لیست قیمت به روز محصولات داهوا از نمایندگی رسمی ایران

لیست قیمت به روز محصولات داهوا از نمایندگی رسمی ایران
  • 1401/9/23
  • گویا آی تی
  • 0

اگر شما نیز قصد خرید محصولات شرکت داهوا پرو را دارید ولی از قیمت های این محصول بی اطلاعید می توانید در صفحه لیست قیمت دوربین داهوا همواره لیست قیمتهای محصولات داهوا را مشاهده کنید. قیمت دوربین داهوا به عوامل متعددی بستگی دارد. دوربین داهوا یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین محصولات در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی است .

به طور کلی قیمت دوربین مداربسته داهوا به عوامل زیر بستگی دارد:

  • رزولوشن دوربین بر حسب مگاپیکسل
  • میزان برد دید در شب
  • ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری داخلی
  • جنس بدنه
  • نوع لنز
  • تکنولوژی

نوع لنز دستگاه یکی از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته داهوا است . اگر دوربین شما دارای لنز Motorized باشد قیمت دوربین بالا می رود و اگر جنس بدنه دستگاه فلزی باشد قیمت بالاتری نیز نسبت به جنس بدنه پلاستیکی دارد.

اگر سیستم شما دارای ویژگی های جدید سخت افزاری و ویژگی های بهبود کیفیت تصاویرنیز باشد این عامل موجب بالاتر رفتن قیمت تمام شده دستگاه خواهد شد. همچنین قابلیت دید درشب نیز می تواند بر قیمت تمام شده دستگاه موثر باشد به این معنا که هرچه رزولوشن دستگاه بیشتر باشد قیمت دستگاه نیز افزایش خواهد داشت.

چرا برند داهوا در ایران محبوب به محبوبیت رسیده است؟

محصولات شرکت داهوا همواره در تمامی زمینه ها از جمله مدیریت حمل و نقل و کنترل ترافیک، مدیریت و کنترل حمل و نقل هوایی و …کاربرد دارد.شرکت داهوا توانسته محصولات مختلفی را با در نظر گرفتن شرایط هر یک از مشتریان خود تولید کند و طیف وسیعی از مشتریان خود را راضی نگه دارد. می توانیم به طور خلاصه دلایل محبوبیت داهوا در ایران را اینگونه بیان کنیم:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • توجه به نیاز کاربران و ارائه طیف متنوعی از محصولات
  • ارائه عملکرد قدرتمند و هوشمندانه
  • برخورداری از کیفیت تصویر بالا
  • قابلیت انتقال تصاویر در مسافت های طولانی
  • قابلیت به روزرسانی یکپارچه سیستم ها
  • پشتیبانی و برخورداری از جدیدترین قابلیت ها
  • سهولت نصب و راه اندازی
  • اهمیت خرید دوربین مداربسته از نمایندگی معتبر

یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام خرید دوربین مداربسته، خرید از نمایندگی معتبر است. نمایندگی ها می توانند رضایت و اعتماد مشتری جلب کنند و با ارده محصول با کیفیت از بروز هر گونه مشکل و خطایی جلوگیری کنند.اگر شما محصولات مورد نیاز خود را از نمایندگی های مجاز تهیه کنید می توانید در صورت بروز مشکل از انان تقاضا کنید که مشکل ایجاد شده را بر طبق گارانتی و ضمانت نامه حل کنند.

سوالات متداول

مناسب ترین مکان ها برای نصب دوربین مداربسته کدام است؟

یکی از مهم ترین موارد جانمایی دوربین های مداربسته به صورت صحیح و اصولی در محلی است که پروژه در آن انجام شود. این جانمایی  متناسب با سلیقه افراد در مکان های مختلف فرق می کند.

یعنی اگر افراد اطلاعات کافی در زمینه نصب داشته باشند . ابتدا موقعیت محل را در نظر می گیرند و با توجه به نقشه محل جای دوربین ها را مشخص می کنند.

رایج ترین مکان ها برای نصب دوربین مداربسته:

  1. درب ورودی نفررو و در مخصوص پارکینگ
  2. درب پشت بام
  3. فضای جلوی انباری ساختمان های مسکونی
  4. محوطه پارکینگ
  5. در اصلی ساختمان درفضای بیرونی

قیمت دوربین داهوا به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از نمایندگان فعال فروش دوربین داهوا در ایران داهوا پرو است که محصولات خود را با پایین ترین قیمت بازار به همراه گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد.شما نیز اگر قصد خرید محصولات داهوا را دارید می توانید با مراجعه به سایت داهوا پرو و یا تماس با نمایندگی های مجاز در سراسر کشور از قیمت ها مطلع شوید.

نمایندگی داهوا اصل و غیر اصل رو خوب بشناسید

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید محصولات کپی کرده اند که مشابه محصولات اصل هستند اما کیفیت و کارایی این محصولات اصضل و اورجینال را ندارد . در این حالت تشخیص این مورد بسیار سخت است که بتوان محصول اصل را از محصول کپی و غیر اصل تشخیص داد از این رو خرید دوربین مداربسته از نمایندگی داهوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نمایندگی های فعال فروش دوربین داهوا در شهرهای بزرگ از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و… محصولات تخصصی داهوا را با گارانتی معتبر و قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند.داهوا پرو قادر است محصولات اصل را همراه با گارانتی و ضمانت خرید به شما تحویل دهد.

داهوا پرو با هدف رسیدن به جایگاه تخصصی ترین مرجع نقد و بررسی دوربین داهوا همواره در تلاش است که مشتریان خود را راضی و خشنود کند.همچنین درخواست نمایندگی داهوا در ایران با کمترین قیمت و کمترین سود محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

لیست قیمت نمایندگی داهوا در داهوا پرو

شما می توانید با مراجعه به سایت داهوا پرو در صفحه اصلی سایت تمام لیست قیمت محصولات داهوا را مشاهده کنید .تمامی محصولات داهوا در این سایت به روز بوده و قیمت و کارکرد انان مشخص و واضح است . همچنین این سایت با فروش محصولات گرانتی ضمانت محصول را نیز به مشتریان خود ارائه خواهد داد.اگر تمایل به خرید یک محصول داشتید می توانید با تماس با کارشناسان ما از موجودی انبار مطلع شوید .کارشناسان مجرب ما در داهوا پرو آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *