسخ دادن تماس‌ها تمایلی ندارید، با قابلیت Call Block می‌توان از برقراری تماس جلوگیری کرد.

نکات مهم هنگام خرید تلفن

 

همه‌ی این محصولاتی که شرکت پاناسونیک تولید کرده و درباره‌ی آنها نقد و بررسی مختصری انجام دادیم، دارای ویژگی‌های تقریبا یکسانی بوده و با توجه به سلیقه و نوع استفاده‌ی شما می‌توان از این تلفن‌ها استفاده کرد. اول اینکه باید به بودجه‌ای که برای خرید تلفن درنظر گرفته‌اید توجه کرد و ثانیا به نوع استفاده‌ای که هدف شماست را باید مدنظر قرار داد.

این تلفن‌ها از کیفیت بالایی در ساخت بهره گرفته و در هنگام خرید تمام ویژگی‌های محصول را بررسی کرده و سپس خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که ویژگی ECO و پیغام‌گیر صوتی در محصول وجود داشته باشد تا بتواند کارایی و بهره‌وری بیشتری را فراهم کند.

در مورد کشور سازنده باید عرض کنیم که در حال حاضر چهار کشور مالزی، ژاپن، ویتنام و چین محصولات را تولید می‌کنند. هر کدام از این کشورها مدلی خاص را تولید می‌کنند. شاید با دیدن کلمه کشور چین روی محصول فکر کنید که اصل نباشد. در صورتی که اصلا این‌طور نبوده و پاناسونیک وظیفه‌ی تولید این تلفن را به این کشور واگذار کرده که با نظارت شرکت پاناسونیک و با کیفیت بالا ساخته می‌شوند.

نقد و بررسی محصولات به طور کامل در سایت شرکت ایده آل گستر قرار داده شده و برای خرید تلفن پاناسونیک از ایده آل گستر  با گارانتی معتبر و همچنین دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید تلفن به وب‌سایت www.idehal.org مراجعه کنید.

تلفن تماس : ۰۲۱۸۱۰۱۰

آدرس : خیابان مطهری – خیابان فجر – جنب بیمارستان جم – کوچه ماگنولیا – پلاک ۱۱

آدرس پست الکترونیک :  info@idehal.org

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *