آموزش نحوه تیکت زدن به صرافی بایننس

آموزش نحوه تیکت زدن به صرافی بایننس
  • 1401/6/19
  • گویا آی تی
  • 0

 

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است که از قضا بسیاری از کاربران ایرانی در آن مشغول فعالیت هستند. اما به دلیل تحریم‌های بین المللی علیه ایران، کاربران قادر به احراز هویت و ثبت نام عادی در این صرافی نیستند و با مشکلات مختلفی از جمله بسته شدن حساب خود مواجه هستند؛ اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که هنگام کار با صرافی بایننس به  مشکل برخورده اید، برای آموزش نحوه تیکت زدن به بایننس در این مطلب با همراه شوید.

 

ارتباط با پشتیبانی بایننس

به منظور ارتباط با پشتیبانی صرافی بایننس، ابتدا باید روی گزینهSuppurt  در پایین صفحه اصلی کلیک کنید.

پیشنهاد ما این است که قبل از ثبت تیکت، سؤال و جواب‌های بخش FAQ را مطالعه کنید؛ زیرا به احتمال زیاد پاسخ سؤال شما در این بخش پیدا خواهد شد.  برای اینکار میتوانید موضوع مشکل خود را در نوار جست و جو، وارد کنید. همچنین بخش دیگری به نام Self-Service  در این صفحه وجود دارد که در آن میتوانید رمزعبور و ایمیل خود را تغییر دهید یا گوگول آتنتیکیتور (Google Authenticator)  خود را ریست کنید.

 

 

اگر پاسخ سوال خود را در بخش FAQ  پیدا نکردید، برای ثبت درخواست جدید و تیکت زدن به صرافی بایننس باید روی گزینه Submit a Request در پایین صفحه کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

 

برای این کار ابتدا باید از بخش Please select your issue below، موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال، ما گزنیه Crypto Deposit (واریز ارز دیجیتال) را انتخاب می‌کنیم.

در صفحه بعد، باید اطلاعات درخواستی از قبیل اسم ارز دیجیتال خود، شناسه تراکنش، آدرس تراکنش و … را وارد کنید. بخش Deposit Issue Type که همان «نوع مشکل واریز» است، چند گزینه دارد که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

 

Deposit  missing (گم شدن واریزی‌‌ها)

How To Deposit (نحوه واریز کردن ارز دیجیتال)

Deposit To Wrong Address (واریز به یک آدرس اشتباه)

Forgot Or Wrong Tag/Mem/PaymentID (فراموشی تگ/ممو/شناسه پرداخت)

Deposit Wrong Coins  (واریز یک ارز دیجیتال اشتباه)

Other Deposit Issues (دیگر مشکلات واریز)

در بخش Subject  باید عنوان مشکل خود را بنویسید. سپس در بخش Description  یا «توضیحات» مشکل خود را شرح دهید و در صورتی که با ایمیل ثبت نام کردید، ادرس ایمیل خود را در بخش Your Email Address  وارد کنید. همچنین اگر سند و مدرکی مانند اسکرین شات دارید آن را در بخش Attachments اپلود کنید.

در نهایت روی گزینه Submit  کلیک کنید تا درخواست شما به پشتیبانی بایننس ارسال شود.

 

صرافی‌های خراجی بدون تحریم

طبق وب‌سایت کوین مارکت کپ بالغ بر ۵۰۰ صرافی در سطح جهان در حال ارائه خدمات به کاربران هستند،  اما تنها تعداد کمی از آن‌ها به ایرانی‌ها خدمات می‌دهند. اکثر این صرافی‌ها اعتبار و امنیت چندانی ندارند و کارکردن با آنها ریسک زیادی به همراه دارد. برخی از صرافی‌ها هستند که بدون انجام احراز هویت به کاربر خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

در ادامه به معرفی صرافی‌ خارجی بدون تحریم میپردازیم که در حال حاضر محدودیتی برای ایرانی‌ها اعمال نکرده‌اند و می‌توانیم با خیالی آسوده در آن‌ها ترید کنیم. پس اگر می‌خواهید از خطرات کار با صرافی بایننس دور بمانید، با ما همراه باشید.

 

هات‌بیت hotbit.io))

صرافی هات بیت فعالیت خود را به صورت رسمی در سال ۲۰۱۸ در کشورهای هنگ کنگ و استونی آغاز کرد. حجم معاملات صرافی هات بیت قابل قبول است و این پلتفرم تنوع خوبی در ارزهای دیجیتال خود دارد. برای ترید در این صرافی نیازی به احراز هویت ندارید و بدون نگرانی از اینکه حسابتان بسته شود می‌توانید به معامله‌گری بپردازید.

کوینکس (CoinEx)

صرافی کوینکس که در کشور چین تاسیس شده در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد. کوینکس یکی از معدود صرافی‌های بین‌المللی است که با ایرانی‌ها مشکلی ندارد. البته بهتر است با یک وی‌پی‌ان در این صرافی ثبت‌نام کنید و از خدمات ان استفاده کنید. کار با این صرافی بسیار آسان است و نیازی به سختی و یا اطلاعات زیادی نیست. همچنین میتوانید جفت‌ارزهای متنوعی را در این پلتفرم معامله کنی.

 

کوکوین (kucoin.com)

یکی از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال بعد از بایننس،  صرافی ارز دیجیتال کوکوین است که در آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز به کار کرد. احراز هویت در این صرافی اجباری نیست و بدون احراز هویت می‌توانید در روز تا سقف ۲ بیت کوین معامله کنید. بهتر است برای کار در این صرافی از یک وی پی ان استفاده کنید تا در آینده با مشکل بسته شدن حساب مواجه نشوید.  گفتنی است درصورتی‌که احراز هویت توسط کوکوین اجباری شود ممکن است برخی از کشورها مانند ایران را تحریم کند.

 

یونی سوآپ uniswap))

یونی سوآپ یک صرافی غیرمتمرکز (دکس) است که بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. این صرافی در سال ۲۰۱۸ توسط هایدن آدامز تأسیس شد. برای اینکه بخواهید در این پلتفرم به ترید بپردازید، ابتدا باید یک کیف پول ارز دیجیتال به آن متصل کنید. در حال حاضر این صرافی بیش از ۲۳۰۰ جفت ارز معاملاتی به شما ارائه میدهد. همچنین ذکر آن خالی از لطف نیست که یونی سواپ کارمزدی ۰.۳ درصدی بابت تبدیل توکن‌ها از شما کسر می‌کند، اما این مبلغ به تامین‌ کنندگان نقدینگی تعلق میگیرد و تیم توسعه دهنده سودی از این بابت دریافت نمیکند.

 

صرافی دی‌وای‌دی‌ایکس (dydx.exchange)

دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX) نیز یک صرافی غیرمتمرکز است که میتوانید در ان از اهرم (Leverage) در معاملات خود استفاده کنید. صرافی دی‌وای‌دی‌ایکس به کاربران خود اجازه می‌دهد بدون پرداخت کارمزد گس  (GAS)برای هر تراکنش، ترید کنند.

 

صرافی پنکیک سوآپ PancakeSwap

صرافی پنکیک سواپ، در سال ۲۰۲۰  بر روی شبکه هوشمند بایننس (BSC) آغاز به کار کرد و خیلی سریع به رقیبی جدی برای یونی‌سواپ و سوشی‌سواپ تبدیل شد. از آنجا که در صرافی‌‌های غیر‌‌متمرکز دفتر سفارش (order book) وجود ندارد، تراکنش‌ها بدون نیاز به ثبت نام و احراز هویت و همچنین بدون واسطه مستقیما توسط قرارداد‌های هوشمند انجام می‌شود. به همین دلیل، پنکیک سوآپ یک گزینه مناسب برای کاربران ایرانی محسوب میشود.

 

سخن آخر

در این مقاله روش تیکت زدن به صرافی بایننس را به شما آموزش دادیم و صرافی‌هایی را معرفی کردیم که  کاربران ایرانی میتوانند در آن‌ها به ترید بپردازند. صرافی‌های متمرکز مجبور به تبعیت از قوانین و مقررات بین المللی هستند و برای بقای خود چاره ای ندارند جز اینکه کاربران ایرانی را از خدمات خود محروم کنند. لذا کاربران ایرانی باید به دنبال پلتفرمی باشند که علاوه بر داشتن‌ امنیت بالا، سرعت ترکنش مناسب، تنوع ارزهای دیجیتال و… آی‌پی‌های ایرانی را تحریم نکرده باشند. در آخر پیشنهاد ما به شما استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال‌‌ ایرانی است که با خطر بلوکه شدن دارایی‌هایتان در آن مواجه نباشید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *