سورن استور یک انتخاب مطمئن برای خرید قطعات موبایل اصل

سورن استور یک انتخاب مطمئن برای خرید قطعات موبایل اصل
  • 1399/9/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ما در عصر اطلاعات و فناوری زندگی می کنیم. گوشی‌های همراه یکی از ابزارهای جدا ناپذیر و اساسی زندگی ما هستند و تقریباً ۸۰% اطلاعات و کارهایی که به صورت روزانه با آن‌ها سر و کار داریم، با کمک موبایل صورت می گیرد. بدیهی است که هر چه میزان مصرف و استفاده از یک دستگاه بیشتر باشد، احتمال خرابی و تعمیر آن نیز افزایش پیدا می‌کند. تعویض قطعات موبایل و تعمیر آن‌ها یک امر اجتناب ناپذیر است و همه ما بعد از گذشته مدت زمان خاصی ملزم به انجام این کار می شویم. به عنوان مثال ممکن است ظرفیت باتری کاهش پیدا کند، برد گوشی خراب شود یا تاچ ال سی دی موبایل دچار خراشیدگی شود و نیاز به تعویض داشته باشد. همانطور که می دانیم این روزها در بازار ایران با توجه به تحریم‌ها و نوسانات قیمت ارزی، اجناس بی کیفیت و تقلبی بسیاری وجود دارد. ما برای تعویض قطعات موبایل خود به کدام یک از این مراکز فروش قطعات موبایل می توانیم اعتماد کنیم؟

 

قطعات موبایل اصل یا فیک؟

روش‌های بسیار گوناگون و زیادی در فضای مجازی وجود دارد که به آموزش تشخیص جنس اصل از فیک می‌پردازد. اما در این شرایط شیوع ویروس کرونا که همه ما ناچار هستیم اغلب خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهیم؛ چگونه می توانیم اعتماد کنیم؟ اصلاً ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا خرید جنس فیک آسیبی به من می‌زند؟

همواره اجناس و کالاهای جدیدی که وارد بازار می‌شوند، کپی آن‌ها نیز با قیمت پایین‌تر و کیفیت کمتر وارد بازار می شود. اما مردم همواره خواستار جنس اصلی هستند و استفاده از برند اورجینال و با گارانتی، به ما اطمینان می‌دهد که پول خود را در راه درستی هزینه کرده‌ایم و با خیال راحت می‌توانیم از جنسی که خریدیم استفاده کنیم. اما در این شرایط اقتصادی ایران ممکن است بسیاری از فروشندگان جنس فیک را در قالب جنس اصلی به شما عرضه کنند.

اما جنس فیک و و تقلبی چه آسیبی وارد می کند؟ به عنوان مثال تصور کنید که موبایل شما خراب شده است و باتری آن به درستی کار نمی کند. آن را پیش متخصص می برید و به شما می گوید که باید باتری آن را عوض کنید. اگر در گوشی از یک باتری تقلبی و ارزان به جای باتری موبایل اورجینال استفاده کنیم، چه می شود؟ باطری‌های تقلبی کیفیت چندانی ندارند و ممکن است بعد از مدتی دوباره شما را با مشکل روبرو کند. یا حتی آن قدر دمای گوشی را بالا ببرد که به سایر اجزای گوشی نیز آسیب وارد کرده و به کلی شما را با خسارت اساسی مواجه کند؛ تا جایی که مجبور باشید موبایل خود را به کلی عوض کنید.

برای جلوگیری از این مشکل، مقاله نحوه تشخیص باتری موبایل اصل از تقلبی را مطالعه نمایید.

در این حالت نه تنها هزینه اضافی برای باتری موبایل پرداخت کرده اید، بلکه بعد از مدت کوتاهی باید هزینه بیشتری را برای خرید موبایل صرف کنید. استفاده از قطعات تقلبی و فیک در وسایل الکترونیکی مانند گوشی موبایل، ریسک بروز حوادثی همانند آتش گرفتن یا انفجار باتری را افزایش می‌دهد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که بتوانیم جنس اصل را از جنس فیک تشخیص داده و و از وسایل اورجینال در گوشی خود استفاده کنیم.

متاسفانه در کشور ما لوازم جانبی موبایل اصل به دلیل نوسانات ارزی بسیار کم وارد می شود. بنابراین اغلب فروشندگان به فروش نسخه فیک و تقلبی آن روی می آورند. اجناس فیک با هدف فریب دادن مشتریان، با کیفیت بسیار پایین وارد بازار شده و مشتری فکر می‌کند که دارد محصول اصلی را با قیمت پایین‌تر می خرد.

ممکن است این پرسش برایتان پیش بیاید که هنگام خرید قطعات موبایل به چه مجموعه‌ای می‌توانیم اعتماد کنیم؟ در ادامه یکی از معتبرترین مراکز فروش قطعات موبایل اصل را به شما معرفی خواهیم کرد.

سورن استور

سورن استور در صدد است تا بتواند همراهی موثر و کاربردی برای شما به ارمغان بیاورد. این گروه با کمک همکارانی حرفه ای، خدمات گوناگون خرید کالا مانند مشاوره یا ضمانت کالای خریداری شده را را برای شما تضمین می کند. سورن استور یکی از معتبرترین فروشگاه های خرید قطعات اصل موبایل است. قیمت تمامی کالاها در این وبسایت مشخص بوده و هیچ هزینه‌ای به آن اضافه نخواهد شد.

مشخصات کالاهایی که در سورن استور موجود است، از نظر گارانتی و اطلاعات دقیقاً همانند آن چیزی است که شما انتخاب کرده اید یا در قسمت اطلاعات نوشته شده است. در صورت وجود کالایی با رنگ‌های مختلف در هنگام تایید کالا با شما هماهنگ خواهد شد. یکی از مزایای این فروشگاه در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها این است که سورن استور بنا به درخواست مشتری، اجناس را به صورت آکبند و بدون تست یا تست شده و باز شده ارسال می کند.

سورن استور به منظور تضمین کالاهای فروخته شده، به شما گارانتی می‌دهد که در صورت وجود هر گونه نقص فنی در کالا، به مدت ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا بتوانید آن را بازگشت داده و کالای دیگری برای شما جایگزین شده و ارسال شود. در صورتی که مشابه آن کالا را در انبار سورن استور موجود نباشد، وجه پرداختی به صورت کامل به شما عودت خواهد شد.

بعد از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا در صورتی که هر گونه اشکال فنی برای شما پیش بیاید، شما می توانید با داشتن گارانتی و مراجعه به مرکز خدمات آن شرکت، برای تعمیر اقدام کنید. سورن استور به صورت کامل، اصل بودن تمامی اجناس را تضمین کرده و شما می توانید با خیالی آسوده از این فروشگاه خرید کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

امروزه رقابت بالا در دنیای تکنولوژی و فناوری مستلزم داشتن اطلاعاتی به‌روز است. از آنجایی که کالاهای مشابه با کیفیت متفاوت به صورت تقلبی ساخته شده و وارد بازار می‌شوند، بنابراین بسیار اهمیت دارد که قبل از انتخاب فروشگاهی که قصد دارید از آن خرید کنید، تحقیقات لازم را به عمل آورید. یکی از علل اصلی تفاوت چشمگیر در قیمت های کالاهای گوناگون، خصوصاً کالاهای الکترونیکی در فروشگاه های مجازی، تفاوت در کیفیت اجناس و تقلبی یا اصل بودن آن‌ها است. شما با مراجعه به فروشگاه سورن استور و مقایسه قیمت کالا‌ها می توانید از اصل بودن آن‌ها اطمینان لازم را کسب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *