میلیاردر شدن با خرید زمین در متاورس

میلیاردر شدن با خرید زمین در متاورس
  • 1400/12/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

همانطور که میدانید متاورس تکنولوژی جدیدی است که به جای اینترنت و شبکه های اجتماعی فعلی خواهد آمد. متاورس از فضا های سه بعدی مختلفی ساخته شده است. در متاورس افراد میتوانند به شکل یک آواتار در محیط های مختلفی که توسط افراد دیگر ساخته شده است حضور پیدا کنند. مثلا به کارناوال های مختلفی بروند یا به کنسرت و جشن و مهمانی بروند. تکامل و رشد این جهان مجازی توسط کاربران ایجاد میشود و فقط یک شرکت در رشد این پروژه دخیل نیست. به همین دلیل خلاقیت بسیار بالاست و محدودیت های دنیای واقعی را ندارد.

فرا گیری ویروس کرونا و انزوای اجتماعی که گریبان گیر ما شده بود برای افزایش سرعت بیشتر این دنیای مجازی موثر بود. به دلیل کاربرد های زیادی که متاورس دارد سرمایه گذاری در این صنعت میتواند نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته باشد.در ادامه ما یکی از راه های سرمایه گذاری در متاورس، یعنی خرید ملک در متاورس را شرح میدهیم. اما این ایده ی جذاب به همان اندازه ی بزرگی سودی که دارد ریسک هایی هم دارد. برای کاهش این ریسک ها میتوانید در ابتدا با یک راهنما همراه شوید و در دوره های آموزش کسب درآمد از متاورس در این زمینه مهارت هایی بدست بیاورید.

با خرید زمین در متاورس مانند دنیای واقعی با روش های متفاوتی میتوان کسب درآمد کرد. به طور مثال میتوان زمینی خرید و در آن شهربازی ساخت. گالری هنری راه انداخت ، یا کنسرت برگزار کرد.یا خانه ای ساخت و آن را به قیمت بالاتر به فروش گذاشت یا حتی اجاره داد. اگر کسی به روش های خرید و فروش ملک مسلط باشد میتوان زمینی با قیمت پایین تر بخرد و با قیمت بالا تر بفروشد. یکی از مزیت هایی که این کار ها دارند داشتن بازار و مشتری جهانی است. به خاطر ارزش دلار در ایران سودی هم که میکنیم چندین برابر سودی خواهد برد که در دنیای واقعی بدست می آوریم. جذابیت دنیای متاورس این است که ما میتوانیم کارهایی را که در دنیای واقعی قادر به انجام ان ها نیستیم انجام دهیم و محدودیت های دنیای فیزیکی را رد کنیم. مثلا میتوانیم پرواز کنیم قواصی کنیم به عصر های مختلف تاریخی برویم یا به فضانوردی بپردازیم.

نکته هایی وجود دارد که با دقت کردن به آن ها میتوانید به افزایش سود حاصله کمک کنید.

اگر قصد خرید زمین در یک پروژه ی جدید دارید حتما به جامعه ی هدف در آن پروژه دقت کنید. با استفاده از شبکه های اجتماعی میتوانید میزان محبوبیت آن پروژه را بدست بیاورید.پروژه هایی که برای اینفلوئنسر ها و مردم جذاب هستن بیشتر در معرض رشد قرار میگیرند.

به تیم توسعه دهنده و برنامه نویس و سرمایه گذاران آن پروژه دقت کنید. ساختن فضای سه بعدی مجازی بسیار کار سختی است و هر شرکتی با پیش زمینه های قابل قبول نمیتواند این کار را انجام دهد. دقت کنید که حتما در سابقه ی کاری آن شرکت موفقیت ها و علم و دانش بالایی وجود داشته باشد. همچنین با توجه کردن به سرمایه گذاران متاورس هم اطلاعات مفیدی به دست می آید. حتما دقت کنید که سرمایه گذار های آن پروژه ، قبلا هم پروژه های موفقی را انجام داده باشند و شرکت های دارای اعتباری باشند.

یکی از امتیاز های متاورس نسبت به دنیای واقعی غیر متمرکز بودن آن است. تحقیق کنید که حتما در پروژه های منتخبتان امکان رشد دادن توسط کاربران وجود داشته باشد.

حتما به خصوصیات خود زمینی که میخواهید بخرید هم دقت کنید. این ویژگی ها بسیار به خصوصیاتی که برای خرید زمین در دنیای واقعی حائز اهمیت هستند نزدیکند. به طور مثال موقعیت مکانی زمین بهتر است نزدیک مرکز نقشه باشد. نزدیک بودن به خانه ی افراد مشهور یا نزدیک بودن به خیابان های اصلی و نزدیک بودن به مکان های عمومی خاص هم جزو این ویژگی هاست. بعضی از پروژه ها خریداران زمین هارا دسته بندی کرده اند و بر اساس میزان هزینه ای که میکنند به آن ها سرویس های متفاوتی مانند تله پورت یا درمان سریع قهرمان و … میدهند.

 

چند ماه قبل میتوانستیم با حداقل با هفت هشت میلیون تومان زمینی در یکی از فضا های مجازی متاورس مانند دسترالند بخریم. اما بعد از اینکه مارک زاکربرگ توجه خود را به متاورس معطوف کرد و اسم کمپانی خود را از فیس بوک به متا تغییر داد قیمت زمین ها و سهام های این بازی ها هم به شکل نجومی افزایش یافتند.الان حداقل با هفتصد یا هشتصد میلیون تومان میتوانیم یک زمین در دسترالند یا سندباکس بخریم. اما پروژه های جدیدی وجود دارند که علی رقم پتانسیل بالا برای سود دهی قیمت های مناسب تری دارند. کم بودن قیمت این زمین ها بخاطر جدید بودن پروژه هاست. در ادامه به معرفی چند تا از این پروژه های جدید با پتانسیل بالا میپردازیم.

پروژه های جدید و آینده دار متاورس

زمین های بازی  Axie Infinity

زمین های این بازی حتی به قیمت ۲ میلیون دلار به فروش رسیده اند. ارزان ترین زمین موجود در این بازی پونزده هزار دلار است. همانطور که میبینید قیمت این زمین ها سرسام آور است. اما نکته جالب این موضوع این است که تا کنون فقط یک چهارم زمین های این بازی به فروش رفته اند. پس سه چهارم بقیه زمین ها به مرور زمان با قیمت های بسیار پایین تر برای فروش قرار خواهند گرفت. فقط باید از طریق خبررسانی های این بازی حواستان باشد هر وقت این زمین ها را برای فروش قرار دادند یکی از آن زمین ها را بخرید.

 

بازی mirandus

این بازی توسط یک تیم بازی سازی قوی درحال ساخته شدن هست. این تیم بازی سازی قبلا بازی های بسیار موفق و محبوبی ساخته است به همین دلیل آینده روشنی را پیش رو دارد. تعداد زمین های موجود در این بازی بسیار محدود است و این موضوع باعث میشود قیمت آن زمین ها نحومی بالا بروند.

بازی illuvium

این بازی قرار است صد هزار قطعه زمین را در اختیار کاربران قرار دهد. این زمین ها به پنج رده تقسیم میشوند و با افزایش قیمت کیفیت خدمات زسانی دربازی هم افزایشرمیابد. در زمین های این بازی منابعی وجود دارد که کاربران دیگر برای قوی تر شدنشان به آن منابع نیاز دارند. صاحب زمین میتواند با استخراج منابع و فروش آن ها به کاربران سود بالایی کسب کند‌. البته زمین های رایگان هم در این بازی وجود دارد که البته با کیفیت پایین تری وجود دارد.

اگر بتوانید زمینی با قیمت مناسبی بخرید قطعا سود بسیار زیادی خووهیدکرد. اما قیمت این زمین ها بسیار بالاست و برای خریدشان باید منتظر عرضه اولیه توسط ارائه دهنده آن بازی ها باشید. برای در جریان بودن جدید ترین خبر ها در رابطه با عرضه این زمین ها باید خطوط اطلاع رسانی این شرکت ها مانند حساب توییرشان را دنبال کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *