خرید رزین اپوکسی کلرا از ایران رنگ

خرید رزین اپوکسی کلرا از ایران رنگ
  • 1400/6/29
  • بهراد جاود
  • 0

شرکت رنگ کلرا با بهره مندی از تجارب مدیران و موسسان خود در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید…

خرید رنگ کلرا از ایران رنگ

شرکت رنگ کلرا با بهره مندی از تجارب مدیران و موسسان خود در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از تکنیک و دانش فنی روز توانسته است بخشی از رنگ و مواد شیمیایی مورد مصرف در صنایع مختلف را تولید کند و در مدت کوتاه فعالیت خود ، نظر مصرف کنندگان محترم را جلب نماید. همچنین این مجموعه محصولات خود را بر پایه استانداردهای BS, ASTM , SSPC و سایرشاخصه های معتبر دنیا و نیز مشخصات مد نظر شرکتها طراحی و تولید می نماید.لازم به ذکر است محصولات این شرکت از نظر کیفیت و بهای تمام شده برای مصرف کننده ، قادر به رقابت با محصولات شرکتهای معتبر خارجی بوده و موفق به خودکفایی در بسیاری از زمینه ها گردیده است. در ادامه به معرفی محصولات رزین اپوکسیکلرا، لیست قیمت رزین و لیست قیمت رنگ کلرا می پردازیم . خرید رزین با قیمت رقابتی فقط از ایران رنگ .

محصولات کلرا

انواع کفپوش

پوششهای مخصوص ورق های رنگی Coil coatings

پوشش مخصوص قوطی Can coatings

انواع رنگهای کوره ای و زود پخت

پوشش قطعات پلاستیک

پوششهای ترافیکی

انواع پوشش پلی یورتان حلالی

انواع رنگهای اپوکسی

آسترهای صنعتی حاوی

پیگمنتهای ضدخوردگی

از جمله زینک ریچ اپوکسی

آسترهای زینک فسفات و زینک کرومات

رنگهای میانی و رویه

محصولات ساختمانی

انواع خمیر تینت یونیورسال

با قابلیت سازگاری فوق العاده

با پایه های مختلف آب و حلال

انواع رزین و لاک های مخصوص سنگ و آجرنما

رنگهای نما و داخل ساختمان

معرفی رنگ اپوکسی کلرا

  • آستر اپوکسی

رنگ آستر اپوکسی پلی آمید بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید فرموله و طراحی گردیده است. این‌محصول بعد‌از‌اعمال و سخت‌ شدن کامل، سطحی مات و با خلل و فرج ایجاد‌کرده که باعث محافظت از سطح زیرین شده و همچنین با برآمدگی های موجود بر روی سطح خود باعث چسبندگی مناسب لای بعدی می شود. از این محصول به عنوان لایه آستری برای پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی، بدنه ماشین آلات، پلها، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله، مخازن، تأسیسات داخل و خارج ساختمان، تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی، گاز و … استفاده می شود.
ویژگی آستری اپوکسی
ضد خوردگی

  • پرایمر بتن اپوکسی کلرا

پرایمر بتن اپوکسی دارای چسبندگی بسیار خوب بر روی سطوح بتنی و سیمانی است.از این محصول برای آماده سازی سطوح، سازگار و سیراب کردن پوشش کف بتنی کارگاه ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها،کارخانه ها،سالن های ورزشی و دیگر محیط های صنعتی به منظور بهبود خواص چسبندگی وکیفیت روکش یا لاک نهایی اپوکسی استفاده می شود.

  • رزین اپوکسی حجمی کلرا

رزین اپوکسی با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار و فرمولاسیون پیشرفته ساخته و ارائه گردیده است. رزین اپوکسی در مجاورت هوا به تدریج خشک می شود و احتیاج به کوره خاصی وجود ندارد همچنین به دلیل سمی نبودن، محصول مناسبی برای پروژه های خانگی و اداری است.
ویژگی رزین اپوکسی

  1. براق و شفاف
  2. ضد رطوبت و انواع مایعات
  3. تطبیق پذیری با بسیاری از مواد و مصالح گوناگون
  4. سهولت استفاده
  5. مقاومت در برابر عوامل محیطی
  6. استحکام و مقاومت کششی، فشاری و خمشی
  • رنگ اپوکسی بیس کلرا

رنگ اپوکسی بیس به عنوان پایه در دستگاه های کامپیوتری ترکیب رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.از این محصول به عنوان لایه رویه برای پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی، بدنه ماشین آلات، پلها، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله، مخازن، تأسیسات داخل و خارج ساختمان، تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی، گاز و … استفاده می شود.

ویژگی اپوکسی بیس

  1. تهیه رنگ اپوکسی با فام دلخواه
  2. سازگار با انواع دستگاههای تینت کامپیوتری
  • رویه اپوکسی پلی آمید کلرا

رنگ رویه اپوکسی پلی آمید بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید فرموله و طراحی گردیده است. این‌محصول بعد‌از‌اعمال و سخت‌ شدن کامل، سطحی یکنواخت ‌و‌ براق ایجاد‌کرده و نسبت به خراش، سایش، ‌رطوبت و مواد شیمیایی ‌مقاوم است. لایه رویه برای پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی ، بدنه ماشین آلات ، پلها، پتروشیمی ، گاز و … استفاده می شود.

ویژگی رنگ رویه اپوکسی پلی آمید
مقاوم نسبت به خوردگی ، خراش ، سایش ، ‌رطوبت و مواد شیمیایی.

  • زینک ریچ اپوکسی کلرا

زینک ریچ اپوکسی غنی از روی بعنوان لایه اولیه بر‌روی سطوح فلزی بکار‌ رفته و آن را. در مقابل خوردگی به خوبی محافظت می‌نماید.از این محصول به عنوان لایه آستری برای پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی، بدنه ماشین آلات، پلها، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله، مخازن، تأسیسات داخل و خارج ساختمان، تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی، گاز و … در مجاورت محیط های خورنده استفاده می شود.

ویژگی زینک ریچ اپوکسی
ضد خوردگی قوی

  • زینک فسفات اپوکسی کلرا

آستری زینک فسفات اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید طراحی و فرموله گردیده است. این آستری کلیه خواص عمومی رزین های اپوکسی از قبیل چسبندگی عالی، دوام، سختی و خواص محافظتی را دارا می باشد. از این محصول به عنوان لایه آستری برای پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی، بدنه ماشین آلات، پلها، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله، مخازن، تأسیسات داخل و خارج ساختمان، تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی، گاز و … در مجاورت محیط های خورنده استفاده می شود.

ویژگی زینک فسفات اپوکسی
ضد خوردگی

  • کفپوش اپوکسی کلرا

کفپوش اپوکسی پلی آمین بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین طراحی و فرموله شده و دارای چسبندگی بسیار خوب بر روی سطوح بتونی و سیمانی می باشد. این روکش دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل آب، مواد شیمیایی، روغن های هیدرولیک، گازوئیل، برخی اسید ها و قلیا ها است.

  • لاک اپوکسی کلرا

لاک اپوکسی پلی آمید بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید فرموله و طراحی گردیده است. این‌محصول بعد‌از‌اعمال و سخت‌ شدن کامل، سطحی یکنواخت ‌و ‌براق ایجاد‌کرده و نسبت به خراش، سایش،‌رطوبت و مواد شیمیایی‌ مقاوم است.
ویژگی لاک اپوکسی

  1. ضد خوردگی
  2. ضد رطوبت
  3. مقاوم در برابر عوامل شیمیایی

ایران رنگ عاملیت توزیع انواع رنگ ساختمانی از برند های معتبر ساندورا، رنگ ماندگار، رنگ اطلس، هادی رنگ، پارس اشن، کاپارول، هاویلوکس، پارس بهار، فرازپیشه ، انواع رنگ سوله ، انواع ابزار آلات رنگ ، مرجع قیمت غلطک رنگ و … می باشد.

ایران رنگ عاملیت توزیع رنگ کلرا، رزین اپوکسی کلرا. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت رزین یا خرید رزین با کارشناسان ایران رنگ به آدرس https://iran-rang.ir/ در تماس باشید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *