آموزش روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای در ایفون و اندروید

آموزش روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای در ایفون و اندروید
  • 1402/2/16
  • گویا آی تی
  • 0

آیا با نرم افزارهای دنیای موسیقی آشنایی دارید؟ تا چه اندازه با اپلیکیشن اسپاتیفای آشنا هستید؟ اصلا نام این پلتفرم جذاب و پر طرفدار را شنیده اید؟ اگر از علاقمندان موسیقی هستید و یا در این رشته هنری فعالیت می کنید حتما می دانید که اسپاتیفای از بهترین نرم افزارهای این حوزه است. نرم افزار اسپاتیفای به اندازه ای جامع است که امکان دسترسی به موسیقی های قدیمی و جدید را برای کاربران فراهم می نماید. اما با وجود تمام مزایایی که این پلتفرم دارد شما نمی توانید از طریق خود برنامه مستقیما به ترک های موسیقی دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر کاربران نمی توانند در بیرون از محیط برنامه، آهنگ های موردنظرشان را دانلود و یا بارگیری کنند.

البته جای نگرانی نیست زیرا قصد داریم در این مقاله در مورد روش ها و راه های مختلف دانلود آهنگ از اسپاتیفای البته به صورت رایگان مطالب مفیدی را ارائه دهیم. پس توصیه می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

پلتفرم اسپاتیفای

با دانلود و نصب برنامه، اسپاتیفای به شما این امکان را می دهد تا به همه آهنگ ها و موسیقی های ایرانی و خارجی از هنرمندان به نام جهان دسترسی یابید. همه این آهنگ ها را می توانید توسط این نرم افزار و با کیفیت فوق العاده و مناسب دانلود و سپس پخش نمایید. علاوه بر موارد ذکر شده و دانلود اهنگ از اسپاتیفای از دیگر قابلیت های این برنامه امکان تهیه لیستی از آهنگ های مورد علاقه کاربران است تا بتوانند آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دانلود اپلیکیشن Spotify رایگان است و قابلیت ارائه در سیستم عامل های اندروید، ios و همچنین ویندوز Phone را دارد. بهتر است یادآوری کنیم که برای نصب و استفاده از این پلتفرم جذاب نیاز به ساخت حساب کاربری دارید که برای استفاده در ایران به دلیل فیلترینگ باید ای پی خود را با استفاده از ابزارهای خاصی تغییر دهید.

دانلود آهنگ از اسپاتیفای و چگونگی آن

اسپاتیفای برای استفاده از برنامه قوانین خاصی قرار داده است که با توجه به این قوانین کاربران نمی توانند مستقیما آهنگ ها را دانلود کنند. برای این منظور لازم است اکانت پرمیوم نرم افزار را با پرداخت هزینه تهیه کنید. حق اشتراک اسپاتیفای به دلار می باشد و برای کاربران ایرانی هزینه زیادی در بر خواهد داشت. در ادامه مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با روش های دانلود موسیقی و آهنگ به صورت رایگان از اسپاتیفای آشنا کنیم.

۱٫ دانلود اهنگ از اسپاتیفای با استفاده از تلگرام

برای این منظور لازم است شما اپلیکیشن تلگرام را در به صورت نصب شده در اختیار داشته باشید. سپس وارد تلگرام شده و در بخش جستجوی برنامه عبارت Spotify-Downloader-File-Bot را تایپ کرده و وارد ربات شوید. حالا می توانید لینک آهنگی را که در نظر دارید در بخش گفتگو نوشته و ارسال کنید. ربات بعد از چند ثانیه لینکی برایتان ارسال خواهد کرد که توسط آن می توانید آهنگ مدنظرتان را دانلود نمایید تا حتی در مواقعی که آفلاین هستید نیز از آن استفاده کنید.

۲٫ دانلود آهنگ از اسپاتیفای توسط گوگل کروم

در صورتی که ترجیح می دهید آهنگ های خود را از طریق گوگل کروم دانلود کنید باید افزونه اسپاتیفای در مرورگر تان نصب شده باشد. سپس در قسمت جستجو آدرس وبسایت Open.spotify.com را وارد و لاگین شوید. اگر تا به اینجا گام به گام پیش آمده باشید در این مرحله گزینه دانلود را در کنار آهنگ های پلی لیست در اسپاتیفای مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه می توانید آهنگ های مدنظرتان را دانلود کنید.

۳٫ دانلود از اسپاتیفای از طریق دریافت لینک

برای اینکه بتوانید لینک آهنگ موردنظرتان را دریافت کنید باید ابتدا آن آهنگ را در پلتفرم اسپاتیفای پخش نمایید. در این حالت با کلیک بر روی گزینه سه نقطه که در قسمت راست صفحه نمایش مشاهده می شود، می توانید به قسمت فهرست اسپاتیفای وارد شوید. با انتخاب گزینه اشتراک گذاری از لیست پیش رو، آیکون Copy Link برایتان فعال خواهد شد. با لمس این گزینه، لینک مربوطه به حالت خودکار در کلیپ بورد گوشی تلفن شما کپی خواهد شد و شما با وارد کردن آن در ربات می توانید آهنگ را دانلود کنید.

دانلود اهنگ از اسپاتیفای در گوشی های آیفون

معمولا در سیستم ios دانلود آهنگ های اسپاتیفای مشکلاتی به همراه دارد که اولین توصیه در چنین مواردی عدم استفاده از برنامه های فیک و غیر رسمی است. به دلیل این که برنامه های غیر رسمی در App Store وجود ندارند و الزاما بایستی از طریق منابع ناشناس اقدام نکنید زیرا هیچ تضمینی برای امنیت آن وجود ندارد. برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای در آیفون دو روش وجود دارد:

  • ربات تلگرامی

با توجه به مشکلاتی که برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای آیفون ذکر شد توصیه می کنیم از ربات تلگرامی برای این منظور استفاده گردد. همان طور گه می دانید امنیت استفاده از این ربات بالا است و سرعت مناسبی نیز برای دانلود دارد. علاوه بر این با استفاده از ربات تلگرام دسترسی شما به آهنگ های مورد علاقه تان در زمان کمتری امکان پذیر خواهد بود.

  • نرم افزار ios اسپاتیفای

در صورتی که نرم افزار ios اسپاتیفای را به ربات تلگرامی ترجیح می دهید، می توانید این نرم افزار را دانلود و سپس نصب نمایید. با ورود به نرم افزار، نیاز به یک حساب کاربری با اکانت پرمیوم شده برای دانلود آهنگ ها دارید. البته همان طور که می دانید دانلود آهنگ ها بخشی از حافظه گوشی هوشمند شما را اشغال خواهد کرد.

دانلود آهنگ از اسپاتیفای در سیستم اندرویدی

به منظور دانلود از اسپاتیفای در سیستم اندرویدی باید از طریق وبسایت اصلی اسپاتیفای اکانت پرمیوم شده خریداری کنید. البته نکته اصلی در این مورد استفاده از اینترنت وای فای برای دانلود است زیرا با استفاده از اینترنت تلفن همراه نمی توانید آهنگ ها را دانلود کنید.

در سیستم های اندروید نیز باید حسابی برای خود ایجاد کنید تا بتوانید از امکاناتی که اسپاتیفای در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید. با ورود به برنامه و در بخش پایینی صفحه آن، گزینه ای به نام Your Library را مشاهده خواهید کرد که لیست پخش آهنگ های موردنظرتان در آن قرار دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *