با ۲ میلیون تومان چه ارزهای دیجیتالی خریداری کنیم؟

با ۲ میلیون تومان چه ارزهای دیجیتالی خریداری کنیم؟
  • 1401/6/14
  • گویا آی تی
  • 1

خرید ارز دیجیتال با ۲ میلیون تومان یکی از روش های نسبتا کم‌خطر برای ورود به بازار کریپتو است.  در این مطلب بهترین رمز ارزهای ارزان و زیر ۱ دلار برای خرید را معرفی می‌کنیم.

امروزه، تریدرها به دلیل بازدهی نامطلوب بازارهای مالی سنتی به صنعت رمز ارزها روی آورده‌اند. از طرفی، بسیاری از افراد نیز به دلیل توان مالی پایین یا ترس از ضرردهی سنگین، مایل به سرمایه گذاری بالا روی ارزهای دیجیتال نیستند. به همین خاطر، ورود به بازار کریپتو و خرید ارز دیجیتال با ۲ میلیون تومان را می‌توان یک راه کم‌خطر برای سرمایه‌گذاری در این حوزه پر رمز و راز دانست.

 

معرفی بهترین ارز های دیجیتال ارزان برای خرید با ۲ میلیون تومان

موفق‌ترین رمز ارزهای امروز با ارزش زیر یک دلار کار خود را آغاز کردند. مثلا بیت کوین پس از راه‌اندازی در سال ۲۰۰۹، تازه در اوایل سال ۲۰۱۱ به قیمت ۱ دلاری رسید و پس از ۱۰ سال توانست رشد ۶ میلیون درصدی را تجربه کند. اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار نیز از ارزش ۰٫۳ دلاری در سال ۲۰۱۵، با رشد مشابه بیش از ۱٫۶ میلیون درصدی صعود قیمت را تجربه کرد و در سال ۲۰۲۱ به سقف ۴۸۹۱ دلاری رسید.

این‌ها تنها نمونه‌های بازار نیستند و تا کنون شاهد رشدهای عظیم برای بسیاری از آلت کوین‌های بازار بوده‌ایم. با این حال، اگر مقدار اولیه سرمایه گذاری شما پایین است، شاید بهتر باشد رمز ارزهای کمتر شناخته‌شده یا ارزان و محبوب زیر ۱ دلار را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. علت این است که با وجود اطمینان بیشتر از حفظ سرمایه در خرید ارزهای شناخته‌شده و گران نظیر بیت کوین، به دلیل بودجه اولیه کم، هرچقدر هم رشد این کوین یا توکن‌ها بالا باشد، سودآوری آنچنانی برای شما به همراه نخواهد داشت.

با این حال، باید در مورد ارزهای کمتر شناخته‌شده و خصوصا آن‌هایی که با عنوان شت کوین (ShitCoin) شناخته می‌شوند، شدیدا محتاط باشید. بسیاری از اینگونه رمز ارزها کلاهبرداری بوده و به دلیل تمرکز بالا، با یک خرید یا فروش، جابه‌جایی قیمت بالایی خواهند داشت که ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه‌تان شود. بنابراین، همیشه تحقیقات کامل شخصی خود را انجام دهید. در این مطلب، بهترین و محبوب‌ترین رمز ارزهای ارزان زیر ۱ دلار و قابل خرید با ۲ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم.

برای خرید ارز دیجیتال با تومان می‌توانید از یک صرافی ایرانی مانند بیت ۲۴ استفاده کنید. بیت ۲۴ یک سامانه خرید و فروش رمز ارزها با پشتیبانی از بالای ۳۵۰ کوین و توکن و تسویه آنی و ریالی است که تجربه‌‌ای امن از ترید ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است.

پالیگان (MATIC)

پالیگان یک راه‌حل لایه دو مقیاس‌پذیری برای بلاک چین اتریوم است که با کاهش کارمزد گس و افزایش سرعت پردازش تراکنش‌ها، بهبود کارایی این شبکه بلاک چینی را در نظر دارد. این شبکه و ارز دیجیتال محلی آن به نام MATIC، تا کنون مورد استقبال جامعه قرار گرفته و برنامه‌های زیادی نظیر صرافی غیر متمرکز یونی سواپ و بازارچه توکن NFT اوپن سی از این بلاک چین استفاده می‌کنند.

بسیاری با راه‌اندازی اتریوم ۲٫۰ منتظر افزایش محبوبیت و رشد قیمت توکن محلی پالیگان هستند. ارز دیجیتال متیک امروز ۷ شهریور، در محدوده ۷۷ سنتی معامله می‌شود و با ۲ میلیون تومان و در نظر گیری کارمزدها، می‌توان به خرید حدود ۸۳ واحد از آن اقدام کرد.

 

کاردانو (ADA)

کاردانو یکی دیگر از رمز ارزهای زیر ۱ دلار است که با ارزش بازار ۱۵ میلیارد دلاری، جایگاه هشتم ارزهای برتر را به خود اختصاص داده است. کاردانو یک شبکه توسعه قرارداد هوشمند است و یکی از بزرگترین رقبای اتریوم محسوب می‌شود. به دلیل الزام به «بازنگری همتا» برای پروتکل‌ها پیش از انتشار روی کاردانو، این شبکه با پویایی کمتری مواجه شده که باعث تاثیرگذاری بر تقاضای ارز دیجیتال محلی آن یعنی ADA شده است.

با این حال، انتظار می‌رود که با عرضه تمام فناوری‌های وعده‌شده روی کاردانو، قیمت توکن ADA نیز افزایش یابد. حتی به اعتقاد برخی، کاردانو روزی جایگاه اتریوم از نظر محبوب‌ترین پلتفرم قرارداد هوشمند را از آن خود خواهد کرد. توکن کاردانو امروز در محدوده ۴۳ سنتی معامله می‌شود و با ۲ میلیون تومان می‌توان تقریبا ۱۵۰ واحد از آن را خریداری کرد.

خرید ارز دیجیتال دیسنترالند (MANA) با ۲ میلیون تومان

دیسنترالند یکی از محبوب‌ترین و پیشرو‌ترین پروژه‌های متاورسی در بازار است. این پلتفرم گیمینگ و بازی هم‌اکنون از فناوری توکن‌های NFT در متاورس خود استفاده می‌کند و انتظار می‌رود با پیاده‌سازی دیگر تکنولوژی‌های وعده‌داده‌شده نظیر دیفای، برنامه‌های غیر متمرکز، وب۳ و دیگر بازی‌ها با طراحی «بازی کن جایزه ببر»، تمام قابلیت‌های آن نمایان شود. این ویژگی‌ها افزایش محبوبیت توکن محلی این پلتفرم به نام مانا (MANA) را به دنبال داشته است.

ارز دیجیتال مانا هم‌اکنون در محدوده ۷۵ سنتی معامله می‌شود و با ارزش بازار ۱٫۳ میلیارد دلاری، جایگاه ۳۷ام رمز ارزهای برتر را به خود اختصاص داده است. با ۲ میلیون تومان و در نظر گیری کارمزدها، می‌توان حدود ۸۶ واحد آن را خریداری کرد.

 

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یکی از میم کوین‌های محبوب بازار است که در سال ۲۰۲۱ و پس از دوج کوین عرضه شد و توانست بیش از ۵ میلیون درصد رشد یابد. با اینکه در ابتدا هدف خاصی برای این پروژه مطرح نشده بود، اما امروزه توسعه‌دهندگان شیبا گسترش اکوسیستم این پروژه از طریق راه‌اندازی یک بازارچه توکن ان اف تی را در نظر دارند.

توسعه‌دهندگان شیبا همچنین با افزایش نرخ توکن سوزی و همکاری فعالانه با فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، باعث افزایش تقاضای این رمز ارز شده‌اند. شیبا اینو اکنون در محدوده ۰٫۰۰۱۱ سنتی معامله می‌شود و با مارکت کپ ۶ میلیارد دلاری، رتبه ۱۴ام ارزهای برتر بازار را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر، با ۲ میلیون تومان می‌توان به خرید حدود ۵۴۴۱۹۳۵ واحد ارز دیجیتال SHIB اقدام کرد.

 

خرید ارز دیجیتال استلار (XLM) با ۲ میلیون تومان

استلار لومنز به دنبال ایجاد انقلاب در صنعت مالی جهانی است. این بلاک چین یک شبکه متن باز پرداخت است که هدف تغییر نحوه تعامل افراد از طریق پول، خصوصا نقل و انتقالات برون مرزی و ارائه خدمات ذخیره‌سازی رمز ارز در سراسر جهان را دنبال می‌کند.

توکن XLM به دلیل آینده درخشان وعده‌داده خود در این لیست قرار گرفته است. رمز ارز استلار هم‌اکنون در محدوده ۱۰ سنتی معامله می‌شود و با ارزش بازار ۲٫۵ میلیارد دلاری، در رتبه ۲۸ام ارزهای برتر قرار گرفته است. با ۲ میلیون تومان می‌توان حدود ۶۳۴ واحد از توکن XLM را خریداری کرد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *